czwartek, 25 czerwca 2015

#1 Oceniamy Look'i + konkurs

Cześć!
Dzisiaj przygotowałam dla Was coś zupełnie zwyczajnego, czyli ocenianie Look'ów. Myślę, że doskonale wiecie jakie są zasady. Chciałabym jednak, żebyście w komentarzach zgłaszali się do oceny, ale także napisali mi czy chcecie, żebym dalej prowadziła tutaj tę serię.


Look: Resive
Twarz: Cera jest jasna, czyli taka, jaką lubię. Usta? Boskie. Kocham ich kształt, a tutaj są w barwie bardzo delikatnego niemalże zlewającego się ze skórą koloru różowego. Jeśli chodzi o oczy nie mam nic przeciwko, ponieważ tak jak większość MovieStars gustuję właśnie w te mocne cienie, w ciemnym motywie.

Góra: Bardzo przypadła mi do gustu. Głównie widnieje tu kolor ciemno zielony, ale także biały oraz w niektórych miejscach szary.

Dół: Czarna spódniczka z lekką nutą połysku... myślę, że w tym wypadku jak najbardziej wpasowuje się w całość.

Buty: Trudno określić jakie są typu, ale dajmy na to, że są to trampki. Często spotykam je u innych osób, bynajmniej dlatego nie są czymś nadzwyczajnym, ale pomimo tego wyglądają tu bardzo fajnie.

Włosy: Uwielbiam tą fryzurę, a zwłaszcza w połączeniu z tymi ustami. Nic dodać, nic ująć. Jest idealnie.

Dodatki: Złota bransoletka i naszyjnik, czarne, prawie nie widoczne uszka we włosach i zielona kokarda. Jak najbardziej pasuje.

Całość: Zakochałam się. Kolory są tak dobrze połączone, że mimo iż jest ich naprawdę dużo wszystko wygląda tak, jak powinno.

Look: Kathey

Twarz: Powtórzę to, co mówi każdy - Twoje oczy pasują do wszystkich kompletów, tak samo z resztą usta. Skórę masz w ciepłym odcieniu, ale jak widać potrafisz do niej dopasować kolory ubrań.

Góra: Lekka i letnia biała bluzeczka wygląda ślicznie, delikatnie i dziewczęco, czyli tak, jak chodziło Ci w tym Look'u.

Dół: Ta spódnica zdecydowanie kojarzy nam się z wakacjami, chociaż powiedziałabym, że bardziej z wiosną, ale nie jest to istotne.

Buty: Klapki i oplatające łydki tej postaci "sznurki" w tym wypadku okazały się super rozwiązaniem.

Włosy: Delikatnie falowane i w połowie białe włosy z gradacją prezentują się bosko.

Dodatki: Z tego co widzę, jako akcesoria dodałaś tu tylko białe róże i naszyjnik w kształcie serca. Ja sama spróbowałbym jeszcze dać szansę jakiejś bransoletce, ponieważ na obecną chwilę ramię wydaje się bardzo puste.

Całość: Gdyby nie mała ilość akcesoriów byłoby idealnie. Co do kolorystyki nie mam nic przeciwko.


Look: Violcia M

Twarz: Zacznę od ust tak, jak zwykle. Ten kolor już od dawna wydawał mi się dostojny i urokliwy (co za określenia). Oczy są takie, jak zwykle, czyli mocno podkreślone i wyróżnione.

Góra: Poszłaś na łatwiznę i dałaś tu dość oryginalną sukienkę za Diamonds. Nie wiem, czy mi się szczególnie podoba, a to wszystko po pierwsze przez jej błyszczący i dziwny krój oraz kolor. Czemu dziwny? Szelki łączące spódnicę? Musi być nie wygodne.

Dół: Nie mam tutaj nic do opisywania, gdyż gorset i spódniczka tworzą w tym wypadku całość.

Buty: Myślę iż albo przez pomyłkę to zrobiłaś, albo po prostu dodałaś buty o złym kolorze. Zdecydowanie nie pasują.

Włosy: Zdaje mi się, że tylko one podtrzymują tą stylizację przy "życiu". Nie chcę tu krytykować tego, co zrobiłaś, a tym bardziej hejtować. Są czarne z dodatkiem szarych pasemek.

Dodatki: Brak, totalny brak. Jak wiecie jestem fanką dodatków. Żadna stylizacja nie jest dla mnie dobrze wypełniona bez nich.

Całość: Widać, że się starałaś, ale po prostu nie jest to mój styl, dlatego byłam taka krytyczna.

KONKURS:
Przechodząc do kolejnego akapitu, oprócz oceny wybranych Look'ów, postanowiłam też urządzić konkurs specjalnie dla Was. Właściwie nie można nazwać tego konkursem, tylko po prostu. Od dziś możecie zgłaszać się w komentarzach po loga ode mnie. Żeby się zgłosić, należy do niedzieli napisać w komentarzach: swój nick, styl w którym chcemy naszą "wizytówkę" oraz jeśli chcecie w jakich kolorach ma on zostać wykonany. Chciałam też z całego serca podziękować za to, że czytacie moje posty. Do tej pory każda moja notatka miała okazję być w kategorii "Popularne Posty". To dla mnie ogromny sukces.  Powodzenia!

~Kellow. :3

81 komentarzy:

  1. Poproszę logo. Mój nick na MSP: 1babi1 W stylu... Em... Mrocznym!
    ~ Kafelek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post świetny! Seria mi się podoba i mam nadzieję, że zostaniesz na stałe.

      Usuń
    2. Postaram się stworzyć coś mrocznego. Pamiętaj tylko, żeby zaprosić mnie do znajomych! :D

      Usuń
  2. Poproszę logo - nick: Lillineq.
    W stylu słodkim, dziewczęcym, z jasnymi, pastelowymi kolorami.
    I proszę wpleść jakiś cytat.

    A co do postu - boski *.*
    Uwielbiam ocenianie looków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodki i dziewczęcy... #MyFavoriteStyle. Tobie też przypominam o dodanie do znajomych. :P

      Usuń
  3. Mnie osobiście najbardziej przypadł do gustu look Kathey. Pierwszy byłby doskonały, gdyby łańcuch nie był złoty, no i osobiście nie dodawałabym tego szarego ,tylko trzymałabym się koloru spódnicy, czyli czarnego. Look trzeci kompletnie nie przypadł mi do gustu, przepraszam twórczynię. :C
    W poście (jak zwykle) wszystko dopięte na ostatni guzik. Świetnie piszesz, mam nadzieję, że się dostaniesz.
    Pozdrawiam!
    Inde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, chyba na starość mnie jakaś zaćma dopadła, bo nie zauważyłam złotej bransoletki, a w twoim opisie jakoś to przeoczyłam, haha, starość nie radość. xDDD W takim razie wszystko super pasuje, bo gdyby nie ta bransoleta to pomyślałabym, że ten naszyjnik się wziął tak z dupy - do niczego niepotrzebny. :'))) Zwracam honor i podziwiam, bo sama nie połączyłabym czterech (nawet pięciu, licząc ten szary) kolorów.
      Boże, nie dość że Ajchajmer to jeszcze ślepota. ;-;

      Usuń
  4. Świetny post! Chcę, abyś serię dalej prowadziła.

    Poproszę logo w stylu glamour (?).
    Mój nick na MSP: Bobcia Jodzia
    Logo mogłoby zawierać jakiś cytat. ^^

    ~SMALEC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glamour, glamour. Znam ten styl gazetki TM (WTF?!)

      Usuń
  5. Do moich gustów najbardziej trafił look Resive, czyli tak, jak i Tobie.
    Ja także poproszę logo!
    Nick: MalinaDunia (mam limit znajomych, więc możesz albo użyć manewru z look'iem, albo zrobić je dla mojego drugiego konta-Claudia White)
    Styl: letni, ciepły
    Z góry dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, nie ma sprawy. Myślę, ze nawet z opcją z Look'ami da się coś wykombinować. W razie czego, zaproszę Cię na Twoje drugie konto.

      Usuń
  6. Idelany poost. *-* . Kocham, kocham czytać twoje wpisy. Mogłabyś ocenić mój look? Nick: Julia27b Nazwa look'a: Tropical Girl. (Bez kropki)
    bye
    Jullie
    CytrynaQ
    Julia27b

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, prowadzź tu tą serię! ♥

      Usuń
    2. Hihi. Cieszę się, że przypadła Ci do gustu.

      Usuń
    3. No mi też xDDD Ale lepsza by była gdybyś oceniała raz kobiece, a raz męskie, na zmianę (ale cały post looków kobiecych) xDDD

      Usuń
    4. Nie umiem oceniać "męskich" Look'ów. ;-;

      Usuń
    5. Pfff... To jeszcze lepiej xDDD

      Usuń
  7. Poprosiłabym o logo, ale najpierw mam pytanie: znasz tą sztuczkę, gdzie można "pożyczać" animacje od kogoś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ale nie działa ona w Artbook'ach, chociaż jeszcze sprawdzę.

      Usuń
    2. Tylko w filmach działa xDDD

      Usuń
    3. Zawsze mam rację ;-;

      Usuń
    4. Zawsze xDDD I ty nie odpowiadaj na moje kom :)

      Usuń
    5. I w ogóle nawet mnie nie znasz xDDD

      Usuń
    6. Nie trzeba kogoś znać, żeby wiedzieć, że nie zawsze ma rację. Nikt nie jest nieomylny. :^)

      Usuń
    7. A ty to na moje możesz odpowiadać? Albo na Kellow? A to od kiedy? I ty mi nie zabronisz :'') Ja też mogę, Polska - wolny kraj, mamy równe prawa B))

      Usuń
    8. Każdy może być, jeżeli nie będzie nic mówił na jakiś temat na który nie zna odpowiedzi. To nie brak racji, tylko brak opinii xDDD

      Usuń
    9. Tak sądzisz? o.e No to teraz wytęż całą swoją mózgownicę i przypomnij sobie, czy NIGDY nie pomyliłeś się na np. matematyce. Jeżeli nie, to powinieneś mieć z niej przynajmniej piątkę na koniec roku, bo kilka pomyłek = czwórka ze sprawdzianu. :')

      Usuń
    10. To było dziwne... No nauczyciel ma większe prawa xDDD I znowu hejty? Serio? Idź na MSP i zrób film ;-:

      Usuń
    11. I jeżeli chcesz to nie muszę odpowiadać na Twoje komy... ;*

      Usuń
    12. A co, ty jesteś nauczycielem? :o xDDD

      Usuń
    13. Chyba coś z Tobą nie tak xDDD Ja nauczycielem?!

      Usuń
    14. Nom tak to zabrzmiało... xDD
      Poza tym to nie hejt, tylko moja opinia (y)

      Usuń
    15. Tralala...
      Ty jesteś Paulik czy coś takieg? No... Jaki masz nick? Weź przypomnij :)

      Usuń
    16. Kocham gównoburze. 8)

      Usuń
    17. A ja kocham ją zaczynać i potem się z tego śmiać :)

      Usuń
    18. Czego liżesz dupe tej Kellow. Bo jest slawna?

      Usuń
    19. Co?! Znowu ty xDDD Ja jej nic nie liżę xDDD A ja to nie? Nie no xDDD Jestem przecież wszędzie...

      Usuń
  8. Poproszę logo. Chciałabym je w kolorach letnich, z motywm jakiegoś owocu. (Wybierz jakiego.) Mój nick na msp to SWEETyolo04 (Mam Cię w znajomych) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. Zamawiałam już kiedyś logo od Florki ( na wariatki z msp ) ale jakoś dalej go nie mam.

      Usuń
  9. Poproszę logo.
    Nick Selenne
    Look jaki chcesz, wszystko jakie chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Poproszę logo.
    Nick: sara emo
    Styl: jakiś letni, z motywem owocu. (sama wybierz jakiego) :3
    -sara emo
    -Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Tak jak powiedziała Inde - wszystko dopięte na ostatni guzik. Twój styl pisania, kocham go!
    Mogłabyś ocenić mój look?
    Nazwa: 80 Matt
    Mój login na MSP: szara laska roku
    Emi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Boże... Ile tych komentarzy! Dziękuję. :*

      Usuń
  12. Lubię takie zwyczajne serie jak ta ❤
    Mogłabyś ocenić mój look?
    Nick: PaulaWariatka

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej:) Jak zwykle post świetny:). Mam do Ciebie pytanie: Kiedy masz urodzinki?c:
    Ja mam 12 lipca:)
    Zgłaszam się:) Mój nick to: Sara00051.(bez kropki). Proszę, by logo było takie, jak wszystkie Twoje loga(ładne). Proszę, by logo było w kolorze pudrowego różu:)
    ~Sara00051

    OdpowiedzUsuń
  14. Krytyczna ocena, bardzo fajnie. Też lubię, wręcz kocham dodatki, bo bez nich tak jak to napisalaś "looki są puste". Takie niepełne i za bardzo proste. A po logo się nie zgłaszam ;***

    ~1szymon102
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam:)
      ~Sara00051

      Usuń
    2. Dobry look powinien zawierać minimum 10 rzeczy ;-;

      Usuń
    3. Bez przesady, chociaż racja.

      Usuń
    4. 10 rzeczy to nie przesada :)

      Usuń
    5. To zależy od gustu, dla mnie np. to już przesada.

      Usuń
    6. "Czym więcej, tym lepiej."

      Usuń
  15. Poprosze logo nick zosa 77
    Styl napewno nie emo poprosze jakieś takie morskie albo jakieś chmurki a na logu zamiaat nicku poprosze Zoma

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym poprosić o ocenę look'a:
    YourAngel :3 - Mój nick to Lulu140

    I jeśli możnaby było poprosze o logo z tym samy look'iem, z napisem: "Love is in our nature" - najlepiej ciepłych kolorach, z jakimś tłem z drzewem lub drzewami. Reszta to twoje pole do popisu (albo jego braku XD).

    OdpowiedzUsuń
  17. Poproszę logo w stylu... Mi to obojętne byleby było śliczne , a na pewno bęzie bo mistrz je robi B)
    Nick : IceteaQ
    Jak cuś masz mnie w znaj ;*.

    OdpowiedzUsuń
  18. Heheheheheszki.
    Poproszę o ocenę. Na MSP noszę okropną nazwę "Abieska". Hihihihohoh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się bardzo podoba twoja nazwa, sama bym takiej nie wymyśliła. :C

      Usuń
  19. Hej! Świetny post! Poproszę o ocenę mojego stroju, który aktualnie mam na sobie. Nazwa na MSP: CiriGreenna

    OdpowiedzUsuń
  20. Hejo♥, jestem ciekawa twojej oceny mojego aktualnego wyglądu na MSP. Jeśli będziesz miała chwilkę to zachęcam, dziękuje za uwagę. Moja nazwa użytkownika: YourAniolek, zaprosiłam Cię do znajomych. Pozdrawiam i życzę miłego dzionka! C;

    OdpowiedzUsuń
  21. Poproszę logo <;
    Moja nazwa, (oczywiście najlepsza, hah) - martynka_p. Hhm, smutne. Jakiś cytat, najbardziej chciałabym ten: " I kiedy stracisz nadzieję, z Twoich uczu spadnie ostatnia łza, to znak, że przestałaś go kochać ". Hhm, mam limit, więc możesz użyć look'u. Podpis? Tyna.
    Heh, ja to mam wymagania [*].

    ~Tyna | martynka_p

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś tak dużo tych komentarzy 0.0

    OdpowiedzUsuń
  23. Poproszę logo ^^
    Nick; kangurek19
    (Mam chyba cie w znaj)
    Kolorki; sobie wybierz xD
    Styl; jaki chcesz, nie mam wymagań ;*

    #Werqaa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!