niedziela, 21 grudnia 2014

Sweet Wedding ♥ - #LOOK

Hei :-* 
Tu Muffi przybywa, by.. dać Wam looka! Nowego i nawiązującego do nowego konkursu. 
Jest słodki, różowy, i .. weselny. Taa.. 
No, wiec tak się prezentuje:

Jasne włoski, słodkie ubranko.... cudooo <3

Kiedy to już mamy z głowy, możemy zobaczyć jak to wszystko wygląda: 

Ubrania są z najnowszego konkursu, wiec kłopotów ze znalezieniem odpowiedniego kompletu nie miałam. Wszystko do siebie pasuje i bardzo mi się podoba. Szczególnie sukienka , buty i ta narzutka. Ale.. nie wiem czemu kojarzy mi się to z Komunią, zamiast ze ślubem.. hm.

Jak widać, całość kosztuje nas 2900 ( ale równa cena :D) , lecz po odjęciu rzęs ( większość je posiada) mamy 2600. Aż tak dużo tego nie ma, więc spoko :P 

Myślę, że całość prezentuje się elegancko i jestem zadowolona. 

Tu macie paletę: 

Czarna ramka - kolor narzuty,opaski, butów
Biała ramka- kolor paska przy sukience
Niebieska ramka - kolor włosów 
Czerwona ramka - kolor sukienki, butów, opaski. 







Przygotowałam także III wersje kolorystyczne: 

I.

Jejku, kocham ten jasny fiołkowy kolor! Na prawdę - pięknie to wygląda i jest nawet lepsze od oryginału.








II.

Czyżby Nacia sobie spała? :) 
Kolor jest ogólnie morski, ni to zielony, ni to turkus.. taki mieszany, ale ładny. Okropna wersja, w ogóle nie pasuje do tytułu. 







III.
Włosy maja kolor sraczki, hue. 
No, ale po za tym jest spoko, postawiłam na pastel dzisiaj. 
Nie najgorsza, jednak nic nie pobije oryginału. 








No i sesyjka! 


Bez błędów :')) Prawie, ta ręka tak bardzo nie ucięta :''''DDD
Możecie go kupić, lovknąć, polecić, skrytykować, skomplementować, co chcecie! 
Wszystko znajduje się pod taką sama nazwą u mnie na profilu w zakładce Look :) 


PODOBA SIĘ WAM? 
A tymczasem żegnam.
Bye! 

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A zatem czas powiedzieć xd Look cudny <3 Może kupię :^^
      ~[ala123]

      Usuń
  2. Bardzo ładny look, aczkolwiek nie w moim stylu. Za bardzo przesłodzony, jak dla mnie. Róż ;-;
    Najlepsza wersja ta druga. Bardzo ładna!
    Czekam na dalsze posty. Pozdrowienia od Zlego Lasa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny look, chociaż nie w moim stylu. Za bardzo słodki, za dużo różowego itp.
    Najładniejsza II wersja, nie lubię zbytnio pastelowych kolorów.
    Posdr
    ~Man (nie ma to jak skrót ;-;)
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardo ładny look, aczkolwiek nie w moim stylu. Najladniejsza jest 1 i 2 wersja.
    Pozdrawiam :)
    ~ Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny look! :***
    Można kupić? ^^

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ładny look ^*^ Bym kupiłam ale założyłam się z kol. że zarobie w 2 miechy 16 tysi ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Look jest cudny, tylko czemu kojarzy mi się z "RUSZOFFYM KAPTÓRKIEM"?
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  8. Look śliczny!
    W tym konkursie rzeczywiście wszystko do siebie pasuje.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!