sobota, 22 listopada 2014

Ten, no, naprawdę. Żyję. + Get Ready 4Xmas! ♥

Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszan

Oki, nie będę bawić się w Laniacza. No i pozdrawiam Wikę. <3
Nie pisałam.
Przyznaję się.
Nauczyciele i szkoła mnie wykańczają.
Do tego treningi.
No i jeszcze jestem z natury dosyć leniwa ;w;
Żyję i wracam na bloga.
I nie jest to taki powrót jak poprzednio, tylko na serio.
Ale ten...

Heii!
Jak wiecie, niebawem Mikołajki oraz Święta.
Jest to moja ulubiona okazja w ciągu roku, ten klimat ♥
Jak zwykle, zrobiłam #coś co zwykle, i nie wiem jak to nazwać.
Ale wiecie o co chodzi.
Standardowo, jeden look prezentuję dokładnie a trzy tylko opisuję.
Być może są wśród czytelników niewierzący, ale i tak zachęcam do chociaż zobaczenia kompletów, jakie dla Was dzisiaj przygotowałam.
Zaczynajmy może, bez gadania / srania.

Pierwszy look, jakim się zajmę, nosi nazwę Merry XMas, czyli poprostu Wesołych Świąt.
Wew.
Nazwa tak bardzo oryginalna.
Oto on:

                                                      

Przepraszam za jakość.
To nie zależy ode mnie ;-;
Ale ok, o komplecie.
Generalnie na maksa mi się podoba <3 On jest taki... No nie wiem, ale przypomina mi pomocnicę Św. Mikołaja.
Balerinki dobrze oddają klimat kompletu, we włosach jestem zakochana, kokardka jest przeurocza a sukienka taka świąteczna *-*
Jak możecie zauważyć po opisie stroju, podoba mi się on.
Może... Skład?


Znowu ta jakość, no!
Generalnie komplet jest BARDZO tani. Niestety zawiera jeden element dla VIP, da się go jednak zamienić.
Wszystko poza włosami jest tanie i przyda się w przyszłości.
Pora na inne wersje kolorystyczne, jak zwykle.
Oto one:

I WERSJA KOLORYSTYCZNA


                                    

Elf XD
Ładna, ładna, ale oryginalna lepsza.
Taka... Normalna?
Nie mam sama pojęcia...
W każym bądź razie, wyszła naprawdę ładnie.
Kocham
Święta
Z
Zapychacze,
Miejsca <3
KŚZZM, AOSZM Forever. Ale to chyba pierwszy zapychacz z Polską literą?

II WERSJA KOLORYSTYCZNA


                                        

Nie jestem zbytnio zadowolona.
Ta wersja zupełnie nie jest świąteczna.
Zwykła, bardzo zwykła.
Zbyt zwykła.
No, ale nie jest źle.
Taka
Sobie
Wersja,
Ale
Zapychacz
Musi
Być XD
TSWAZMB, nie jest najgorzej.

III WERSJA KOLORYSTYCZNA


                                               

Lel, nie wyszło wcale.
Zero świąt, sto zwyczajności.
Może jedynie sukienka przypomina o tym, że to komplet świąteczny, ale...
Nie, to nie jest to.
Wersja
Jest
Zła
Ale
Zapychacz
Jest
Cudowny.
WZAZJC XD No całkiem ok.

Dzisiaj bez sesji.
Komputer nie współpracuje.

Możecie kupić lub zalajkować komplet u mnie pod nazwą jak na blogu, a tymczasem lecimy dalej!
Zacznę od najgorszego kompletu, a skończę na najlepszym, ok. Zaczynaj, Kathejo.


LOOK 1 - CLASSIC SANTA - KLASYCZNY MIKOŁAJ


                                  

Komplet nie wymaga statusu VIP, a wygląda dosyć ciekawie i nie kosztuje wiele.
Może czapka jest zbyt duża, ale równocześnie dodaje lookowi takiego czegoś, co powoduje że jest wyjątkowy.
Długie te włosy XDDD
Jak w tytule, jest to klasyczny komplet Mikołajkowy.
Czerwień nie jest ciemna, ale i nie krwista.
Taka...
ŚWIĄTECZNA ;w;
No co ja. Normalnie niesamowite że look świąteczny ma kolory świąteczne.

LOOK 2 - DOT DOT XMAS - ŚWIĘTA W KROPKI

                                            


Cudoo <3
Śliczne są te kropki, a sukienka i kokardka doskonale do siebie pasują.
Tutaj mamy ciemniejszy czerwień aczkolwiek ładny.
Pasuje do klimatu świąt.
Komplet w innych barwach może służyć również jako zwyczajny, codzienny look.
Włosy w ciemniejszym kolorze wyglądają o wiele ciekawiej niż w moim klasycznym blondzie XD
Zauważyliście że zawsze go używam? ;-;
Nie o tym.
Look bardzo mi się podoba i rozważę jego kupno.

LOOK 3 - XMAS SHOPING - ŚWIĄTECZNE ZAKUPY

                                             


Kocham, kocham, kocham, OMG <3
Look nie wymaga statusu srip.
Jest dla wszystkich.
Kocham.
Po tym poście lecę go kupić *_*
Generalnie kojarzy mi się on ze świątecznymi zakupami, takimi tuż przed Wigilią.
Wszystko dobrze do siebie pasuje.
A no i koszt... Nie jest bardzo duży, ja bez problemu, jak zapewne większość z Was, mogę sobie pozwolić na kupno tego stroju za 2 tysiące sc.
To zdanie przypomina mi zdanie Hani XD
#PozdrawiamHeniaczkę

I chyba na tyle jeśli chodzi o ten post.
Mam nadzieję że
1. Wybaczycie mi moją nieobecność,
2. Post się Wam spodobał,
3. Zgłosicie się do świątecznej edycji Kathejowych lóg,
4. Zalajkujecie looka pierwszego i niebawem czwartego,
5. Będziecie komentowali.

Tyle, cześć <3

Do następnego posta!



18 komentarzy:

  1. 1 !!! Katheja <3 Lell ! # Śliczna # Mikołajka # że # nie mogę # się # powstrzymać # logo # sliczne # kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się cieszę, że niedługo święta. Jak ja je uwielbiam <33
    Śliczne looki, najładniejszy pierwszy i ostatni.
    Logo też ma cudne. I zgłaszam się do świątecznej edycji "Kathejowych lóg" c; Tylko pierw looka zrobie xD
    Posdr
    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. KATHEJS LUKS MEJK MI HAPI
    ~Projektantka9

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne looki. Kathey, możesz mi powiedzieć jak zrobić nagłówek na bloga? Bo mam swojego, dopiero zaczynam i niewiem... Mój blog: czekoladowemspizuzia-fruzia.blogspot.com

    ~lilalila2005

    OdpowiedzUsuń
  5. YAY, czekałam na twój post <3
    Oczywiście, zgłaszam się do #ŚwiątecznejEdycjiKathejowychLóg :D
    Logo chciałabym z napisem "Milka" c:

    ~Milka :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy to zwykły look, żadna furora, a ty się tym jarasz... ogólnie robisz zwyczajne look'i, może raz na jakiś czas zrobisz jakiś fajniejszy, a tak to - NUDA. Każdy prawie taki ma look. Wyróżniasz się tylko tym, że je pokazujesz na sławnym blogu, sry... Laniacz robi o wiele lepsze, trochę szaleństwa i kreatywności. TE ostatnie są o wiele lepsze od tego pierwszego, może jednego kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się przyznasz, kim jesteś, a nie z anonima piszesz, tchorzu :)
      ~Zue.

      Usuń
  7. Zgłaszam się do "Katheyowych lóg". Poza tym looki strasznie mi się podobały. Kupię sobie któryś z nich :)
    Camilla

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 look forever <3
    Boże, Kathey. Piękny. Mogę go kupić? No nie?
    Poza tym zgłaszam się do "Kathejowych lóg", bo ostatnio zupełnie nie mam głowy do tworzenia lóg, nie wiem, czy w TT się w ogóle pojawią bo jak na tą chwilę nie mam jeszcze ani jednego xD
    ~Tost

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 i 3 look są najlepsze, aczkolwiek 1 i 2 nie są złe, a jednak w pierwszym looku tylko jedna rzecz ma kolor czerwony, po za tym sukienka jest za krótka, obcisła i za dużo odsłania (Hello, to ma być zima) A w ostatnim looku są krótkie spodenki, przecież to ma być zimowy klimat! I jeszcze jedna uwaga, mianowicie za często używasz balerinek. Nie wszyscy mają VIP'A pamiętaj o tym. Ogólnie podobają mi się looki, tylko niektóre mają malutkie niedociągnięcia. To moje zdanie na ten temat!
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,ale ona nie robi looków z myślą o nas czy my to kupimy,tylko o sobie,czy jej się to podoba.

      Usuń
  10. Wszystkie look'i są mega! Też się cieszę, że będą święta! Kocham je!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam to samo zdanie co Vietnam. Nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście zgłaszam się do świątecznych Katheyowych lóg. A looki piękne. Kupuje ostatni. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się do Katheyowych lóg...
    Masz mnie na Kathey
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super looki! Ten pierwszy, Merry XMas, jest fajny, a najładniejsza wersja, według mnie, to ta zielonkawa. Z tych 3 pozostałych najbardziej podoba mi się stylizacja numer 3 ♥ Jest cudna, jak uzbieram, to ją kupię. Nie obraź się, ale ten nr 2 w ogóle mi nie przypomina świąt :/ Sorki. :C To nie hejt, tylko lekka, serio lekka, krytyka XD
    Zgłaszam się do Kathejowych Lóg. Wiem, że już mi robiłaś kilka razy, ale nie mam jeszcze na święta. Jak by co, to mam sukienkę mikołajkową :3 I czapencję xd Oh, nick? xd Czarna Zuellas . Dzięki z góry ♥
    Pozdrawiam!
    ~Zue, Katheynators, Mikołajka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciało mi się logować XD
      ~Zue

      Usuń
  15. meeeeeega logo Zosiuuu ;*** <3
    co do look'ow, boskie :)
    a, ten, ZGLASZAM SIE TZN. PROSZE, PONIEWAZ CHCE,.abys TY zrobila mi logo :c
    na aszgu objecalas czekam i czekam i chce sie doczekac xD
    ide ogladac sobie reZigiusza, paapapapa ;** [odwala mi taa]

    #NUT
    ~Mika2118
    `skomplikowany podpis`
    {sorry ze bez polskich znakow}
    §tak bylo prosciej
    >ten no
    <dlugi podpis :c
    +POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!