czwartek, 13 sierpnia 2015

Scena z filmu #2 - coś dla Potterheads... ;) + Logo + Jeju.. Dziękuję ! ♥

Helołson!

Jak po powitaniu pewnie już kojarzycie tu Nestelle, mydło , Herbatka,  Płatki i sretetet.


Będę was zanudzać podziękowaniem jak to mam w zwyczaju... Post będzie "robiony na szybko, bo mam w planach ;
odbiór nowych okularów, wyjazd nad morze, a na samym końcu... będę spać.

 PODZIĘKOWANIE! ♥
Na tym takim początku chciałabym bardzo podziękować za tyle wspaniałych, miłych komentarzy.
To jest cudowne, że piszesz coś, bo po prostu w danym momencie masz wenę twórczą, a inni tak miło na to reagują ♥  Naprawdę wspaniale jest czytać takie reakcje na to, co piszesz. Dziękuję za ogromną motywację, którą mi dajecie poprzez komentarze, bo to dzięki wam mam wenę do pisania, a posty pojawiają się prawie codziennie. Jeju ... Tego chyba się nawet nie da opisać, bo jestem mega  szczęśliwa.  Bez was i waszych opinii, bez waszych głosów nie byłoby mnie tutaj. Dziękuję każdej osobie za każdy komentarz ♥ Może dla was to tylko kilka liter wystukanych na klawiaturze, ale dla mnie znaczy to naprawdę bardzo wiele ♥ (Eee za dużo serduszek, trudno) . Może nawet sami nie wiecie jakie ogromne szczęście tymi komentarzami mi sprawiacie. Teraz na koniec : DZIĘKUJE!♥

KOMENTARZ= MOTYWACJA♥
Jeśli czytasz tego posta pozostaw po sobie
chociaż krótki komentarz...
To naprawdę bardzo motywuje ♥ 

Teraz jak już wam podziękowałam ( naprawdę musiałam to zrobić ) przejdę do normalnej części posta.

LOGO #1 Dla IceteaQ


  Logo miało być mroczne, ciemne, straszne, sretettetetettete.
Nie mogłam znaleźć cytatu po angielsku więc dałam ten. Nie wiem, czy podoba ci się ten napis 
"ICETEAQ " , bo robiłam go z myślą o.. innej czcionce niż cytat i to mi chyba nie wyszło.
Logo na ogół przedstawia 3 movie, tej 3 za bardzo nie widać, bo jest zlana z tłem, ale widać trochę białego zarysu nóg. Czcionka miała być mroczna, więc postawiłam na taką, bo najbardziej kojarzyła mi się ze... Strachem? Nie wiem, czy ci się spodoba, ale jak dla mnie jest... w miarę okej.
Jeśli coś to mogę zrobić nowe ;) 

CHCESZ LOGO?
  
  • Napisz w komentarzu pod tym postem :
• Tło loga
• Napis (y)
• Cytat /  bez.
•Postacie / Look, który mam wykorzystać.
•Ciemne / jasne
  • Jeśli na Kiwiqqu x3 nie masz mnie w znaj, a chcesz logo : Zaproś na konto Kiwiqqu x3 Konto
Pomocnicze. Jeśli masz limit znaj, wyślij postacie z animacją na białym tle (z artbooka)
na e-mail : dreamerlove102@gmail.com


Więc teraz przejdę do serii, którą widocznie polubiliście i poznaliście przez notkę próbną.
Chciałabym jeszcze tylko dodać , że mam zamiar dodać / prowadzić jeszcze dwie serie, ale o tym
za chwilę ;) Dzisiaj ta scena będzie miała bardziej rozbudowany opis, ponieważ notkę próbną
robiłam na szybko.

SCENA Z FILMU #2
~ Coś dla Potterheads

Na początek wytłumaczę, przypomnę w jednym zdaniu 
o co w tej serii chodzi... 

Scena z filmu to moja autorska seria, która bazuje się 
na  publikowaniu wycinka z danego filmu.
Osoba pisząca upodabnia scenę na MSP, 
by wyglądała tak, jak ta prawdziwa.

Dzisiejsza scena z filmu będzie przedstawiała scenę z Części piątej - " Zakon Feniksa"  . 
A na scenie zobaczymy... 


 Lunę !
  Jest to zbliżenie w scenie, gdy wyczarowuje patronusa. 
W prawym rogu widać jakąś rękę... Może ona też znajdzie się na zdjęciu. Mam już pomysł
na kilka rzeczy, ale nie wiem czy wyjdzie. Zrobię co w mojej mocy, żeby odwzorować scenę, ale...
nie mam żadnego pomysłu na tło ! Jest ono zamazane, więc nie wiem co w tym wypadku mam zrobić. Będę chyba musiała coś wymyślić i użyć kilku programów.. Może się udać, ale nie jestem w stu procentach tego pewna. Mam już pomysł na jej włosy... Nie będę przynudzać, zabieram się do pracy! 

STRÓJ


 ~ Włosy
 

 Tu mamy włosy, które wybrałam dla Luny. Najbardziej mi się z nią skojarzyły - są bardzo podobne.
Zmieniłam kolor na... lekko żółty? Nasza postać nie ma blond włosów, tylko takie podchodzące
pod żółty. Kosztują 675 sc i widnieją pod nazwą Fizzy Girl , więc nazwa trochę skojarzyła 
mi się z Luną, bo z reguły... Ona jest postacią zakręconą... 
Cena..troszkę drogo, no ale cóż... Czego nie robi się dla serii.
Jeśli ktoś jest zainteresowany paletą kolorów :


Czarna ramka to kolor włosów Luny.  Jest powyżej blondu , więc tak... Chyba będzie łatwiej jak to powiem, bo blond chyba każdy potrafi znaleźć. Jak już mówiłam -
kolor włosów Luny to żółty blond (?). Ee,  chyba nie, ale dobrze, niech już będzie.
Na ogół myślę, że włosy są bardzo podobne.

~ MUNDUREK

 Tutaj jest przedstawiony mundurek, który jest taki sam jak Luny. Dla ciekawych : Swetry, strona ostatnia, ten z literą "M". Zmieniłam kolory, ale palety nie będę dawać, bo jest to po prostu czarny + biały. Nazwa to "Preppie Girl" .. Czy tylko mi skojarzyło się to z papryką ? Właściwie to... odstraszaczem dla wampirów (?) Luny. Kosztuje 400 sc, więc jest naprawdę tani. 
Nie wymaga vipa, więc strój mogę kupić.
Całe podobieństwo mundurka.... Jest na serio bardzo podobnie. Myślałam, że będę   szukać go o wieeele dłużej :D

~ Spódnica 

Postanowiłam ją dodać, ponieważ chcę mieć cały komplet Luny :D Prezentuje się ona tak :

   Na innym zdjęciu widziałam, że Luna ma ją na sobie... Podobieństwo wręcz w siebie uderzało, więc dlatego ją  wzięłam. Kosztuje 475 sc, więc cena jest w miarę dobra.  Do stroju dodałam jeszcze baletki "Small Steps", których zdjęcia nie będę dawać, z uwagi na to, że są to po prostu zwykłe, małe baletki, których nawet kilkoma zdaniami chyba nie da się opisać, ale cóż... Spróbuję.

~ Buty 

 
Więc jak już wcześnie mówiłam, opisu butów chyba nie da się zrobić za długiego... 
Jak widać są to baletki z maleńkimi koralikami, czyli takie trochę w stylu Luny.
Są ładne i całe białe... Okej, niech cały strój nie będzie czarny. Kosztują 475 sc,
więc jak na buty jest to dość tanio. Okej, przydadzą się do stroju ;D

CAŁY STRÓJ
*Werble*
*Emocje*
*Sretetettetete*

 


Tak oto prezentuje się cały strój Luny, który wyszedł według mnie baaardzo podobnie.
Cena 2025 sc... Nie jest drogo, jak na cały komplet. Brakuje mi tu jakiś dodatków, ale może 
kupię je później.  Włosy i ten sweter (?) są bardzoo podobne (No brawo, Nest, przecież były na 
zdjęciu).  Tak, komplet według mnie idealnie odwzorowuje Lunę. Jest zwykły, 
prosty, a jednocześnie bardzo ładny. Oczywiście widnieje tu klasyczny dobór barw :
Czerń + Biel. Teraz chwila emocji, kupuję strój... i gotowe :D 

 
Jak uroczo ten strój prezentuje się z tą kokardką *o*. Nie, nie będę się przebierać, niech tak zostanie, bo naprawdę bardzo mi się podoba *-*. Hm... Chyba kupię jakąś niebieską bransoletkę w kolorze
kokardki i wtedy całość będzie gotowa. Nie sądziłam, że look w stylu Luny może prezentować się aż tak ładnie ! *o*
Cóż... twarz może nawet troszkę mam podobną do Luny, więc jest super.  
Całość wygląda ślicznie *-*


TŁO

Już znalazłam... Jak już mówiłam - nie było łatwo, i nie wyszło to tak samo, jak na scenie. 
Kolorystyka tego tła jest bardzo podobna, więc okej. (Czemu ja tak często mówię "Okej" ? ) 
A oto One! 

Tło Electric Fantasy. Ma bardzo podobną kolorystykę, więc wybrałam akurat je.
Bardziej mi przypomina Kapitoliński poduszkowiec ( Tak, Igrzyska Śmierci ) , ze wzgledu
na surowe wnętrze.  Nasi "kochani" moderatorzy nie dodali opcji rozmazywania, więc
jestem skazana na takie. Nie będę używać Painta, Pizapa czy PicMonkey ' a ,
bo ma to być scena z filmu tworzona na MSP, beż żadnych programów.
Kosztuje 500 sc, więc tyle, ile prawie każde standardowe tło.  Tak, może nawet troszkę przypomina
pokój życzeń, w którym Luna i inni ćwiczyli... A jednak nie.
Jest to trochę za nowoczesne jak na Hogwart, więc bez problemu mogę powiedzieć , że jest to nowoczesny pokój życzeń.

ANIMACJA

Tu jak widać Mrs. Luny nie przebrałam. Na początek chciałam dać animację
z różdżką , ale ta była bardziej podobna. Nie dodaję jej zdjęcia ze sklepu, ponieważ
trzeba by było serio bardzo długo szukać. Animacja nosi nazwę : " Mrs. Teacher " 
i kosztuje bodajże 550/ 600 sc. No dobrze, pewnie jest tańsza, ale kupowałam ją bardzo dawno.
Jest to  podobne do różdżki, a nie do jakiegoś wskaźnika... No cóż, tak jest według mnie.
Poza.... też taka "Lunowata" , więc animacja w swojej roli spisuje się idealnie. 
Teraz chyba powinnam pokazać całość, ale jeszcze trochę was zanudzę moimi opisami.
Animacja jest zwykła, różdżkowy wskaźnik jest prosty, nie ma jakiś wypukłych miejsc, 
jak to niektóre różdżki. Aczkolwiek myślę, że tu naprawdę pasuje.
 
 
uwaga....
Uwaga...
 
 
 
 
 
UWAGA!
 
 
 
 
EFEKT
KOŃCOWY 
! ! ! 
! ! 
 
 
 
 
  

 Tak prezentuje się całość moich starań, usiłowań znalezienia podobieństwa.
Patrzę na to z bliska i widzę, że wyszło naprawdę bardzo podobnie!  
Moja Movie Popatrzyła się akurat w taką stronę, w jaką patrzyła Luna. Jeju... Jakie te włosy 
są podobne... Na ogół różdżka wygląda jak dorysowana w paincie, bo jest to animacja 
z dość słabą grafiką. Jak zwykle brakuje tu efektu obracania głowy...
Napiszę chyba list do modów, żeby dodali taką opcję w artach. Mundurek wyszedł podobnie,
ale brakuje mi tu tych białych pasków na "krawacie". teraz zauważyłam, że ta animacja ma 
słabsze dopracowanie, niż inne. Ten patyk lata, a Movie wystawia dłoń po niego. Ech, niestety 
moderatorzy pewnie animacji dokładnych nigdy.  Chociaż jednym plusem jest to, że 
 wygląda to w miarę różdżkowo. Twarz... Twarz Luny nie jest pokazana z bliska,
ale myślę, że jest podobna.
Całość według mnie wyszła naprawdę bardzo podobnie, szczególnie strój.
A wy jak uważacie ? (:
 
 
Teraz  chyba kończę, bo już zaczynam zbierać materiały na jutrzejszą serię... Jaką? Nie powiem ;p
Dowiecie się sami.. Jutro. 
 
KOMENTARZ=WIELKA MOTYWACJA♥
 
Jeśli czytasz tego posta, proszę poświęć chociaż
chwilkę i skomentuj, bo to bardzo motywuje ♥ 
 
Bayo, do jutra!
 
~ Nestelle ♥
~ Kiwi ♥
  
 
 

31 komentarzy:

  1. Super scena xDDD Świetny post.

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh jak mi się miło zrobiło jak zobaczyłam w tytule słowo potterhead *-* jestem. Kocham Lune, myślę, że wyszła dość podobnie jedyne do czego mogłabym się przyczepić to tak jak mówisz - krawat. Luna miała też dłuższe włosy no ale nieważne. Prosiłbym o jakieś mroczne logo. Nick snicerslady0
    (15 lvl ) z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na logu napis- Cordelliee i możesz dac jakiś mroczny cytat. Najlepiej by było gdyby tło było z wilkami;)

      Usuń
    2. Wiem, ze miala dłuższe włosy, ale na zdj wydawaly sie krotsze a krawat to krawat xd. Logo oks, zaproisz do znaj na Kiwiqqu x3 Konto pomocnicze ? Tam przyjmę i zrobie logo ^^

      Usuń
  3. Świetny post. Śpieszę się więc wiesz, tylko powiem tyle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.. Jak miło czytać wasze komentarzee *_* ~Nest z telefona

      Usuń
  4. Super post. Super ci wyszlo. :3 /PannaJones (ktora nie moze pisac polskich znakow)

    OdpowiedzUsuń
  5. Logo jest cudowne ;* !

    OdpowiedzUsuń
  6. Logo jest cudowne ;* !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post ;*
    Widać, że się starasz. :)
    Super seria.
    Jesteś świetną redaktorką. :*
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochanie ;** Na serio baardzo mi miło *-* Pozdrówka !;*
      ~Nest

      Usuń
    2. Dziękuję kochanie ;** Na serio baardzo mi miło *-* Pozdrówka !;*
      ~Nest

      Usuń
  8. Super post xD Ciekawe co bys wymyslila gdybys wylosowala Voldemorta xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejuu.. Jak zobaczyłam w tytule słowo "potterhead" dostałam ataku szczęścia. xD Serio.. Kocham Harrego Pottera.. ❤ A Luna wyszła Ci świetnie! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.. Zrobione z myślą o was, bo wiem, że jest tu duużo potterheads ^^
      ~Kiweł

      Usuń
  10. Cześć!
    Bardzo podoba mi się Twoja seria, jest bardzo oryginalna C: .
    Mam pytanie - czy mogłabyś zrobić dla mnie logo?
    Moja nazwa na MovieStarPlanet to: Annath. (bez kropki).
    Chciałabym, byś wzięła moją postać z look'u pod numerem #2.
    Jeśli chodzi o napisy, chcę by ukazał się na logu mój nick
    (czyli Annath) oraz napis: " Fucking perfect! ".
    Niech tło będzie mroczne, a na środku czerwona róża.

    Pozdrawiam!
    ~Annath.
    #TZM

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Oryginalna i bardzo ciekawa seria c: Moge prosić o logo? Mój nick na MSP to Domcia2589. Prosiłabym o wykorzystanie mojego najnowszego looka. Co do tła to jakieś z fioletowymi kwiatkami, a napisy to Never Give Up i podpis Doma.
    Pozdrawiam c:
    ~Doma

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny posteł. Twoja seia jest bardzo oryginalna i kreatywna. :) A logo dla IceteaQ jest prześliczne! *-* Twoje również jest przepiękne. Aż zachciało mi się kakao... *^*

    OdpowiedzUsuń
  15. Logo jest cudowne ;* !

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, nie moge się doczekać kolejnego posta *o* świetnie piszesz ! ������ ~~~~ Rose ( piszę z telefonu xd ) .

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, nie moge się doczekać kolejnego posta *o* świetnie piszesz ! ������ ~~~~ Rose ( piszę z telefonu xd ) .

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój brat mówi żebyś zrobiła wycierusa lub Hagrida.
    PS Wycierus- tak nazywali prof. Snejpa w czasach szkolnych

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie zrobisz logo, Kiwi?
    Nick: Naitiee
    Tło: Niebo z chmurkami xD
    Napis: "Create your dreams" Naitiee
    Jasne logo.
    Look jaki chcesz.
    ~Nait

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę o logo.
    Nick: kimkama
    Tło: Jakieś mroczne, nie wiem jakie ale mroczne.
    Look: Pod nazwą "Emo" (taka nazwa looka ale to ma byc straszne a nie emo)
    Napis lub cytat: jakis mroczny, straszny i w ogole. I na dole ma byc napisane "Karola"
    Ciemne logo.
    Mam limit wiec wysle ci pozniej na email c;
    Pozdro c:

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!