poniedziałek, 15 grudnia 2014

Co mogłabym napisać w gazecie - wady i zalety MSP.

Cześć :) Tutaj Oliwia. Dzisiaj co mogłabym napisać do jakiejś gazety o naszej grze MSP ? No właśnie, wady i zalety naszego MSP. Zaczynamy !


Zalety :
+ Można kupować ubrania i tworzyć własny styl.
+ Można rozmawiać i poznawać nowych ludzi
+ Można tworzyć filmy, artbooki i looki
+ Można mieć własnego zwierzaka
+ Można porozmawiać w czacie.


Wady :
- Za drogi Vip
- Strasznie się (niektórym) zacina gra
- Limit znajomych
- Cisza nocna
- Kratki


Zalety i wady :
* Można z kimś porozmawiać ale kratki przeszkadzają
* MSP jest jako tako ładne, ale za dużo różu
* Niektóre konkursy są ok, ale za mało ubrań lub nieładne
* Można dawać prezenty, ale tylko dziesięć dziennie.


Jak widzicie wad i zalet jest dużo. MSP ma pewne niedociągnięcia ale i też zalety. Co mnie najbardziej denerwuję ?

Denerwują mnie kratki. Nawet dozwolone słowa są kratkowane. To nie jest pomocne przy poznaniu nowych ludzi czy też jakiejś prywatniej rozmowie. Tak samo cisza nocna, która jest równie złośliwa. Niektóre osoby siedzą po nocach na MSP i chcą sobie z kimś porozmawiać, ale nie, bo co. Najlepiej siedzieć i wgapiać się w ekran, a co tam. Limit znajomych mnie lekko wkurza. Chcę sobie przyjąć kogoś do znajomych, ale trzeba wywalić ponad stu znajomych (w moim wypadku). Dlaczego nie można mieć tyle ile się chcę ? Przecież w realnym świecie nie mam limitu przyjaciół, prawda ?

A co naprawdę lubię, i warto grać dla takich rzeczy ?

Poznawanie nowych ludzi chyba najbardziej mi się podoba. Jest to opcja która pozwala poznawać i przyjaźnić się z kimś przez kabelek, ale nie narzekam. Tworzenie filmów, artbooków czy też looków to świetna propozycja na kreatywność. Ja bardzo chciałabym mieć psa w życiu prawdziwym, a na MSP można mieć internetowe zwierzątka ! Opiekować się nimi, bawić się, karmić ich.

Czyli co mogłabym ostatecznie napisać o MSP ?
MovieStarPlanet, to naprawdę niezwykła gra która rozwija kreatywność osób. Można wyrazić internetową siebie, swój charakter, stworzyć własny film który opowiada o tobie, lub jest wymyślony w twojej wyobraźni. Jeżeli jesteś towarzyską osobą, pójście do czatu będzie świetną rozrywką ! Musisz liczyć się z limitem znajomych, albo z strasznymi "lagami" jak to się mówi. Kratki przeszkadzają w rozmowie, a cisza nocna powoduję że nie możesz sobie posiedzieć do rana na MSP. Jednak warto zagrać w tę grę chociażby dlatego żeby przeżyć nową przygodę, nowe życie. Nie ułożysz sobie tam swojego nowego, innego życia, ale wcielisz się w role innej siebie. 


MSP się bardzo zmieniło od czasów powstania tej gry. Doszły całkiem nowe rzeczy, które ułatwiają wbijać levle użytkownikom.

Czy coś się zmieniło do tego czasu ? Tak, zachowanie wobec siebie. Każdy sobie pomagał bez problemu, a teraz tylko widzę na statusach "Kto nie obejrzy filmu, wylot z znaj !" albo "Macie obejrzeć film, albo wywalam z znaj ! :)". Ja od razu usuwam taką osobę. Po co mi ona ? Mogę przyjąć inną, nową koleżankę, która będzie o wiele milsza od tej.

Pamiętacie dobrze wam znaną ALAKINGĘ ? Tak, to ona dawniej, kiedy nie było jeszcze 100 levli. Aleks, jej chłopak jeszcze wtedy grał. Jakie to były piękne czasy, prawda ? Ale nie takie piękne jak stare MSP. Ja grałam chyba tylko raz na starym MSP. Pamiętam jak przez mgłę ... Grałam na koncie koleżanki, nie wiedząc jak się tą grą posługiwać.

Haha, znalazłam to w grafice google. Tu już proszę państwa, wkroczyła era "Daj mi to albo wylecisz", tak jak z tymi filmami. Ludzie zrobili się ohydni wobec siebie, da się to zauważyć.

To już tyle w tym poście. Może go skomentujecie, co ? Pozdrawiam, trzymajcie się ciepło.
(Tak, postanowiłam używać innego loga. To jest logo od Emily ♥).

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Co do posta. Oliwia (!!!!) :'( Brak sił xd Proszę, nie powtarzaj się tak .... To nie jesg hejt, tylko rada ~ Juls, Agnes331

      Usuń
    2. Popieram u góry nie powtarzaj się .... Gdybyś się nie powtarzała głos bym na cizbie dała ... Niestety na Muffinke zagłosowałam ... JESZCZE RAZ NIE POWTARZAJ SIĘ ...
      ~Wiga
      ~[ala123]

      Usuń
    3. *ciebie
      Jeszcze raz .... xd
      ~Wiga
      ~[ala123]

      Usuń
  2. Post mi się spodobał. Czekam na więcej tego typu, bo ciekawie się czyta. (:
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Post jest Spoko...
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnaś być w redaktorach zamiast Czarnej Zuellas, ona nie pisze takich postów jak ty.
    Twoje są ciekawe, a jej nudne. Nie wiem czemu ona ma aż 100 głosów.
    Ty powinnaś wygrać.
    ~IzQaaax3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zue wygrywa, bo jest najmilszą redaktorką na okresie próbnym. <3 Posty Zue mają jakiś sens nie robi błędów i wgl. Masz swoje zdanie i wgl. Dla mnie każda z dziewczyna świetnie piszę.
      ~ Wizzy.

      Usuń
    2. Moim zdaniem zostać powinny Muff i Oliwka, ponieważ najbardziej na to zasługują. Piszą świetne posty... Muff ma ogromne
      doświadczenie, ponieważ już tu pisała, a Oliwia pisze również na innych blogach, dlatego ją podziwiam. Nie wiem dlaczego Zue ma tak dużo głosów. Nie wiem czy pisze na innych blogach,
      jednak z pewnością wszyscy na nią głosują, ponieważ jest znana na blogu i tyle.

      Usuń
    3. Jeśli nie znasz prawdy, nie wypowiadaj się proszę. :)
      Piszę na innych blogach (ok, na jednym), poza tym prawie wygrałam poprzednim razem. Może moi "fani"pomagają mi wygrać?
      Życzę Oliwce i Muff jak najlepiej, obie je szanuję.
      Nie chcesz na mnie głosować - nie głosuj. :)
      Zue.

      Usuń
  5. Post bardzo ciekawy!
    Przyjemnie się czyta, chociaż czasami się powtarzasz. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post, ale podobny do posta Muff. Inspirowalas się nim? (nic nie sugeruje)
    I tak fajny, choć nic nie przeczytałam - okropnie dużo tekstu :p Nie miej mi tego za złe.
    Pozdrawiam (:
    Zue.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie inspirowałam się nim. Muff miała dla kogo jest MSP a ja wady i zalety MSP. Ale może się wydawać że są podobne, ale nie wiem ;D Wiem, mi też by się nie chciało czytać tak dużo tekstu XD

      olliwka1000

      Usuń
  7. Warto wspomnieć że kiedyś byli o wiele groźniejsi hakerzy tacy jak ANONYMOUS. Np

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze? Masz odemnie twój głos. Tutaj kochany anonim, który pod pierwszym twoim postem napisał komentarz, ze tak sie dziwil, ze dziesieciolatka pisze "xd" itd. Wyrażasz się w miły i kulturalny sposób, twoje błędy widze coraz rzadziej. Nie rozumiem, dlaczego zue jest pierwsza... dlatego ze jest ''vloffer" i "otagu", ze jest popularna? Żałosne trochę... jej notki (moim zdaniem) sa dosc nieciekawe, a zrobienie ladnego podpisu nie zajmuje niewiadomo jak długiego czasu. I sorry, ale wkurza mnie, jak inni piszą o swoich "fanach". Irytuja mnie fandomy, ale jeszcze gorzej, jesli ktos nazywa innych fanami. Zue miała juz "zalatwione" pisanie na blogu, poniewaz jej "fani" na nia glosowali. Przepraszam najmocniej zue-otaku-lovers, ale moim zdaniem adminkami powinny zostac muff i oluwia, to oczywiście meje zdanie.Co do powyzszych komentarzy-oliwia jest mlodsza, nie powinnysmy jej wiec wytykac bledow (jednak jest cos takiego jak bloggerowa korekta posta) i powtorzen.
    Szanowny anonim pisze na komie, przeprasza za bledy i niedlugo wymyśli podpis. ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zue nie jest V-lover drogi anonimie. Oliwia jest fanką Violetty (Toaletta bitch! ;*), Zue jest Otaku . Zue nie jest aż tak sławna jak Oliwia. Oliwia
      piszę praktycznie na każdym blogu. Nie znasz się na temacie nie wypowiadaj się. Proste.
      ~Wizzy

      Usuń
    2. Piszę na swoim blogu, na Emily i Kisiela. A ja nie jestem fanką Violetty, czasem ją oglądam. Lubię Martinę Stoessel postać grającą Violettę. Kiedyś ją lubiałam, ale teraz nie mam czasu i dlatego mi się znudziła. Nie jestem V-lover, i nie piszę na każdym blogu (teraz piszę na ... zaraz, o MSP na czterech blogach piszę licząc tego oczywiście). A po za tym Zue napisała w poście powitalnym że lubi Violettę (wkleję to XD)

      Jestem Tinistas (hejty leco!!!!!!!!!!!!!11), Otaku i V-lover (znowu hejty!!!!!!!!!!11)

      Tak napisała, ale ja się nie wtrącam. To przecież nic złego lubić Violettę czy coś, tylko ja już jej nie oglądam. Czasami jak nie mam co robić i jestem chora.

      olliwka1000 :)

      Usuń
  9. JAPIERDZIELE PISZECIE, ŻE MA 10 LAT I MA PRAWO POPEŁNIAĆ BŁĘDY, ALE TEN BLOG JEST MEGA SŁAWNY, WIĘC REDAKTORZY POWINNI BYĆ PORZĄDNI. :) NIE TO, ŻE MAM COŚ DO CB OLIWIA, BO TY POPRAWIASZ BŁĘDY! Z TWOICH BŁĘDÓW NAJBARDZIEJ MNIE WKURZA TO (PRZYKŁADOWE ZDANIE) OLA MA PSA ! WIDZISZ? POWINNO BYĆ OLA MA PSA! WYKRZYKNIJ NIE JEST TU PRAWIDŁOWY, LECZ TO TYLKO PRZYKŁAD.. I TEN POZDRO HYHY PS. NIE CZAJE WAS JAK PISZECIE JESTEM Z TELEFONU I POPEŁNIAM BŁĘDY JA JAKOŚ NIE A JESTEM Z TELEFONU..

    OdpowiedzUsuń
  10. Za dużo błędów ortograficznych ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie widzę w moim oście żadnych błędów ortograficznych. Może coś pominęłam, ale nie sądzę. Napisz jakie błędy zrobiłam, a ja szybciutko poprawię ;)

      olliwka1000

      Usuń
  11. Ktoś skopiował posta. Zobacz blog http://skarpetka500-i-msp.blogspot.com/ i 2 post chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, rzeczywiście skopiowała.

      olliwka1000

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!