sobota, 22 listopada 2014

Odwzoruj piosenkę! #2 (ta nazwa jest dziwna, znajdźmy inną!).

Cześć!
Dzisiaj kolejny raz przychodzę do Was z tą serią. Nie będzie w tym tygodniu TOP Wyzwań, bo było Dookoła Świata, a nawet jakbym chciała, to bym się nie wyrobiła. Dzisiaj mam bardzo dużo pracy.
Zaczynajmy!

Wybraliście piosenkę...


Imagine Dragons - Demons. Jestem bardzo, bardzo zadowolona z Waszego wyboru! Kocham tę piosenkę, jak i cały zespół ID.



Bardzo fajny, udany teledysk. Sceneria jest dopasowana do tekstu, szkoda, że przez cały czas oglądania go towarzyszył środkowy napis programu do tworzenia klipów. Nie widziałam tam błędów, jeśli są to pewnie jakieś drobne.



Wow. Piosenka mówi o tym, że każdy z nas ma w sobie nutę zła, nieważne kim jest, jak jest wychowany czy skąd pochodzi - w każdym człowieku są demony, które mogą z nas wypełznąć przy jakiejkolwiek okazji. Bardzo mądre, w dodatku świetnie dobrane słowa.



Hmm... Artbook jest dość osobliwy. Zwykła postać, a obok niej... Demony. W tle zamek, królestwo - "This is my kingdom come". Królestwo zła, demonów, chciwości i innych "złych cech".

Wiem, wiem, post troszkę lakoniczny, ale mam dzisiaj MEGA mało czasu, mam nadzieję, że mi wybaczycie.

Następne piosenki:

  • Eminem - Guts over fear
  • Imagine Dragons - Radioactive
  • David Guetta ft. Sam Martin - Lovers of the sun

A, i jeszcze jedno! Podajcie propozycje nazwy tej serii w komentarzach! :)

25 komentarzy:

  1. Lovers on the sun! xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłu na tytuł nie mam. ;c
    Post fajny!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post c; W następnej części może Eminem? Podoba mi się ta seria, ale pomysłu na nazwę nie mam. Niestety xD
    Posdr
    ~Kasia
    PS Czyżby druga?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tapczan z Tableta22 listopada 2014 12:15

    Pff, a ja nie wybiream żadnej z tych powyższych piosenek xD .
    Może zrobisz jakieś bardziej PRWADZIWE STARE HICIORY niż te dzisiejsze ;_; To nie hejt.
    A nazwa może : Piosenka w Artbooku? XDDDDDDDDDDDDDDD szczerze mówiąc to ja też nie mam pomysłu na tą nazwę xd
    `Malinasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Tapczanie, nie tylko ty sluchasz starych zespolow, ale i tak przeciez nikt by nie wybral takich piosenek (oprocz Ciebie xD).
      Poza tym zauwazylam literowke w tytule "Lovers on the sun", poprawie jak wejde na kompa c:
      ~Tost

      Usuń
    2. Tapczan z Tableta i nie chce mi się logować22 listopada 2014 16:14

      No nie XDDDDDDDDDDDDDD
      Heh, no dobra niech będzie te Radjoakitfe. (błd. specjalny c:)
      POZDRODDSKLSD <3
      `Malinasia

      Usuń
  5. Super seria, serio XDDDDD Badumss.
    Uwielbiam, kocham tą piosenkę. Ten artbook jest.. Dosyć.. Osobliwy xd
    Następne może Radioactive? <3 Kocham też :3
    ~Zue, Tostonators, Qrbuzek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa może.. Muzyczne Propozycje XDD Sory mogłam nic nie mówić, to głupie :C

      Usuń
  6. Radiactive <3333
    Nazwa: "Indepowe Piosenki" ???
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  7. RADIOACTIVE! IMAGINE DRAGONS! NAZWA MOŻE PIOSENKI W ARTBOOKU?
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem fanką Imagine dragons, słucham każdą ich piosenki. <3 ym no to ym Radioactive, czywiście. (Bł. Spec) A tytuł... "Piosenki ujęte ArtBookiem"? Coś takiego może?

    OdpowiedzUsuń
  9. David Guetta ft. Sam Martin - Lovers of the sun-proooszę :3 . A nazwa może...niech zostanie jaka jest XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi nazwa się podoba. Może w następnej Lovers on the sun? A w jeszcze następnej jakieś starsze piosenki??

    OdpowiedzUsuń
  11. JA MAM SPOSÓB NA NAZWĘ:Twoja Twarz Brzmi Znajomo <skrót TTBZ
    Projektantka9

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli masz ochotę i lubisz czytać opowiadania na blogach to zapraszam do mnie :) Miło by bylo gdybyś wpadła i zostawiła po sobie ślad :) Pozdrowionka P.S Super blog :* http://rbd-vondy-zbuntowani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech nazwa zostanie.
    Chcę Radioactive <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak stare piosenki no to dżem ♥♥♥♡♡♡ lovciam ich maine podpis zuziak :* ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Aww *-*. Imagine Dragons rządzi *---*. Było demons to tera Radioactive ;×;. Yeey xDDD.
    Jesteę Dragonerska *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. artbook w piosence - hahaha XDD moj pomysl na nazwe jest swietny [ta skromnosc]
    radjoagtif :c
    jak wszysycy tak mowia, to ja teszzz! <3
    Nie znam, ale okkkk.

    #Nut
    ~Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój Artbook Brzmi Znajomo :)
    Głupia nazwa wiem...

    OdpowiedzUsuń
  18. Duśka dzisiaj pisze z anonimka hihi. Nazwa moze ... PIOSENKOWE LOVE. O bosz gorszej nazwy sie nie dalo xD. Fajny art

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!