poniedziałek, 1 grudnia 2014

Tygodniowe TOP! #4

Hejson!
Zacznijmy Czwarte-Ale-Tak-Naprawdę-Powinno-Być-Piąte-Ale-Jestem-Zła-Hihi Tygodniowe TOP!!! Od razu uprzedzam, że lóg nie zrobiłam, sorki :C Miałam cały tydzień zawalony, ehh. Dlatego też anuluję tamte zgłoszenia, zgłaszajcie się tutaj, pod tym postem :)

Artbook tygodnia



Ahh, art świetnie wykonany, ładny i brak błędów w pisowni - ponadto idea tego konkursu jest taka fajna, że aż sama wzięłam w nim udział :D W tle leci piosenka "Last Christmas" - możecie mi wierzyć lub nie, ale łezka w oku sama się zakręciła ;) Autorką pracy jest Avivielll, art jest na drugim miejscu w TOP.

Look tygodnia



Ta.
To mój look.
ALE JEST TAKI PIĘKNY CUDOWNY I ASDFGHJKL ŻE NIE MOGŁAM SIĘ POWSTRZYMAĆ WIEM ŻE JESTEM SKROMNA
A tak na serio, to kocham ten look. (Do zakupienia u mnie, tylko powiadom mnie, ze chcesz kupić i nie przywłaszczaj sobie wykonania.)

Moviestar tygodnia



Natalson <3 Kocham <33.
W ciągu tygodnia dostałam od Ciebie chyba z pięć pozdrowień <3
W ogóle to jesteś supi i najwyższy czas, żeby Cię dodać do tego TT :)

Film tygodnia (MSP)



Film naszej Zuzu :3 Zaintrygował mnie, trzy siostry, z czego dwie wesołe i pełne życia, a trzecia - ponura i nieprzystępna. Tytuł to "Opowieść Wigilijna", więc może historia z tego filmu, nie wiem, nie oglądałam XD.

Film tygodnia (normalny)



Spodziewaliście się tego? B)
Cóż tu opisywać - chyba nie ma osoby, która nie oglądała Kevinka XD. Śmieszy zawsze, wszędzie, w każdym wieku. Kocham ten film!

Książka tygodnia


Wspaniała książka-pamiętnik, opowiadająca o strasznych czasach wojny i pobycie Autorki w obozie koncentracyjnym Ravensbruck (tak, mowa o obozie tzw. operacyjnym, gdzie dochodziło do nielegalnych operacji na młodych kobietach). Autorka była jednym z tzw. Veruchskaninchen, czyli królików doświadczalnych. Piękna, a zarazem straszna książka.

Piosenka tygodnia



Dido - The Day Before We Went To War
Żywię wielki sentyment do Dido, kocham jej specyficzny głos. Zainteresowałam się nią naturalnie przez piosenkę Eminema "Stan", gdzie śpiewała refren. Jej głos mnie zaintrygował. Ta piosenka jest taka... Kurczę, nie umiem jej opisać. Jej trzeba posłuchać.

Suchar tygodnia

Sucharem tygodnia jest nasza szkolna dyskoteka.
Chyba nie muszę więcej opisywać - jakieś umcy, umcy, ale nie trzeba się dziwić - w końcu muzykę wybierał ubóstwiany przez księdza Amadeusz.

Jedzenie tygodnia


Wiecie, jakie one są pyszne? Tysiąc razy lepsze od zwykłych, mimo że nie przepadałam dotychczas za karbowanymi chipsami. Kocham je, lof forewer. Zachęcam do spożycia (XD).

Śmieszne zdjęcie tygodnia



Chyba już wszyscy się przyzwyczaili do Voldzia w śmiesznych zdjęciach xD.
A tak poza tym...


Czy tylko ja to zauważyłam? :')

Ok, ok, kópa, nie mam lóg. Teraz się ogarnę i jeśli chcecie logo ode mnie to piszecie tematykę, ocenę posta i nazwę na msp. Nie wiem, ile lóg dam radę zrobić, może być, że nie zrobię nawet jednego :'). Ale zgłosić się nie zaszkodzi :D


19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Styl pisania masz mily dla oka, post sam w sobie niezly xd Chcialabym logo swiateczne, moj login:
      Draculaurazmonsterhigh
      Mam nadzieje ze dasz rade xD
      'Lala

      Usuń
  2. LOGO PLZ XD
    A co do karbowanych laysów zielona cebulka... Miliard razy bardziej kocham mimo że zwykłe są cudne <3
    Fajny post ^^
    ~ Ja, Katheja

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę poprosić LOGO? nick : Bekka I love. Proszę, żebyś napisała Aleksa i świąteczny motyw :)

    /Aleksa

    OdpowiedzUsuń
  4. Także chciałAbym świąteczne logo :3 AmyeChan

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłam bym prosić o świąteczne logo? Na MSP jestem (to oczywiste xD) 3kicia30. A post świetny, te chipsy ... już o nich marzę! *o*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super póst! *.*
    Ten look jest taki niezwykły, bardzo ładny, ale nie kupię go, ponieważ zrobiłam dosyć podobnego ^^
    W ogóle to masz świetny styl pisania, jak wspomniała draculaura bardzo "miły dla oka".
    Jeżeli można, to poproszę logo.
    Jakieś świąteczne, z look'iem, który mam obecnie na sobie (login: cynia3). Napis? Hmm... "Kaja" oraz "#ŚwiętaZKlaudią"
    Dziękuję i pozdrawiam
    cynia3\Klaudia\Kaja\jak kto woli ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post. Look jest cudny, artbook tej dziewczyny... też bardzo fajny.
    Do loga oczywiście się zgłaszam, a co c; Moje wymaganie, to tylko żeby pasował do looka, który mam na sobie, z napisem Kasia lub Kaśka. To już od Ciebie zależy c;
    Posdr
    ~Kaśka
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  8. Post jak zwykle super. Bosz, lays'y, lejsy i wgl ♥ Zgłaszam się po raz pierwszy do lóg, om xd
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Logo obojętne. Może być świąteczne, może być coś pasujące do mojego looka, okk. Tak jakby co no nie xddd ~N

      Usuń
  9. Super post :3 Julson zła lóg nie ma.
    Jezu, kto podglosnil telewizor u mnie w domu?!!!!!!!!11 Boję się :(
    Lays Karbowane forever. I koniec.
    Dziękuję za film tygodnia, ah <3 Te 2 historię się (z filmu autentyntecznego i moich sióstr) łączą. Jak? Zobaczycie :3
    Super post ŻeAżBoli. :3
    Pozdrawiam!
    ~Zue, #Tostonators *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post ja poproszę logo świąteczne jestem Wilnilia post siuper nuper;-)
    . pozdrowienia ~

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog zgłaszam się do loga na msp jestem martina vip 123

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się do loga na msp jestem [ala123]

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow. Nie spodziewałam się Kevina. XD
    Lays karbowane są naprawdę pyszne. *.*
    Uwielbiam Tw posty i ogólnie Tw styl pisania.
    Amadeusz.. Heh. Współczuję wszystkim, którzy słuchali co on puszcza. :))
    Voldzio. XD Tak, przyzwyczaiłam się do niego.
    Mg logo? Chciałbym, aby na środku pisało "PatQa" (bez " xd) tak jbc.
    Nick na msp: monia(000)

    ~monia(000)
    /PatQa
    /LittleTynia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #Tostoliebers
      Mam nadzieję, że dobry fandom wpisałam.

      Usuń
  15. Hejka! Napiszę komentarz nie na temat, ale co tam. Mianowicie przeglądałam sobie blogi o MSP, natrafiłam na blog, w którym było opisane MSP Beta. Co ciekawe, post ten jest BARDZO podobny do posta na tym blogu. Oba posty powstały w 2013 roku, ale to i tak (chyba) plagiat, patrzcie: http://pandziusia.blogspot.com/2013/08/msp-beta-oo.html

    OdpowiedzUsuń
  16. LejsikiEver <33 mmmm... Tak wgl, to zgłaszam się do loga, może być świąteczne. Na msp jestem Keyleen (mam cb w znay), ale na logu może być napisany mój login i mniejszy napis Milka/Mila.
    ~Psdr, Kejla, Milka ^^

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!