środa, 24 czerwca 2015

Nowa seria ♥

Hej, część i czołem ^^ Jest to *dopiero* 2, teoretycznie 3 post na tym blogu. Wiem, piszę mało. Jednak juz za rogiem czekają wakacje, więc każda redaktorka będzie miała czas na pisanie postów.

Tak. Koniec szóstej klasy, to smutny czas. Rozstajemy się z klasą, nauczycielami, szkolnym gwarem... Mam nadzieję, że dobrze będziecie wspominać te lata w szole *to do szóstoklasistów*.

Teraz normalna część posta, czyli nowa seria pt.: ,, Nie takie stare, jak się wydaje". W tej serii będziecie pisali w komentarzach nazwy trochę starszych konkursów, a ja będę musiała stworzyć looki z tematu. Jako jest to początek, sama musiałam wybrać konkurs. Jest to: ,,Pony Magic" *-*
Dobrz, przejdźmy do pokazania ubrań, ktore mam do dyspozycji:








Przyznam, ubrań do wyboru było dużo. Jednak, większość MS nie nosi takich ubrań, rzadko są spotykane w lookach. Oczywiście, po namyśle udało mi się stworzyć dwa looki, które mie są najgorsze. Jak widzicie na pierwszym screenie *post z telefonu* mamy bardzo dużo sukienek oraz bluzek do wykorzystania w looku. Najładniejsza jest ta za 600 SC *oczywiście, po zmianie kolorów*. Reszta też nie jest zła, ale jej nie potrzebowałam. Z drugiej strony tematu użyłam bluzk ze skrzydłami. Spodnie nie są ładne, dlatego musiałam wykorzystać coś innego. Kolejna strona jest bogata w dodatki i włosy, które dopełniają looki. Potrzebowałam fryzury prostej oraz czarnych loków. Na końcu konkursu, znajdowały się trzy rzeczy, które według mnie, są całkowicie zbędne. Nie ma już co gadać, więc zapraszam do oglądania loków!
Look I, ,, Straight and blue".










Wiem, nie powala na kolana. Jednak jak na moje możliwość, nie jest źle. Kolory fryzury całkowicie zmieniłam, tak mi się podoba ♥ Sukienka również przeszła "przebarwienie". Niebieska *kolor Tyny*. Balerinki z TOP XD Musiałam. Brzydkie były z tematu, samu widzieliście. Jedynynym dodatkiem użytym w tym looku jest coś na kształt opaski. Całość jest jak najbardziej OK. Wprowadziła bym trochę poprawek, jednak musiałam korzystać z konkursu.

Look II, ,,I belive I can fly".










Ten outfit wyszedł o niebo lepiej.
Kolory są lekkie, bardzo takowe lubię.
Włosy mają błąd i wcinają się w spódniczkę, co nie wygląda za dobrze.
Co do spódniczki, jest ona z dość nowego konkursu, ale jak skrzydła to chmury też niech będą XD
Na włosach jedynie biały wianek, który jest dopełnieniem całości. Znowu balerinki z TOP ♥ Bardziej spodobał mi się ten look.

Przypominam o wpisywaniu nazw konkursów oraz o dokończeniu Waszych lóg na konkurs *koniec 27 czerwca.

'Cind ♡


4 komentarze:

  1. 1?
    Fajny post. Mi do gustu bardziej przypadł pierwszy look. Po zmianie kolorów wygląda naprawdę fajnie.
    Emi, szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ten pierwszy look jest lepszy, przez ten błąd drugi stracił swój urok :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak wyżej :3
    No i odnośnie wyboru tematu, ja proponuję "Ship Ahoy!" na 11 stronie motywów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Post fajny. Sama teraz rozstaje sie z moja kochana klasa :( Dobrze ze bedziemy utrzymywac kontakt. Dzisiejszy dzien jest chyba trudny dla kazdego szostoklasisty...Za bledy przepraszam ale pisze z telefonu.
    Domcia2689

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!