sobota, 22 listopada 2014

Starcie fejmów.

Hello! ;3
Em, no, ten tego... Więc... chciałam zrobić look'a, ale nic z tego, cóż. No, to seria, może jutro zrobię jakąś kreację, czy coś. Nieważne.
Bez długich, nudnych wstępów - zacznijmy. Walczyć będą...

Theyla vs emo_kotek vs UkradnijDlaMnieNiebo

Wydaje mi się, że Czarna Zuellas prosiła by to one były "gościnnie" w poście. Chętnie obejrzę ich kreacje. Ciekawe, jak te gwiazdy poradzą sobie z wyzwaniem.
Czy ich pomysły przypadną mi do gustu bardziej niż poprzedniczek?
Tego nie wiem.

Look Theyli:

Fajne policzki. Takie brązowe. Strój moim zdaniem jest OK, jednak uważam, że gdyby They zastąpiła spodenki z rajtuzami zwykłymi, byłoby lepiej. Cóż, jednak to tylko moja opinia, a każdy ma prawo do swojego zdania. Osobiście lubię zielony, a taki kolor bardzo mi pasuje. Widać, że autorka i się postarała i podeszła do zadania poważnie, kreatywnie. Właśnie takie prace lubię.

Look emo_kotek:
Będę miała ciężkie zadanie. ;_; Zauważyłam, że w tej serii co look to lepszy! Nic dodać, nic ująć! Piękny odcień różowo bordowy, czarne włosy i białe dodatki są bardzo gustowne. Polecam kombinację biel + czerń + dowolny kolor. Zawsze sprawdza się u mnie w 100 procentach, w stroju nie ma wtedy jakiegoś przepychu i nie jest w nim "namotane", i mimo to, że czasami wiele kolorów razem wygląda świetnie, ja wolę prostotę.

Look UkradnijDlaMnieNiebo:

Świetna kolorystyka! Na prawdę look jest bardzo udany i warty kupna! Nadaje się na lato, ale co tam. Ja nic bym w nim nie zmieniała. <3 Koszulka piękna, spodenki, opaska pasują. Włosy kocham. Policzki wyglądają delikatnie, nie rzucają się w oczy. Spisałaś się na medal!

Wyniki: Wszystkie dziewczyny spisały się świetnie, jak mówiłam powyżej. Wynik - z wynikiem miałam problem, jednak podjęłam ostateczną decyzję.

I miejsce - emo_kotek! Byłaś cudowna!
II miejsce - UkradnijDlaMnieNiebo! Nie mogłam się oprzeć tej kreacji!
III miejsce - Theyla! Gratuluję! Gdyby nie rajstopy zajęłabyś z pewnością wyższe miejsce!
Pozdrawiam,



PS 1: Inde, dziękuję za pomysł z tym tłem. Pomogłaś mi bardzo!
PS 2: PYTANIE! Czy mogę mieć taki układ posta jak Laniacz? Czy Tobie, Wiki, i Wam nie będzie to przeszkadzało? Piszcie. Proszę.

20 komentarzy:

  1. Kochana Haniu, z całym szacunkiem, post świetny, ciekawa seria, fajnie opisujesz.
    Lecz.
    Nie chcę, żebyś miała taki sam układ jak ja.
    Dlaczego?
    Bo zrobiłam ten układ dlatego, żeby posty się wyróżniały pośród innych, chciałam być inna. A tak to będzie fail i będzie nieprzydatne.
    Więc proszę Cię, żebyś układu swojego posta nie zmieniała. Błagam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, nie ma sprawy ;)
    Dzisiaj się z Tobą zgadzam, jeśli chodzi o looki, tylko że nie podoba mi się ten połysk twarzy w przypadku Nieba. Po prostu nienawidzę tego, ale poza tym look jest śliczny! They zawsze chyba robi zielone looki xDDD.
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Laniacz. :) Ok, zostanie ten sam układ. Szanuję Twoje zdanie, układu nie zmieniam. ;) Również dziękuję Inde. :*
    Hanka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post. Dziękuję za wykorzystaniemojej propozycji.
    Co do wyniku w pełni się z tobą zgadzam, ale ten look emo.. Jezu, cudo. Może pisz też, czy jest dla vip? :) To by ułatwiło chęć kupna wybranej stylizacji. Dziękuję z góry. :3
    Pozdrawiam serdecznie
    ~Zue Haniaczonators
    Ps. Mów mi Zuzia lub, jak wyżej, Zue :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Będę dopisywała. ;) Będę również mówiła Zuzia lub Zue, Zuziu. ;)
      Hanka ♥

      Usuń
  5. Haniu, zrobiłabyś może kontynuację poradników z PiZapa? Nie wiem jak zrobić tą otoczkę wokół moviestar ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otoczka jest akurat w sumopaincie, dodajesz efekt warstwy - obrys. Myślę, że pomogłam, a jak nie, to napisz do mnie, lepiej wytłumaczę :)
      ~Inde

      Usuń
  6. Zgadzam się z oceną. W następnej części może chłopaki? Np. Dirk vs sasuke1245 vs [Dominikxd10].
    A co do układu, to nie zmieniaj go c; Laniacz pisze inaczej, Ty też i tak jest dobrze.
    Posdr
    ~Kasia
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Niech teraz będzie Dirk vs sasuke1245 vs [Dominikxd10].

      ~monia(000)
      /PatQa

      Usuń
  7. Moim zdaniem look UDMN był najlepszy! Jest taki lekki... Gdyby spodenki były z DS look byłby naprawdę tani, w dodatku buty można przesłać z innego konta. Look emo_kotek moim zdaniem był najgorszy ten strój i buty. OHYDA ._. Look Theyli był świetny tylko tylko te spodenki... Brzydkie. W następnej części może jula 89 VS izunia1213 VS ShelbyGt500?
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tw oceną Haniu!
    Moim zdaniem w look'u Theyli nie potrzebny był cień na policzki. :)
    Super post!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post,jestes naprawdę fajna.Przepraszam cie Hanka,za moja krytykę cb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sięgnij po słownik :3 Już w sklepach...

      Usuń
    2. Jezu, nie. Znowu anonimowi hejterzy ;-;.
      Naprawde nie widze w wypowiedzi Belli (moge na ciebie tak mowic?) zadnych bledow wiec czego sie czepiasz? Moze sprobuj to napisac bez zaznaczenia opcji "Anonimowy"?
      Znowu bedzie spina, ta.
      ~Tost

      Usuń
  10. Wiesz, jak przyszłaś na bloga byłam do cb trochę jakby wrogo nastawiona. Może dlatego twoje posty mi się nie podobały. Ale jak zmieniłaś styl pisania i nauczyłaś się robić loga, to muszę powiedzieć, że Cię nawet lubię.

    ~Anonimowy Anonim

    OdpowiedzUsuń
  11. Morze #renemberber# wiem pewnie żle napisałam vs ! ! Krystian ! ! ! Vs seven22

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post zapraszam do siebie http://oficjalnyblogomsp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czemu tw ms na logach zawsze musi stac jak slup? :D sory ze sie czepiam, ale to tak poczatkowo wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej, dziękuję Wam. ♥ Kocie Bello, nie ma za co. ;)
    Hanka ♥

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!