niedziela, 23 listopada 2014

Moje loga.

Hello! ;3
Nie zgadniecie, co dzisiaj dla Was przygotowałam. To znowu loga! Tak, będę je robiła, ale to nie jako serię, tylko spontanicznie, czasami. Może raz na 2-3 tygodnie, czy coś takiego. Chyba rozumiecie, prawda? Ah, nieważne. Zacznijmy.

I logo - dla Malinasi.

Malinasiu, prosiłaś mnie o logo już dawno temu. Tak więc teraz spełniam swoją powinność. Jak mówiłaś, z tapczanem i śmiesznym napisem. Jak widać, tańczysz tu gangam style, czy tańczysz, wymachując rękoma. XD Moim zdaniem, ogólnie logo jest lepsze od poprzednich. Też tak myślicie?

II logo - dla klaudii golby:


Pół godziny. Serio. Mimo to efekt bardzo mi się podoba. ♥ Te kolory i cień. Aww. Moim zdaniem nic dodać, nic ująć. Kocham je. I jeszcze obrys, ja nie mogę. Szanuję te logo. Bardzo, bardzo, bardzo. XXLOVE.

III logo - dla Czarnej Zuellas (Zue):


Zue, prosiłaś o mroczne logo. Proszę! Las, płacz, łzy, mroczny napis... Chyba chodziło Ci o coś podobnego? Mam nadzieję, że tak, a logo Ci się podoba. Chyba jest OK, nieprawdaż?

IV logo - dla Mala Syrenka:


Em, ciekawe. Na twarzy Syrenki odbija się cień, jakiś czarno biały, od niej biją światła. N-I-N-J-A-G-O, bym rzekła. Mimo to, chyba nieźle. Wydaje mi się, że radzę już sobie coraz lepiej, jeżeli chodzi o loga. Hmm?

To tyle,
pozdrawiam,

21 komentarzy:

  1. Mogę logo? Mój login to Mydlane oczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę poprosić logo? Jakieś ze śmiesznymi napisami, pasujące do looka, który teraz mam c; Z napisem Kasia lub Kaśka, sama zdecyduj.
    Coraz lepiej Ci te loga wychodzą, naprawdę.
    Posdr
    ~Kasia
    ~stylówkalol=]
    PS Czyżby druga?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę logo plisss chce za mian loginu napis oliwciaa Plissd
    Pozderko olar8

    OdpowiedzUsuń
  4. I logo ma Być takie jakieś yyyy ... emo ok ubierz mnie jakoś podobnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobię te loga. ;* Dziękuję. ♥
    Hanka ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Logo ma być takie yhhh... emo jej 3 pierwszy raz ale beka

    OdpowiedzUsuń
  7. Hanson (xD), te loga sa coraz lepsze! Nie poddalas sie i kazde logo ktore robisz jest lepsze i poprzedniego :) Najbardziej podoba mi sie logo dla Tapczanqa, mimo ze kawalek kokardki ci zjadlo xD i dlatego wlasnie nie uubie uzywac w logach bialych ubran xd.
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę logo? Coraz ładniejsze ci wychodzą te loga. Inez2010

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję. <3 Tak zrobię Wam te loga. ;3
    Hanka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę logo?:3
    Świetny post:)
    Mój log. ZnanaGwiazda

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę logo? Bekka I love :) Motyw świąteczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moge logo? :3 /Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  13. Haniu, wiedziałam, że w logach będzie Ci szło coraz lepiej <3
    Mogłabym logo? :3
    Jak tak, to biało-fioletowe z napisem "Milka" i mniejszym napisem "Milkoczatka" i niech to logo będzie śmieszne ;)

    ~Milka
    ~kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  14. Haniu, twoje prace (loga :3) poprawiają się z każdym postem! Oby tak dalej, gratuluję.
    Bardzo podoba mi się logo, dziękuję! Inne też są świetne
    Pozdrawiam serdecznie!
    ~Zue, Lanelyeers

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję. ♥ Postaram się zrobić te loga. ;3
    Hanka :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Loga są coraz lepsze. Brawo!

    ~monia(000)
    /PatQa
    /LittleTynia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!