poniedziałek, 9 marca 2015

Tureckie (kebaby) zmiany już u nas!

Hallo!
Post na szybko, zaraz będę się zbierać na 12:20 do szkoły. TAK WIEM ZNOWU NIE BYŁO TYGODNIOWEGO TOP, BĘDZIE O OK. 16. XD Mam dzisiaj lekcje po pół godziny. Nie gadam.

Otóż...
Wszyscy na pewno nie mogli się doczekać tych zmian, co pojawiły się, hm... W sobotę na tureckim serwerze?
 Weszłam dosłownie PRZED CHWILĄ na MSP. I co widzę?
Ekran szarzeje...











 I...













Jeszcze trochę....


































I wyskakuje mi jakaś Pixi Star...






Zapraszam na 2 cz filmu, ćsi.

Gdy otworzymy prezenty, dostajemy 200 sc i jakiegoś miśka.
Hmm., zobaczmy jej profil...

Fajne CTR w stylu modów. :')

Aha....
Co jest dziwne?
  • Nie ma levela.
  • Nie możemy jej usunąć ze znajomych, nie można również jej zaprosić do serca bądź najlepszych przyjaciół.
  • Nie możemy dawać jej autograf/prezent lub robić wymianę. 
  • I nie można z nią pisać!
Ograniczyli ją, noo. :C Smutno jej może być, xa.
Dalej, szybko!


O LOL!
Nie posiada KG! NAPRAWDĘ, MEGA JĄ OGRANICZYLI. ;C
Zobaczmy czy ma jakieś filmy.
Nie ma. 
Ale za to posiada artbooka i jakieś 3 zdjęcia.

Cudowne, oryginalne, 10/10!!!
Artbook przedstawia panią Pixi ( nawet 3!!) która wykonuje jakieś animacje. Do tego na jakimś tle i wokoło całusy! LOFKI, NO HOMO!!! Co najdziwniesze jak sprawdzałam, da się ją dodać do filmu, lecz nie posiada tych animacji. DZIWNE DZIWNEEE.
CO JEST DZIWE W JEJ ARTBOOKU JESCZCZE?


ZAROBIŁA NA NIM 0 FAME. O.O
 
Dalej Malina! Przepraszam, że ten post taki trochę "bez doświadczenia" ale się śpieszę....
MMMM :D

Nie wiem jak to skomentować. XD Pixi posiada 3 zdjęcia, na pierwszym jest jakiś lód który wisi sobie w powietrzu i... I nic? Okej.
Na drugim są jakieś szkice ubrań dla najprawdopodobniej MovieStars. Ładne nie powiem.
Na ostatnim zdjęciu zaś...
Kubełek z jakąś MovieStar,  a w nim pianki? Aha. Aż głodna jestem, dzięki.


SZYBKOOO.
Coś jeszcze ciekawego?
Jej strój (ten co ma na sobie) jest dla nieVip! Polecam 10/10. xd

WNIOSEK
Pixi Star jest dziwna najprawdopodobniej moderatorką. Taką główną? (co ja tworze omg jaki niedopracowany post Jezus XD) Nie wiem. Te konto według mnie jest podejrzane. Dziwne bardzo.

Ok, ja zmykam, zaraz idę do szkoły, no nie. :C
Do zobaczenia jeszcze dzisiaj! Czemu? Tygodniowe Top muszę ZNOWU nadrobić.

Auf Wiedersehen!
(macie ekran bo nie mam loga XD)

`MALINA

8 komentarzy:

  1. Na komórce pokazuje że Pixi ma 64 level. I jak wyszukujesz w wyszukiwarce to jej ... nie ma!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol o.o
      Pozdro już z domu
      skończyłam lekcje o 14:10 hehehehe
      `m

      Usuń
  2. Wow, ja się cieszę z tej zmiany.
    Ahahaha, te zdjęcia mnie rozwalaja. "Pyszny", "Mmm" - to skojarzenia dla kolegów z klasy.
    Teraz czekać tylko na nowe początkowe :)
    Zue, ze szkoły, aaco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że moderatorzy starają się <':
    MALINAA ♥♥♥

    ~ Tyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Sa nowe(fajne) ubrania jak zaczynasz gre i oczy tez nowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pixi Star jest podejrzana. xd
    Myśl przewodnia MovieStarPlanet to 'być miłym'! ;>
    Tytuły zdjęć też są mega - 'Pyszny', 'Mmm' - ZGADZAM SIĘ Z ZUE! Moi koledzy z klasy też mieliby trochę skojarzeń. (;
    Tak ogólnie, to fajnie, że modzi się starają żeby to Msp było lepsze. c;

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, leze z twoich dopisków XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm lody *-*
    No i jak tu nie mieć skojarzeń!?
    Mmm Pixi robi lody (wiecie jakie!)
    CAŁY PRZEKAZ TYCH ZDJ :)

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!