niedziela, 8 marca 2015

Dziwna rozmowa? + Film

Hejs!

Normalnie masakra. Miałam napisać normalnego posta, ale nie dałam rady. Przez co? Przez śmiech! Spotkałam na MovieStarPlanet bardzo ciekawą osobę. Nie wiem nawet jak mnie znalazła, oraz napisała... Przed screen'ami rozmowy, chciałabym przeprosić, za to, że piszę dziś drugiego posta, ale zaliczmy go jako jutrzejszy, kk? Dobra, Tyna zaczynaj dawać te zdjęcia!







Dobra, w tych kratkach napisałam Współczuję, Abieska... , ale kochane MSP zakratkowało :ccc Nie no, ta rozmowa mnie #ROZWALA. Jeszcze z Kubą... Boże, sorry, ale musiałam to dać xddd Co sądzicie o tej rozmowie? Czy tylko mi tacy ludzie się trafiają? ://

Dobrze, nie będę pisała o tej rozmowie ani chwilki dłużej. Chciałabym zaprosić Was na mój " NOFFY " film, który nosi tytuł: "Co kryje prawda? #1" Zapraszam do obejrzenia! Film stworzyłam po dość długiej przerwie...


#hasztag #zero #wyświetleń #rządzi #:3

O czym jest ten film?

Alice Star *hahahhahahahahahah, jakie ja wymyślam im dane osobowe xd* ukrywa swoją prawdę o dzieciństwie. W odcinku dowiadujemy się, że dziewczyna słyszy dziwne głosy, gdy  jest sama w domu. Kogo spotka? Kim okaże się Ela? *no sorry, nie miałam imienia*. 

Tak więc - zapraszam Was na film, myślę, że się spodoba! :)

Na koniec tego posta *który jest na jutro xdd* chcę pozdrowić dwie osóbki, jedna z nich tego BARDZOOO chciała i się cały czas pytała. Więc, pozdrowienia dla Tenczy oraz pozdrowienia dla Martyny *nie, nie dla mnie*. Chciałabym podziękować również, za te miłe komentarze pod postem z logami! Kocham Was!

Pozdrawiam:


Ps. Logo od Tenczy takie #śłitaśne <333 Koham Cję gupku tenczowaty ty muj! *błędy specjalne*.
Ps. 2. Zue, czemu robisz sobie ' przerwę ' ? Bo ja nic nie zrobiłam, tylko Ty zaczęłaś, że odeszłam itp. ;_< 

16 komentarzy:

  1. PIELWSA! IDE CZYTAĆ POSTA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIESTETY, NIE BRAKUJE NA ŚWIECIE NIEDOJEBKÓW :)
      NO OCZYWIŚCIE, ZE OGLĄDNE FILM.
      JA CJE TERZ KOHAM! <333333333333333333333333333333
      I DZIĘKI ZA POZDROWIENIA.
      I JA WCALE NIE PROSZE.
      TY TO ZROBIŁAŚ TYLKO Z GRZECZNOŚCI.
      ♥TENCZA PODRAWIA♥
      ~LIQUIQ

      Usuń
    2. Tak... Z grzeczności, w ogóle nie prosiłaś.
      Oj, Tencza, Tencza.
      Pamiętasz to banowanie [*]? XD

      ~ Tyna
      #tenczonators ♥

      Usuń
    3. Banowanie jest fajne, ale nie wtedy gdy się nie wie gdzie pisze "Odbanuj" xD
      /TENCZA
      Łiq

      #tynaczonators ♥

      Usuń
    4. Hahahahhahahah. Już ćśś! ; D

      ~ Tyna

      Usuń
  2. 2 xD Jezu, co za dep xD
    ~~Cindy

    OdpowiedzUsuń
  3. AHAHAHAHAHAHAHHA NIE MOGĘ... ,,A TA REINTHESS JEST WOLNA? '' XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co? Zakochał się chłopak... XD

      ~ Tyna

      Usuń
    2. Wszyscy cię kochają, nawet chłopacy B) XD
      ~~Cindy

      Usuń
  4. NIE WYTRZYMAM HAHAHHAAAHHAHHAH WYJE! WYJE, WYJE.. AZ MAMA PRZYSZLA XDDDDD #MAMA #SIE #DENERWUJE
    Boze nie no Rodzinka.pl teraz na dwojce XD

    ~ Wizzy~;w;\Avirll

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahahaha! Omg, leżę.
    "A ta Reinthes to wolna?" HAHAHAHAHHA XDDDDDDDDDD HAHAHAHHA XD
    Nie brakuje niedojebkow na msp, jak to Liq ujęła. Ja osobiście nie przepadam za postami z dziwnymi rozmowami, ale ten rozwalił mój system! Hahaha.
    Tyna, nie zrobiłam sobie przerwy przez ciebie, jak by co :)
    /Zue

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyno, rób jeden post dziennie. Mnie za to czytelnicy skrzyczeli >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten post jest na poniedziałek, miałam dać autopublikację, ale prosili, więc opublikowałam? c':

      ~ Tyna

      #zaraz #szkoua #njee #:c

      Usuń
  7. Pozdrawiam z podłogi!!11!! XD
    Jak można być takim MATOŁEM (bez obrazy dla Koziołka Matołka (;)!! NO JA SIĘ PYTAM!!
    Film oglądnę.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  8. To podejrzane!
    Przed chwilą przeczytałem ten post i zapomniałem o czym był *-*

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!