poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Przegląd Serwera namber łan + Loga

Helołson! 
Po powitani zapewne kojarzycie... Zaraz, moment. Wiecie kto pisze ?
Czemu ludzie nie mają dobrej pamięci ? A przynajmniej... Ja ? 

Coś mi te początki nigdy nie wychodzą...

Helołson!

Jak może już kojarzycie po powitaniu tu
Mydło, Nestelle, Kiwi, Płatki, Herbatka i te inne... (Ma ktoś pomysł na nową nazwę ? )
W ciągu tych 3 dni... (Przepraszam, że tak długo musieliście czekać )  nie było posta, bo nie miałam całkowicie czasu. Wszystko zawalone :Wyjazd do Kołobrzegu, niezapowiedziana wizyta cioci z Wrocławia... Mogę spokojnie powiedzieć, że prawie nie miałam dostępu do internetu, za co przepraszam.


Zacznijmy standardowo od podziękowań, bo bez nich post by nie istniał.

PODZIĘKOWANIA ♥
(Znowu) 
Na początek chciałabym podziękować WSZYSTKIM komentującym moje posty. Chyba nawet
nie wiecie, ile radości mi sprawiacie.  Co do poprzedniego posta byłam aż zdziwiona tym, że nie było żadnego negatywnego komentarza.  Ciesze się , że seria "Scena z Filmu" przypadła wam do gustu (:
Cóż... każdego redaktora zapewne motywują komentarze, a szczególnie mnie.
Przeczytam komy i chce mi się pisać posta, sprawia mi to wtedy radość. Na tego bloga przyszłam
spełniać moje małe marzenie, a wy mi w tym pomagacie. Bez was... nie byłoby mnie tutaj.
Dziękuję ♥

KAŻDY KOMENTARZ TO NAPRAWDĘ WIELKA MOTYWACJA, KTÓREJ POTRZEBUJĘ. Jeśli masz możliwość i to czytasz= Skomentuj ♥

Boshe, znowu moje wypociny.
Tak, chyba przejdę już do posta, bo jeśli tego nie zrobię będę paplać do końca. 

LOGA #2

Dzisiaj przygotowałam loga dla trzech osób. Czemu tylko tyle?
Log dla reszty nie zrobiłam - Chcesz logo= ZAPROŚ NA KONTO
Kiwiqqu x3 Konto Pomocnicze / jeśli masz limit= dreamerlove102@gmail.com. Wyślij 3 zdjęcia na białym tle.
JEŚLI ZAPOMNISZ WYSŁAĆ/ ZAPROSIĆ = NIE ZROBIĘ LOGA.  Dlatego jest tak mało. Połowa osób ZAPOMNIAŁA.   

Kochani, serio jeśli chcecie to logo zaproście na konto / napiszcie na maila. Założę się , że połowa
przedwczoraj tego nie przeczytała, tylko złożyła zamówienia. Najlepiej będzie, gdy złożycie 
zamówienie i od razu zaprosicie / wyślecie zdjęcia. 

Przejdę już do log, bo moje ględzenie ciągnie się w nieskończoność.

Logo 1.
Logo dla : Domcia2589

Skromnie przyznam , że według mnie wyszło ślicznie *o* Te kwiatowe tło w boskich kolorach...
Myślę.. znaczy mam nadzieję , że ci się spodoba. Jak widać składa się z trzech Movie, dwóch bardziej widocznych po bokach i jednej prawie niewidocznej na środku. Prawie wszystko ma lekki,
kwiatowy motyw. Może dlatego tak bardzo mi się podoba... Nie. Najbardziej, zdecydowanie
najbardziej podobają mi się kolory. Lekki fioletowy w połączeniu z białym tworzą według
mnie świetną kompozycję. Krótko mówiąc : Kocham to logo. A tobie się podoba ? (:

Logo 2.
Logo dla: Naitiee 

Hm... Trudno, naprawdę trudno opisać te logo. Myślałam nad nim bardzo długo, ponieważ
miałaś 1 (?) kupioną animację. W końcu ją wykorzystałam. Potem dodałam animację podstawową
"Talk" .  Udało mi się znaleźć idealną pozę dla movie i ją wyciąć. Jak widać są tu trzy movie -
dwie po bokach i jedna z animką walk na środku.  Myślę, że wyszło w miarę okej.
Czcionka cytatu jest wręcz boska ♥ Gwiazdki dookoła dodałam , ponieważ logo wydawało mi się dość puste.  Jeszcze jakieś efekty i... wygląda dobrze (: A tobie się podoba ? (:

Logo 3.

 Logo dla: snicerslady0 / Cordelliee

Chciałaś mroczne logo z wilkami. Cóż, myślę, że spełniłam twoje oczekiwania.  Rozmazane wilki
prezentują się o dziwo bardzo dobrze. Znowu użyłam trzech Movie. Movie pierwsza 
(w lewym rogu) przedstawia animację "Posing Cool" , moja ulubiona Movie  w prawym rogu ma
zamknięte oczy (które nie wiem jakim cudem udało mi się wyciąć)  prezentuje animację sing.
 Na środku jest prawie niewidoczna niebieska movie z animką " Sneaking". 
Według mnie wyszło okej (:


Tak oto prezentują się wszystkie loga ; 

Jest jakieś logo, które przykuło twoją uwagę/zainteresowanie? Napisz w komentarzu ♥

Teraz przejdę do nowej serii, która... Nie wiem czy była na tym blogu, ale trudno.

Przegląd serwera #1
~Niemcy 

O co chodzi? 
 W serii przegląd serwera chodzi głównie o porównanie serwera Polskiego do serwerów zagranicznych pod względem : Top MovieStars, Top Filmy, Top Artbooks, Top Rooms . Przegląd kończy Podsumowanie i porównanie 
serwera. 

Znowu w skrócie wyjaśnione co to za seria, chociaż i tak pewnie wiecie. Trudno, zaczynajmy.   
  

 Moja MovieStar

 
 Chciałam, by twarz była w stylu niemieckim, co według mnie się udało. MovieStar z serwera 
niemieckiego mają dość ciemną karnację i jasne usta. Nie wiem, skąd wzięła się taka "moda", 
ale do mnie absolutnie to nie przemawia. Nie lubię jasnych ust do ciemnej skóry... Koktajlowy
róż, kolor jasnej skóry... Te kolory do mnie nie przemawiają. Tak, złoto wszystko... Styl 
niemiecki jest przepchany. Tam jest za dużo tego... Wrr... A strój ? KalorFul Pałer. 
Trzeba mieć  wszystkiego milion. Nie tyczy się to wszystkich Movie, ale... sporej większości. 
Do mnie po prostu ten styl... Nie za bardzo przemawia.

CHARAKTERYZACJA- Co jest tu podstawowe?

 Pałer of głowa. Kokardki na opaskach, przepaski, czapki, kokardy, uszka, małe kokardki...
Trochę tego dużo. Rozumiem, okej, taka moda. Według mnie.... Najbardziej przesadzoną głowę
ma osoba namber łan. Biały pasek, czapka i różowa kokardka. Tylko po co ? 
Do osób 2 i 3- Jest okej, bo te większe kokardki zlewają się z włosami- tu się nie przyczepie,
bo jest ładnie, kolory są stonowane. Tylko... Kokardka + czapka? Uszka+ Kokarda w paski? 
Nie... Coś mi tu nie pasuje. Ale co jeszcze tam zauważyłam ? Biały.Każda Movie z pierwszej
strony miała na sobie chociaż trochę białego. Okej, lubię kolor biały. Jeszcze jedna
charakterystyczna rzecz ? Przepaski na oko. Powędrowałam po TOP... Dość sporo Ms je ma.
Nie są najgorsze, ponieważ do niektórych rzeczy pasują.

TOP- FILMY



 Jak miło, gwiazdka się załapała. Polska? 10 sek, 10 sek... = TOP= tylko oczywiście 10 sek.
Największa liczba wyświetleń to 162 tysiące. Sekundówka należy do 12ola121.



 Tu sytuacja prezentuje się inaczej (Trudno, wzięłam zarobione sc... ) -  Liczba wyświetleń
jest prawie o 100 tysięcy wyższa. W tej kategorii Niemcy z nami wygrywają...
Oczywiście na pierwszym miejscu jest 10 sek, ale coś mnie zdziwiło... Coś, a raczej ktoś.


Autorka filmu z największą liczbą wyświetleń... Czyżby shackowana?
Nie, nie usunęła się- byłoby wtedy "Deleted User". Z opisu mogę wywnioskować, że konto
jest stare... Brak jakiejkolwiek aktualizacji... Nie wiadomo, co stało się z jej kontem.


 T.O.P POKÓJ


Wrr... Głupi napis.  Teraz zacznijmy od Niemiec. Pokój należy do ile13- chłopaka z 50 lvl'em. Wydaje mi się nieco...
Pusty? Brak mebli, czaszki... zwierzęta. Nie jest źle, ale na jego miejscu postawiłabym na jakieś
fotele, sofy... Posiada on  623611 loves, co jest liczbą sporą. Teraz przejdźmy do Polski.
Pokój należy do ELDE99. Hyhyhyhyh, stoję koło sofy...
A tu? Tu według mnie jest dość ładnie, ale wygląda mi trochę na bałagan w pokoju
dziecięcym. Cóż... Zabawki na podłodze... Dużo...  Może taka jest teraz moda, a ja o niczym
(Jak zwykle) nie wiem? Pokój posiada 255726 loves, co w porównaniu do Niemiec jest
bardzo dużą różnicą- Znowu wygrana należy się im.


TOP ARTBOOK

Tu zaczynam od Artbooka Polskiego. Posiada on 65778 loves. Pomysł? Dość
kreatywny, kilka napisów, poukładane dodatki... Cóż, wydaje się dość prosty, ale mogę przyznać,
że pomysł jest dobry. Co mnie zirytowało? "Hej, mam nowy pomysł dla booni msp, można by było
kupywać booniom  [...] "



Niemcy, artbook z liczbą 170791loves. Znowu Polska w tym wydaniu przegrywa.
Nie znam za dobrze niemieckiego... Cóż. Odejście? oddanie Konta? Konkurs? Nie mam pojęcia.
Również należy on do chłopaka. Podoba mi się tło, jest bardzo ładne. Są takie w sklepie?

TOP MOVIESTARS

Niemieckie TOP. Widać, że jest to wyższy poziom od Polski. Na pierwszym miejscu znajduje się
angelinatoni z 76 lvlem, która gra od roku 2011, a dokładniej- od sierpnia .    Następną osobą w TOP jest Kurzfilme z 74, a na 3 miejscu znajduje się
Erika das Model z 71 . Na ogół Niemcy mają wyższe lvle, więcej loves, obejrzeń...

Na pierwszym miejscu na serwerze Polskim znajduje się Alicja, a różnica między nią, a
angelinątoni to aż 12 lvli. Jest to dość sporo. Niemieckie top kończy się na lvlu... 66.
Widać różnicę. Cóż, Niemcy znowu wygrywają... A teraz przejdę do sprawy, która rozsławiła
serwer niemiecki.

SERWER- BONUS

Bonusy serwerowe będą polegały na jakiejś ważnej informacji z serwera i opisu... 
Czyli po skrócie : Rzecz, która rozsławiła i podburzyła serwer z innego kraju, lub rzeczy których
u nas brakuje. 

1. Unikaty z Charlesa w Design Studio.

Jak zapewne wiecie na serwerze niemieckim w Design Studio pojawiły się unikaty.
Z tego jest znany Charles. Wiele unikatów ? Jak oni to robią? Niestety, ale to zwykły
hack. Za rogiem czeka nas kolejny haczyk... Nie da się ich kupić. Ich twórcy to mogą, lecz 
inni nie. Zamiast nazwy w sklepie pojawia się mały minusik. Więc może Msp ma zabezpieczenia?
No cóż, według mnie to dobrze, bo inni w ten sposób nie są narażeni na utratę konta.

2. Nickelodeon

Pierwsza rzecz, której u nas brakuje. Jest to Spongebob, a po jego zaproszeniu
dostajemy cztery prezenty, których nie udało mi się wyciąć, bo zniknęły. Jest to...
Nawet mogę powiedzieć,że realna postać, bo wygląda dość realnie, jak na rysunek z bajki.
Chwila, chwila... Mamy tu jeszcze coś nowego...



Nowa postać. Gdy zaprosimy spongeboba (wpisując : Nickelodeon) automatycznie zaproszenie
wysyła nam również postać o nazwie Nickelodeon. Dziwne? Może trochę. Najlepsze jest to , że tę
aktualizację dodano kilka minut temu, więc mam szansę jako pierwsza o tym napisać (zaszczyt) :D
Również dostajemy 4 prezenty, a w nich sukienkę, która posiada dziewczyna na środku.


PODSUMOWANIE.

Podsumowując cały przegląd mogę stwierdzić, iż serwer niemiecki z nami wygrał.  Jest on również
bardziej rozbudowany i ulepszony niż nasz. Nie dostaliśmy aktualizacji wyszukiwania szkoły,
nickelodeon... Jednak pewnie niedługo nas to czeka. Niegdyś serwer niemiecki był w całości
shackowany i zawirusowany. Teraz to się zmieniło, lecz nadal pozostało kilka niedociągnięć
w postaci Charlesa. Co do Movies... Są tam większe lvl'e, więcej wyświetleń...Więcej wszystkiego.
Może to z powodu tego, że serwer niemiecki powstał wcześniej od Polskiego? Co do stylu
panującego na serwerze... Nie przemawia do mnie, ponieważ przyzwyczaiłam się już do Polskiego...
a jaka jest wasza opinia? (:

Ja będę już kończyć ten w miarę długi post...
Zapraszam do komentowania ♥

KOMENTARZ= MOTYWACJA ♥ 

Bayos c:

~
 ~Nestelle♥ 
~Kiwi
~Człowiek bez nowego loga. 

58 komentarzy:

  1. Długi i ciekawy i kreatywny i fajny i za dużo "i" w zdaniu jest nieestetyczny, ale cóż i tak ten kom jest mój i Twój post jest super.

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymon... co ci się z mózgiem stało ? :o whaj jesteś normalny ? To nie ty...

      Usuń
    2. To ja *^-^* Może miałem pranie mózgu, cśśś wcale mnie pedofil nie porwał i kosmicie mnie w ogóle nie zgwałcili.

      ~Shymon

      Usuń
    3. Muahahahaha, wiedziałam, że to kosmity *o*

      Usuń
    4. Tak ;"( Zawsze muszą mnie porywać, zawsze.

      Usuń
    5. Czyli naprawdę kosmici Cię zgwałcili :oooo

      Usuń
    6. Szymon no ja wiedziałam, że ty jesteś zmutowanym kosmitą xd

      Usuń
    7. No ja was proszę ;-; godzina 22 babcia śpi a ja zaczynam się śmiać na całe mieszkanie :-: gj
      ~Cari
      Ps. Post super ;)

      Usuń
  2. Super post. Zazdro im *0* I takie tam, wgl... ;-;

    ~Milcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za śliczne logo :D
    snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się podoba to bardzo się cieszę (:
      ~Nest

      Usuń
  4. MRÓ MRÓ MRÓ! <3
    Logo jest spoko. Ty zawsze coś zrobisz gdy ja się tego dowiem (nie umiałam lóg (?) robić)! Xl, ale może być ;**
    ~Nait
    ~Meow#CYED

    OdpowiedzUsuń
  5. Sory że to mówię ale ten pomysł na przegląd krajów miała camilennazmsp.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdym blogu to jest, a więc od Nestelle się odp***dol!

      ~Shymon

      Usuń
    2. Tak, właśnie to miałam powiwdzieć. Fenk ju Shymon *ukłonik*

      Usuń
    3. Dla króla ukłon? Dziękować szlachcianko ;* każdy jest królem, no wow! Rządzimy życie xDDD KRÓL NESTELLE I

      Usuń
    4. Król Nestelle xdddd Jebłam na twarz i się nie podniosę. Jestę szlachta muahahaha

      Usuń
    5. Hahaha, nie znacie innych słów? Gdybyście mieli choć trochę rozumu to może wymyśliliście by inne. #lamusy
      - ja która sprzeciwiłam się wielkiej szlachciance

      Usuń
    6. O boshe, napisałaś hasztag, jaka ty super... eff...

      Usuń
    7. My znamy wiele słów, ale używamy tych ładnych xDDD

      Usuń
    8. Niezdziwcie się gdybyście mieli bloka.

      Usuń
    9. Ty możesz skarbie mieć bloka, nie my :')

      Usuń
    10. Na MSP? Nie xDDD Tam prawie nic nie piszę.

      Usuń
    11. Hah, komentarz jest po to by wyrażać swoją opinię. Nikogo się nie hejtuję za własną opinię.

      Usuń
    12. Bez urazy..ale jesli czytasz 2 blogi nie mozesz się wypowiedzieć o kopiowanih

      Usuń
    13. Czytam wiele blogów np. cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.pl , em-msp.blogspot.pl , camiliennazmsp.blogspot.pl . Więc, tak jakby czytam tyle blogów że nie mogę zliczyć.

      Usuń
    14. Ja czytam więcej xDDD

      Usuń
    15. Hah, wiesz co to znak zapytania?

      Hah, wiesz, że końcówka witryn blogów polskich na Bloggerze to blogspot.com, a nie blogspot.pl?

      Jeśli jestem według ciebie chamska to sorry, to tylko taka mała uwaga.

      Usuń
    16. Sorki, ale zawsze mi się myli.

      Usuń
    17. Wyjdź, bo nas jest więcej *^-^*

      Usuń
    18. Hah, ja się nigdy nie poddaję. Nawet gdy mi się nudzi.

      Usuń
  6. Mogę logo? Zrób mi logo ;_; .
    Nick: martynka_p
    Ciemne i wgl takie straszne.
    OKOK, podpis chyba znasz XDDD
    ~~~
    A co do posta, to ja mam taką twarz ;')

    tyncia.

    SZYMON PEDOFIL I CHODZĄCA REKLAMA MOJEGO BLOGA XDDD ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może Twój blog będzie mój *^-^*

      Usuń
  7. Ta twarz kest spoko, ale ja nieogarnieta ii przyzwyczajona do roszoffej. Cytat jakis na logu ? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy xdd
      Hmmm.. może never look back?
      C:
      Nie pamiętam jak to się pisało, mózg wyłączony na wakacje.

      Usuń
    2. Ołkejka xd Nie fjem kjedy bendzje logoł.

      Usuń
  8. Cudowne logo! *U* Dziękuję C: Właśnie o takie mi chodziło C:
    ~Doma

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta druga dziewczyna z TOP na niemieckim MSP :o. Po polsku, jej nick znaczy "krótkie filmy", a ta trzecia "Eryka modelka" XD.
    Byeeeeeeeeeeee
    JellyJednorożec
    JJ.AC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah panią model ogarnelam.. ale "krótkie filmy" ? xdd
      ~Herbatka

      Usuń
  10. Loga są śliczne. Ogólnie świetny, ciekawy post! <3 I jeszcze tak poza postem... Jesteś wyjątkowa. Masz coś takiego w sobie co ciebie czyni nią być. <3 Jesteś moją ulubioną redaktorką. <3
    Pozdrawiam wszystkich, a zwłaszcze Ciebie :3
    ~Xmalinqa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze co do twej nowej ksywki, to może Bialutka? :)

      Usuń
    2. Jeju kochanie... bardzo dziękuję ;** To naprawdę wiele dla mnie znaczy, te takie słowa.. Nie sądziłam, że na tym blogu od kogokolwiek takie usłyszę... Dziękuję ;*

      Usuń
  11. Hahahahahah jebłam xdd Chodząca reklama xdd

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post ^^ Mam konto na Niemieckim MSP, ale niestety musiałam zapomnieć hasła a więc czy te rzeczy z boba XD są unikatowe? I mieliśmy taką beke bo gadaliśmy do Niemca xD i napisałam mu coś takiego: Włącz sąsiad tłumacz google... I chyba nas zablokował albo usunął ze znaj XD I nawet pisał do nas po angielsku xD Kiedyś z moją siostrą na niemieckim MSP widziałyśmy 2 hackerów ^*^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tam był taki rusek co sie pytał czy możemy gadać pi rusku XDD A moja siostra mi kazała napisać: Słowianie łączmy sie XDD

      Usuń
  13. Chcesz pisać na nowym, świeżutkim blogu i pomóc mu w rozwijaniu się?
    Więcej na: susan-life-and-msp.blogspot.com

    ~Zuza
    *jeśli przeszkadza ci ta reklama, usuń ją!*

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!