piątek, 26 czerwca 2015

#2 Oceniamy Look'i + kolejne loga

Cześć!
Ey, ey. Co to za ponure przywitanie? Kochani, z całego serca życzę Wam miłych wakacji!
Sądząc po tytule, od razu wiemy, że dziś wstawię loga tych osób, które napisały do mnie w komentarzach i zgodnie z instrukcją zaprosili mnie do znajomych na MovieStarPlanet. Nawiasem mówiąc, muszę też przypomnieć, że nie zrobię loga dla każdego, bo zgłoszeń było naprawdę bardzo dużo. Możecie je podsyłać aż do niedzieli, a ja codziennie będę tworzyć takie obrazki. Czy zrobicie to tutaj, czy pod starszym postem jest mi obojętne. Sprawdzę i ten, i ten.
Przechodząc do rzeczy, oto gotowy efekt mojej pracy:
Tło: multivu.pl
Jako pierwsze wystąpi logo, które zaprojektowałam dla SWEETyolo04. Tak jak prosiłaś, tło zrobiłam owocowe, a wybrałam kojarzące się z latem owoce mango. Te kolory są śliczne. Jeśli chodzi o efekt końcowy, myślę, że Ci się spodoba.

Tło: tumblr.com
Na Twoje życzenie; przygotowałam coś raczej smutnego- smutny cytat, tło, przygaszona MovieStar z efektem odbicia... strasznie mi się podoba.

Tło: pesto.art.pl
Dość fajne, nie powiem, chociażby ze względu na żywe kolorki. Oczywiście nie zapomniałam też o kwiatach w środku każdego z serc, które zrobiłam za pomocą znaku gwiazdki czyli: * i kropki:
Natomiast do samego serca posłużyłam się znakiem: ♥. Wszystkie te kształty możecie zrobić przyciskając "alt" i numer (koniecznie) na klawiaturze numerycznej.
Tło: printgalerry.pl
Prosiłaś o coś mrocznego i ciemnego. Wydaje mi się, że to logo częściowo obrazuje straszny las i sprawia wrażenie magicznego i czarnego. Jest dość oryginalne, więc nie każdemu przypadnie do gustu.

Przypominam iż w następnym odcinku pojawią się kolejne tego typu rzeczy. Jeśli chcecie, żebym zrobiła coś dla Was, koniecznie zgłoście się pod tą notatką. Czas na ocenianie.

Look: Julia27b

Twarz: Pierwszy Look jest od Julia27b Oczy w sumie okay, cera też. Przyczepię się tu jednak do nosa i cieni do powiek, którego brak. Ja wybrałabym mniej szpiczasty nosek i dodałabym bardziej mocny i podkreślony makijaż.

Góra: Boże. Od razu kojarzy mi się z wakacjami, a to wszystko przez... palmy na żółtym tle. Świetne kolorki.

Dół: Nic nadzwyczajnego- same krótkie spodenki, w porządku.

Buty: Drobne, żółte pantofle jak najbardziej pasują, chociaż ja poszukałabym jeszcze lepszego rozwiązania.

Włosy: Nie lubię tej fryzury, choć muszę przyznać iż w tym wypadku pasuje. Mimo wszystko, jest zbyt sztywna, połyskliwa i nie naturalna.

Dodatki: Z tego co widzę są tu jedynie kwiaty we włosach. Mało... Nie bój się zaszaleć z akcesoriami. Bransoletki, naszyjniki czy tatuaże na nogę świetnie dopełnią i zmienią naprawdę dużo.

Całość: Wydaje mi się, że cały efekt psują twarz, włosy oraz pustka jeśli chodzi o dodatki, ale niech Ci będzie- całość oceniam na dobry.


Twarz: Fajnie stonowane- piegi, które dopełniają twarz, duże oczy i jasne usta, a skóra jest bardzo dobra.

Góra: Półprzezroczysta bluzka w kolorze szarym, czarnym i białym nie jest czymś super wyjątkowym i idealnym, ale nie jest też czymś bardzo złym.

Dół: Wybrałaś tutaj krótkie, jeans'owe spodenki, które są bardzo słabo widoczne- widać tylko wystające zakończenie (czy ktoś słyszał kiedyś o boyfriend jeans)? xD

Buty: Postanowiłaś, że wybierzesz trampki. I dobrze. Niestety barwa czarna na bluzce jest delikatnie "przyćmiona", przez co buty są zbyt rażące.

Włosy: Różowiótkie... nie wiem czy fajnie, czy źle. I tak, i tak. Moim zdaniem wolałabym blond, chociaż sama nie jestem pewna jak się nad tym dłużej zastanowię.

Dodatki: Same uszka. Włosy, włosy... tak samo jak poprzednio. A no właśnie ludzie. Czy dla Was ważna jest tylko fryzura?! A nogi i ręce to co? Niewidzialne są? Ech. Mimo tego, muszę przyznać- uszka są urocze.

Całość: Gdyby nie mała ilość dodatków (znowu) byłoby ślicznie. Ale mimo tego, gratuluję, bo kreacja bardzo mi się spodobała pomimo drobnych błędów.


Look: Abieska

Twarz: Nie wierzę, że się do tego zgłosiłaś. Nie ważne. Twarz jest śliczna, a zwłaszcza usta. Jeśli chodzi o karnację- nie mam nic przeciwko.

Góra: Kocham tę bluzkę? Tak, bluzkę, a zwłaszcza w takich letnich kolorach.

Dół: Jeansy z kwiatkiem? Kojarzy się bardziej z wiosną, ale i tak jest ładnie.

Buty: Uwielbiam te trampki, a zwłaszcza ze względu na ich fason. Są drobne i delikatne.

Dodatki: Nie ma ich tu zbyt wiele. Można znaleźć wśród nich jedynie naszyjnik oraz kwiaty we włosach- tym razem innego typu niż w pierwszej kreacji.  W dodatku kolor naszyjnika jest nieco ciemniejszy od reszty, co niestety lekko razi, przez co w minimalny sposób psuje całościowy efekt.

Całość: Powiem tak. Nie będę ubóstwiać tego, co zrobiłaś tylko dlatego, że tu pisałaś i krytykowanie Ciebie może grozić wywaleniem z bloga- nie i jeszcze raz nie. Uważam iż Look wyszedł taki, jaki wyszedł. Jest mało akcesoriów, ale jako tako to wszystko wygląda. Haczyk kolorystyczny pojawił się tylko w

przypadku naszyjnika, nigdzie więcej, zatem i tak jest dość dobrze.

Z tego co pamiętam, we wstępie wspomniałam już na temat tego, że nadal (dokładnie do niedzieli) możecie się zgłasza po loga mojego autorstwa. Dajcie też znać które z tych, które pojawiły się dzisiaj najbardziej Wam się spodobało.

Na koniec, wkleję piosenkę, która była ze mną przez cały rok szkolny i dawała mi tego power'a, dzięki któremu moja średnia sięga aż 5.75. Na pewno się Wam spodoba. W końcu to Lana Del Rey ją śpiewa. Tym także akcentem, żegnam się z Wami do następnego posta.

~Kellow. :3

58 komentarzy:

  1. Ja się zgłaszam! Nick na msp : super laska maska
    Logo chcę, żeby było... Wakacyjne XD
    Świetny post ;3
    Pozdrawiam,
    ~Nona

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie to jest śliczne. Robisz boskie loga dla innych, nie to co Jesy, która stara się tylko robiąc je dla siebie i za to cię kochamy. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha.. fajnie ze Jesy się stara.. Kellow rowniez. Zrób sama takie logo.. a nie siedzisz na blogach i podlizujesz sie redaktorom. PS. Sliczne loga Kellow (:

      Usuń
  3. Zgłaszam się.
    Nazwa: CiriGreenna
    Look: H0lidays
    <33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki świetny post Alciu. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za logo. Jest cudowne!♥ Niezwykle przypadło mi do gustu, a tak poza tym, świetny post.

      Usuń
  5. Mogłabyś ocenić mój look? Ten najnowszy XD
    Poproszę logo ❤
    Raczej takie wakacyjne, żywe. Jakiś cytat (taki wesoły) i podpis "Cind".
    Nick na MSP: lala NR1 0
    'C

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś ocenić mój look? Ten najnowszy XD
    Poproszę logo ❤
    Raczej takie wakacyjne, żywe. Jakiś cytat (taki wesoły) i podpis "Cind".
    Nick na MSP: lala NR1 0
    'C

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah, no to próbuje ponownie C;.
    Mogłabyś ocenić mój nowy look? Jestem ciekawa twojej oceny mojego aktualnego wyglądu na MSP. Jeśli będziesz miała chwilkę to zachęcam, dziękuje za uwagę. Moja nazwa użytkownika: YourAniolek. Pozdrawiam i życzę miłego dzionka! C;

    OdpowiedzUsuń
  8. To może i ja poproszę o logo? :)
    Śliczne wykonanie, bardzo estetycznie i pomysłowo.
    Notka bardzo ciekawa.
    Pozdrawiam, Shann. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shannon, a może byś podała nick? :')
      Tak, to dobry pomysł...
      ~shannon13
      Eh, nieogarnięta ja.

      Usuń
    2. Spk. Tak w ogóle, dziękuję! :P

      Usuń
  9. Mogłabyś ocenić mój look "♥ Kanikuły ♥"? :) Nazywam się Martys238 ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka xdddd
    Codziennie piszę z dziewczynami (Karola, Emila i parę innych osób) na grupie, więc czasami zauważam jakieś skriny z bloga. Ostatnio pojawiały się też twoje posty, a ja chciałam je zobaczyć w całości. Wyszło tak, że tu weszłam ;d
    Kellow, coś tam przejrzałam wcześniej twoje posty, ale uznajmy, że moja opinia będzie się imała tylko tego posta (Laniacz, powtórzenie ;_;). Dam ci dobrą radę: Nie komentuj prawie każdego zgłoszenia i nie prowadź dyskusji w komentarzach. Po pierwsze, komentarze (powtórzenie ;_;) nie są po to, żeby wymieniać się opiniami pomiędzy czytelnikami, a po drugie, potem przy sprawdzaniu zgłoszeń będzie Ci o wiele prościej. Do dyskusji jest chat. ;-; Eh, Laniacz dawno nic nie pisała, czytała (oprócz książki!) etc., a sama "krytykuje". Ja ci próbuję doradzić, moim zdaniem lepiej by to wpłynęło na Twoją reputację. Oceniania nie będę się czepiać, ale przy Abiesce popełniłaś malutki błąd:
    Ten naszyjnik jest czarny i pasuje do paska spodni oraz ciemnych włosów. No i... krytykuj i mów swoje zdanie w postach. Boisz się Emilii, bo "urazisz" jej przyjaciółkę? To bez sensu. Na tym blogu już się odbywały oficjalne kłótnie i oskarżenia, a wyrażenie swojego zdania jest bardzo pozytywną cechą blogera/blogerki. Co do lóg, to polecam Ci ten program: http://pixlr.com/express/.
    Jeśli zaczniesz z niego dobrze korzystać, to zrobisz lepsze loga :D
    No nie wiem, po co to napisałam. Mam nadzieję, że przeczytasz mój komentarz i proszę cię, nie zrozum mnie źle.
    Aaa, i zgłaszam się do oceniania looków (wtf, Laniacz, nie grasz w MSP już xddd) tak z dupy. Look: "The End... ♥" (przedostatni, ten po "Clarissa Fray") Nick: Lanaq

    Boże, zaczęłabym pisać swojego własnego posta w komentarzu. ;w;
    Laniaczętę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak. Lubię odpowiadać na komentarze każdego, ponieważ po prostu wydaje mi się to przyzwoite... Nie wiem, jakoś tak. Oczywiście każdy ma swoją opinię na ten temat, jednakże ją nadal wolę zostać przy swoim starym nawyku. :')

      Usuń
    2. Oh, skoro tak, to jak chcesz. Tylko czy mogłabyś mieć swoje zdanie chociażby w postach? Bo skoro się boisz osób "nad tobą", to chyba nie wyrażasz swojej własnej opinii...

      Laniaczętę

      Usuń
    3. Odpisujesz, ok.
      Ale czy "..." lepiej zachować dla siebie? Często piszesz wielokropek w odpowiedziach, a według mnie to juz zbędne.

      Usuń
    4. Czy tylko mnie rozwaliło to, jak Kellow skomentowała zduplikowany komentarz?

      Usuń
    5. Nadal nie wiecie o co w tym chodzi?

      Usuń
    6. Ja nadal nie wiem, a aktualnie zabieram się za ogromne przedsięwzięcie (Abi i Emila, wiecie o co kaman) i straaasznie sie boję. ;_;

      Laniaczętę

      Usuń
    7. Bardzo przyzwoity komentarz o treści "Telefony". Okok.
      Bardzo przyzwoity komentarz zawierający TYLKO emotikonkę. Winszuję przyzwoitości. Chyba znamy dwie inne definicje tego słowa.

      Usuń
    8. Bardzo przyzwoity komentarz o treści "Telefony". Okok.
      Bardzo przyzwoity komentarz zawierający TYLKO emotikonkę. Winszuję przyzwoitości. Chyba znamy dwie inne definicje tego słowa.

      Usuń
    9. Bardzo przyzwoity komentarz o treści "Telefony". Okok.
      Bardzo przyzwoity komentarz zawierający TYLKO emotikonkę. Winszuję przyzwoitości. Chyba znamy dwie inne definicje tego słowa.

      Usuń
    10. Przepraszam, że się wtrące ale ten wielokropek Kellow był właściwy. Napisała go pod komentarzem krytykującym prace innej redaktorki. To chyba nie jest miłe? Poza tym Kellow wyraźnie napisała co jej się nie podoba. Nie powinno byç z tym problemu.
      Nie, nie jestem fanką Kellow, wyrażam swoją opinię. A na koniec dodam że jako jedyna pisze regularnie posty.. czyż nie? Trzeba to docenić. (Nie, nie uważam że jej nie doceniacie)*za wszelkie błędy przepraszam, wiadomość wysyłana z telefonu.

      Usuń
    11. Wielokropek. Oki. A jestem ciekawa, co by powiedziała, jakby to była rozmowa w realu. Wybaczcie, ale zostałam tak wychowana i nawet jak napiszę ten "...", to zawsze coś dopisuję.
      No tak, ale mogła napisać, żeby tak nie mówiła ta panna *wybacz xd*, co napisała o Jesy, pomijając, że to nie jest redaktorka z naszego bloga, tylko z wanien.
      `m (hoho, dawno tego podpisu nie używałam)

      Usuń
    12. I co do odpisywania na komentarze czytelniķów - sama tak robiłam (ci co z blogiem są od dłuższego czasu, i pamiętają moje posty, oraz komentowali, to mogli się przekonać xD) i nadal robię... Taa, tylko czy będę nadal to robić? :')
      *tak, sugeruję coś.* Ale według mnie... Kellow nie powinna na każdy, nawet najgłupszy komentarz, odpowiadać. Taki troszkę śmietnik, heheh.
      Nie uraź się Kell.
      `m

      Usuń
    13. Bam, napisałam, że moja wypowiedź się ima tylko tego posta. ;_;

      Usuń
    14. Dziękuję Wam za opinie- nawet najgorszy hejt jest dla mnie dobrą radą, jednakże nie rozumiem tego. Chyba mam prawo odpowiadać na opinię innych ludzi? Żyję w wolnym kraju. Malino, jeśli nie podoba Ci się to, równie dobrze możesz je kasować- Twój wybór.

      Usuń
    15. Tak wygląda moja opinia na ten temat i mam nadzieję iż uszanujecie moje zdanie.

      Usuń
  11. Świetny post!
    Zglłaszam się ponownie do serii z look'ami.
    Prosiłabym Cię o ocenienie mojego najnowszego kompletu - "80 Matt"
    Pozdrawiam,
    szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay. Haha... teraz Abieska znów powie, że się wyd*rniam odpowiadając na każde zgłoszenie?

      Usuń
  12. Tym razem najbardziej podoba mi sie drugi look, ale rzeczywiscie, mimo wszystko czegos mi brakuje. Nawet glupie serca na noge pomoglyby zapelnic pustke. Za to bardzo podobaja mi sie te kolorowe wlosy. Robiac look czarno-bialy fajnie jest dodac jakis kolorowy akcent.
    Z log najbardziej podoba mi sie to dla IceteaQ.
    Ocenisz ktorys z moich lookow? Obojetnie jaki, wybierz sama C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nick: Independent Girl
      Czekac 6 minut zeby uzupelnic komentarz bo telefon sie zamulil [*]

      Usuń
    2. Mi również, chociaż do dla Tyny też nie wyszło mi najgorzej...

      Usuń
  13. Ahh... Logo, które dla mnie zdobiłaś jest wspaniałe! Napewno je wykorzystam, tylko mam pytanie - czy mogłabym zrobić dla Ciebie logo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście- mail to: kelllow.msp@gmail.com. Nie, nie boję się nim dzielić. ;')

      Usuń
  14. Wow! 5.75?! Ale dobra średnia! Ja mam 5.27 xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak znakomita średnia. U nas z szkoły ktoś miał 6.0, ale moim zdaniem to już trochę przesadzone. :'D

      Usuń
  15. Czy ja mogę się zgłosić? Nick: Carly Rea JEN

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy ja mogę się zgłosić? Nick: Carly Rea JEN

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post, najbardziej podoba mi się logo pierwsze i trzecie. Mogę się zgłosić do looka? To co mam na sobie. Nick: angela nat. (bez kropki)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne loga*u*. Ja już się zgłaszałam, ale jeszcze raz się zgłaoszę:).
    Nick: Sara00051
    Proszę, by w tle loga były gwiazdki.
    Jeszcze proszę o cytat o marzeniach.
    ~Sara00051

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli można zapytać jak robisz te loga? :33

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!