piątek, 21 listopada 2014

Nowa seria. "Mega starcie".

Hello! ;3
Ta, ostatnio nie pisałam. Ale cóż się stało? Porwano mnie? Nie. Mam po prostu bardzo dużo nauki i ćwiczenia związane z tańcem. Nie wiem, jak się z tym wszystkim wyrobię... Ale dobra, nie o tym. Dziwię się, że seria o herosach jeszcze się Wam nie znudziła. Teraz zaczynam robić nową, znowu o sławnych osobach. Będą 3 takie osoby, wybiorę jeden look od każdej i wybiorę, kto ma 1, 2, 3 miejsce. Nie było takiej serii, nie? Mam taką nadzieję, jeżeli była, piszcie. Nie chcę kogoś kopiować. Ok, jedziemy.

ALAKINGA vs Arli vs ANNIIA.

Look ALAKINGI:


Wow, piękny. Ten bordowo różowy. ♥ Cudowne. Moim zdaniem, ten strój jest piękny, kocham. Włosy są ładne, a sukienka jeszcze lepsza. Wszystko tak współgra no i w ogóle. Kupiłabym. Ala ma szansę, bardzo dużą, na wygraną. Hmm... nie mów "hop", za nim nie przeskoczysz. Zobaczymy, co przygotowały inne dziewczyny.

Look Arli:


Mmm. Gustowne. Piękny fioletowy w połączeniu z niebieskim. Wszystko razem wygląda świetnie! ALAKINGA ma dużą konkurencję! Ciężko będzie wybrać, spośród takich dobrych gustów. Serio, sam miód.

Look ANNII:


Cudowne, kocham. Look jest piękny. Odcień różu bardzo mi odpowiada, na serio. Chyba kupię tego look'a. Dobra, nie. Hania sama coś wymyśli. Ale serio, chyba się zakochałam.

Wyniki: Wszystkie kreacje są oczarowujące i śliczne, jednak zwycięzca jest tylko 1. No więc...

I miejsce - ANNIIA! Dziewczyno, zachwyciłaś mnie!
II miejsce - ALAKINGA! Twój look był cudowny!
III miejsce - Arli! Przepraszam, musiałam przyznać Ci III miejsce. I tak byłaś świetna!

13 komentarzy:

  1. 1! Post dodany 3 min temu XD Fajna seria :)

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post zapraszam do siebie :)
    http://oficjalnyblogomsp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. Zapraszam do siebie:
    http://czekoladowemspizuzia-fruzia.blogspot.com. Dopiero zaczynam przygodę z blogiem.

    ~lilalila2005

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post!
    Fajna seria. Mi najbardziej podobał się look ALAKINGI. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorry Hanga ale posty od Ciebie stsly sie krotkie i nie skladne. Wiem, nauka sle tez chodze do 5 kl! To mie byl hejt tylko opinia.
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  6. Seria mi się podoba. Szczerze to herosi trochę mi się znudzili, a ta seria jest genialna, że tak to ujmę. Co do oceniania najbardziej podobał mi się look ALAKINGI, później Arli, a na końcu ANNII. W następnej części posta możesz porównać chłopaków z Top c;
    Posdr.
    ~Kasia
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysl! Mnie najbardziej lrzypadl do gustu look od ALAKINGI. W looku ANNIII za duzo sie dzieje, natomiast look Arli w ogole mi sie nie podoba, tworzyla lepsze stylizacje.
    ~Tost

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post. Supcio seria. Co do looków to moim zdaniem najładniejszy jest look ALAKINGI, później Arli, a najgorszy jest look ANNII. Sądzę, że look ANNII jest przesadzony, przepchany? Nie wiem jak to określić ;) Proszę bez Hejtów :3

    Amacz

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta seria, super. Kontynuuj ją, bo jest fajna. Następne może emo_kotek, Theyla i UkradnijDlaMnieNiebo? :) Taka Propozyszyn XD
    Look Ali jest najładniejszy,według mnie, ale był by lepszy w odcieniu niebieskim. W stylizacji Anni było tego za dużo, do tego ten oczojebny (ekhm ekhm) róż. Arli jest.. ładny, ale bez tego czegoś na głowie. Kolory - love.

    Pozdrawiam serdecznie!
    ~Zue, Haniacznators, Arbuz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem look ANNII był najgorszy a Ali najlepszy...

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję. :) natink3, dziękuję za opinię, postaram się popracować nad długością itp. ;)
    Hanka ♥

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!