poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Let's play a game, shall we? #1

Cześć, cześć, tu Lyekimi.
Przepraszam za brak notek. Miałam totalną załamkę i nie mogłam się na niczym skupić. Nie pisałam długo postów (Tęsknił ktoś? Nie? Szkoda XDD), ale przynajmniej wpadłam na pomysł na nową serię. Były już serie z odtwarzaniem postaci z filmów, postaci z bajek, youtuberów, gwiazd itd. ale takiej serii chyba jeszcze nie było. Będę odtwarzać postacie z różnych gier.
Postanowiłam odtworzyć 3 postacie z Life Is Strange. Bardzo lubię tę grę. Ktoś gra, a może chociaż ogląda gameplaye na yt? Napiszcie w komentarzu.
Zaczynamy!


1. Chloe Price


Chyba moja ulubiona postać poza Max. Uwielbiam jej włosy, haha.
Tadam, oto Chloe!



1. TOP


Nie było niestety koszulki na ramiączkach z czaszką, no ale w sumie głowa kosmity jest trochę podobna do takiej czachy. xD Kosztuje 400 sc.


2. SPODNIE


Zwykłe, podarte, szare dżinsy. W sumie to tylko brakuje tych zwisających szelek, ale jest ok. Kosztują 400 sc.


3. BUTY


W sumie to butów nawet nie było na tym zdjęciu, ale te buty bardzo pasują do Chloe. Kosztują 500 sc.


4. WŁOSY


Krótkie, niebieskie włosy, które Chloe zazwyczaj chowa pod czapką. Wg mnie w tym kolorze wygląda dużo lepiej niż w swoim naturalnym. Kosztują 600 sc.


5. DODATKI


a) Czarny naszyjnik z serduszkiem. Bardzo fajny, tani dodatek, kosztuje tylko 250 sc.

b) Bardzo podobny tatuaż do tego, który ma Chloe. Szkoda, że nie ma dłuższego rękawa. Kosztuje 350 sc.

c) 4 bransoletki w czarno-białych kolorach. Są dokładnie takie same jak na zdjęciu. Kosztują 350 sc.

d) Ta czapka była melonem XDD Ale już jest granatową czapką Chloe. Kosztuje 375 sc.


I jak, jest podobna?



2. Maxine Caulfield

XDDD fajne zdjęcie, wiem


Max, nasza główna bohaterka. Oczywiście moja ulubiona ^^



1. TOP


Haha, "Winner Top" - bluzka wygranego. W sumie to pasuje do Max. Zwykła szara bluza i różowa bluzka pod spodem. Kosztuje 525 sc.


2. SPODNIE


Tak jak mówi tytuł - "Basic Jeans" - są to zwykłe dżinsy. Nawet nie musiałam zmieniać koloru. Kosztują 450 sc.


3. BUTY


Znowu na zdjęciu nie ma butów! XD Ale ja wiem, że ona ma czarne trampki, które na msp kosztują 450 sc.


4. WŁOSY


Max, tak jak Chloe, też ma krótkie włosy. Wybrałam włosy, które może mieć każdy użytkownik msp za darmo (przy zakładaniu konta)! Wow, nie wiedziałam, że są tak drogie. Kosztują 650 sc.


5. DODATKI


a) Aj em plastik, ic fantastik
Zwykła, brązowa torba. Kosztuje 375 sc.

b) Te same bransoletki, które ma Chloe. Jednak jej bransoletki są bardziej kolorowe. Kosztują 350 sc.


Oto nasza Max! Podobna?



3. Warren Graham

Warren - chłopak, którego Max trzyma w friendzone XDD


Żeby było trudniej, stworzyłam go na ciele dziewczyny.


Wut? To wygląda dziwnie. xD


1. TOP


Niebieski sweter z białą gwiazdką. Niestety Warren ma ładniejszy. Kosztuje 550 sc.


2. SPODNIE


Wybrałam dokładnie takie same spodnie jak Max, haha. Czyli zwykłe dżinsy. 450 sc.


3. BUTY

Znowu nie widać butów na zdjęciu! Czemu?! :D Ale znowu wybrałam zwykłe, czarne trampki. Kosztują 450 sc.



4. WŁOSY

Chyba są trochę za długie. No ale trudno, wpadłam na pomysł żeby zrobić chłopaka na ciele dziewczyny, to mam za swoje. Kosztują 500 sc, i jako jedyna rzecz z wszystkich postaci jest dla VIP.



Hmm...


No nie wiem, nie wiem, trochę dziwnie xD


Która postać najepsza? Chloe, Max czy Warren?
Napiszcie na dole. To by było na tyle, paa! ♥



~Lyekimi

































9 komentarzy:

  1. Wow 1 xD Super post! Max ci sie chyba najlepiej udala xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku pomyślałam: ''kurde, co to za gra? :o XD A potem mi sie przypomniało że oglądałam 2 filmiki z tego u Naruciaka 😙 Fajny post i najbardziej sposobało mi sie pierwsze odwzorowanie ☺ Jest świetne *-*-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądałam u Naruciaka ;) No i jeszcze u Pewdiepie'a.

      Usuń
  3. Najlepiej wyszła ci Max. To zdjęcie takie... xD.
    Chloe z tego co pamiętam nosi długie kozaki albo coś w tym stylu. :v
    Robienie chłopaka na dziewczynie - Me Gusta B).

    /PaulaWariatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to prawie że trafiłam z tymi butami xDD

      Usuń
  4. Ten osiołek Maxine jest boski *^-^* Chłopak na dziewczynie ;-; Mhm... No ok.

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę ci niszczyć marzeń, ale to chyba jest sarna XDD

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!