środa, 12 sierpnia 2015

Stare nie znaczy złe #2 + Top 3


Hejeczka!
Tu Lyekimi. Nie pisałam przez 2 dni. I co teraz? ;//
Dzisiaj kolejny post z serii Stare nie znaczy złe, czyli serii, w której wybieram stare ubrania z dalekich stron, albo ubrania ze starego msp i tworzę z nich look. Dzisiejszy look jest trochę mroczny, rockowy. 
Tadam, oto look:



Zaczynamy od topu. Taki dla bezdomnej z domem. XDD Ogólnie ładny, kiedyś wiele osób go nosiło. Jest z brytyjską flagą. Kosztuje 400 sc.

Kategoria "Koszulki i topy", strona 34


Następnie zwykłe, czarne szorty z dwoma małymi guzikami. Są bardzo tanie, kosztują 350 sc.

Kategoria "Szorty", strona 8


Dalej mamy buty za kostkę wiązane sznurówką. Zdziwiło mnie, że były w kategorii "Kozaki". Kosztują 500 sc.

Kategoria "Kozaki", strona 7


Włosy: czarne, rozczochrane, jak najbardziej rockowe. 500 sc.

Kategoria "Długie włosy", strona 21


Na koniec dodatki. Są ze starego msp, więc są bardzo tanie. Pierwszy dodatek to naszyjnik z krzyżykiem. Drugi to takie "diaboliczne" (XD) rogi. Kosztują 250 sc i 150 sc.

Kategoria "Biżuteria i okulary", strona 30
Kategoria "Nakrycia głowy", strona 19


Look kosztuje 2150 sc. Nie jest dla VIP.

Kolory użyte w looku:



Inne wersje kolorystyczne:


I jak? Podoba wam się look? :D Napiszcie w komentarzu w jakim stylu ma być następny look (np. rockowy, pastelowy, goth, pastel goth, dziewczęcy itp.)


DRUGA CZĘŚĆ POSTA

Będę po prostu oceniać najbardziej popularne zdjęcie, look i artbook. Nic oryginalnego, no ale sam post z lookiem jest trochę krótki. Zaczynamy!

1. Zdjęcie "chcesz za darmo-love"
Zdjęcie przedstawia włosy, które autorka miałaby rozdać za darmo. Raczej nie sądzę, żeby je oddała; jest to tylko sposób na zdobycie love it. Pomijając już fakt, że tych włosów nie da się oddać, bo są za diamenty. Zdjęcie ma 1430 love it, 4178 wyświetleń i ponad 800 komentarzy. Oceniam 1/10, bo to jest po prostu wymuszanie love it. Są dużo lepsze zdjęcia, np. rysunki moviestars.



2. Artbook "WAŻNE INFORMACJE!"
Jest to artbook youtuberki Adrianny Skon. Przedstawia jej moviestar i kartkę z informacjami. No nie wiem, ja znowu daję 1/10, bo równie dobrze mogła to napisać w opisie. A tak przy okazji, to co sądzicie o tym, że Adrianna Skon gra w msp? Jesteście #AS, czy może nie?



3. Look "look z odc 3 :)"
Znowu Adrianna Skon. Look jest całkiem ładny, ale te buty mi się nie podobają, wg mnie nie pasują do looku. Okulary też takie średnie, no ale mogą być. 8,5/10




Dalej wydaje mi się, że post jest za krótki xD No ale już trudno.
Paa, do następnego posta!


~Lyekimi

PS. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem ♥ Szczerze mówiąc, to bałam się że mnie zhejtujecie XDD



















62 komentarze:

  1. Nie należę do nikogo, ale gdybym musiała to do #MF. My się męczymy aby przejść jeden level a ona co?! 6 leveli w jednej dzień. Ludzie, bez hejtów, ale ten look jest według mnie ochydny a love it są za co? Żeby być w odcinku gdyby weszła w tego arta i patrzyła na komy. Połowa nawet nie ogląda jej kanału tylko usłyszeli od innych co ma być w statusie.

    Zdjęcie to jakaś masakra. Też umiem przerobić takie zdjęcie :") A jak ktoś narysuje coś pięknego to dostanie kilka Love It znając życie.

    Artbook? Mogła napisać w statusie a nie zajmować miejsce w TOPie. Znowu to samo co z lookiem, c'nie?

    Look jest ładny, ale wersja niebieska chyba lepsza. Nie jest tak drogo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. I dziękuję ;)

      Usuń
    2. Och... Zgadzam się, ale ona tak szybko lvl nie wbija, w ogóle to ona nagrywa tylko o MSP, bo tu szybko rozchodzą się informacje i chce się wybić. Ale i tak niedługo odejdzie *^-^*

      ~Shymon

      Usuń
    3. Ja ja zglosze ze wszystkich kont, ze ma powyzej 15 lat :) I koniec z nasza kochana Adusią. Nie pisze sie czasem ohydny? Tak pisze sie przez samo h nie wielu o tym wie xDD

      Usuń
    4. Ona ma 17 lat, tak lepiej napisz xDDD Ja ją zgłosiłem i nic.

      ~Shymon

      Usuń
    5. Szymon, Twoja nju wersja jest fajna xdd

      Usuń
    6. Pisz: Shymon. I dziękuję.

      Usuń
    7. Na zawsze jej nie zablokują, wiem z doświadczenia. ~Masło.

      Usuń
    8. Szczerze ta adrianna mnie wkurza, gdybym mogła ban na ever dla pani adrianny, ale...Charles pomoże XDD

      Usuń
    9. Ona jest dla nich reklamą. Nie usuną jej..

      Usuń
  2. Masakra. Zgadzam się z moviestar powyżej. Look ładny (w 1 cz) najlepsza 1 cz kolorystyczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten look! Muszę go kupić *-*. Idealnie(lecz w części, bo w drugiej polowie jestem jednorozcowo-slodka dziewczynka) oddaje mój charakter ♥.
    Ale ja zaplace za niego 1300 sc, bo mam te spodenki i włosy c:.
    Ogólnie, swietny post.
    Byeeeeeeeeeeee
    JellyJednorożec
    JJ.AC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Dopisałam z jakiej kategorii i strony jest każda rzecz, więc będzie ci łatwiej szukać jeśli będziesz chciała kupić.

      Usuń
    2. Dziękuję ♥. Już dodaję do l.ż. i kupuję *o*.

      Usuń
  4. Nie popieram osób z #AS. Uważam, że ta dziewczyna nie gra w Msp, jeszcze wymusza (Przynajmniej ja tak to odebrałam). Mówi, żeby nie dawać jej tanich bądź darmowych prezentów, a przecież liczy się gest, a nie to co on zawiera. Ludzie jej levelu wbijają, a ona chcę więcej i więcej. Jeszcze te Artbooki. Są na pierwszych miejscach w Top, więc inni tam nie trafiają. A jej Artbooki to np. "Nie wchodzić do mojego pokoju bo chcę zwierzaki nakarmić, przez Was musiałam je oddać do hotelu!" - ma tyle kasy, że co jej to przeszkadza? Albo "Już mogę przyjmować do znajomych!" - no super, widzimy, że masz VIP!
    Nie odpisuje, robi chat off i jeszcze chcę więcej. Jako Youtuberka jest fajna, lubię "Siosty" i "Fsumie" (Dla niekumatych "Fsumie" to nie błąd, tylko nazwa.
    Kto też nie lubi #AS? Napiszcie tu.

    ~ Tori
    #Oguraseg ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w pełni rację. W stu procentach.

      Usuń
    2. Taa racja.

      Usuń
    3. Też się zgadzam.

      Usuń
    4. Jaś lepszy, a ona jest tępa i głupia xDDD

      ~Shymon

      Usuń
    5. Hyhy pierwszy raz od dawna popieram Szymona XDDDD
      ~Ktus

      Usuń
    6. Ooo... ;*

      ~Shymon

      Usuń
    7. Jak mówimy o YTberach to się wtrącę i powiem ,że Jasiu jest najlepszy i Naruciak też xD

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Shymon podaj gg xd.54167000

      Usuń
    10. Olka, nie podaję GG, bo będę miał spam.

      ~Shymon

      Usuń
    11. Hyhy XDD
      ~ Ja tu jeste i patrze (zakon illuminati)

      Usuń
  5. Troche nie ogarniacie z tym zdjeciem. Kiedys byl taki bag i te wlosy byly za darmo. Tak to jest jak krotko gra sie na Msp i pisze sie posty. Co do Ady to napisze jej gdzies tam na yt czy MSP, ze jest w skrocie chujowa.


    `truskawkowe ciasto`
    ^MaggieTheMagic^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były za darmo kiedyś, a nie teraz ;))

      Usuń
    2. No ale racja, nie wiedziałam o tym, chociaż wcale nie gram krótko.

      Usuń
    3. Przeciez pisze ze kiedys XD

      Usuń
  6. Też mi się to trochę nie podoba :-\ przyznam że jestem w tych aniołkach i mam te AS# i osobiście to jej trochę zazdroszczę, no bo patrze ona te fame ma np. Za Filmy Arty czy grafy itp. Ma przy jednym 2000 tyś O.O Ada w końcu będzie na 1 miejscu w rankingu :O wkurza mnie to narzekanie na lagi... Bo ja mam czasami lagi a czasami nie :-\ i mamy się usuwać z znaj no trochę przykre przynajmniej dla mnie :c bardzo ją lubie właśnie jak było powiedziane wcześniej fsumie czy siostry albo siostry w TS4 ma o wiele łatwiej do wbijania. Te lagi mogą być też przecież przez to, że ma duuuuuużooo ubrań ( wiem Bo look robiłam ) ma z 10 stron samych włosów a o reszcie nie wspomnę ... I mebli itd. I te "Pod skrzydłami Anioła " ( za ilość animacji i teł no wow ) poprostu wszystko przychodzi na łatwiznę :c szanuję ją, ale dla np. 11 lvl to lvl wbija ( na szybko ) to minimum tydzień :c ale się rozpisałam xd
    Haha xD ~~~~~~~ Rose xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się to trochę nie podoba :-\ przyznam że jestem w tych aniołkach i mam te AS# i osobiście to jej trochę zazdroszczę, no bo patrze ona te fame ma np. Za Filmy Arty czy grafy itp. Ma przy jednym 2000 tyś O.O Ada w końcu będzie na 1 miejscu w rankingu :O wkurza mnie to narzekanie na lagi... Bo ja mam czasami lagi a czasami nie :-\ i mamy się usuwać z znaj no trochę przykre przynajmniej dla mnie :c bardzo ją lubie właśnie jak było powiedziane wcześniej fsumie czy siostry albo siostry w TS4 ma o wiele łatwiej do wbijania. Te lagi mogą być też przecież przez to, że ma duuuuuużooo ubrań ( wiem Bo look robiłam ) ma z 10 stron samych włosów a o reszcie nie wspomnę ... I mebli itd. I te "Pod skrzydłami Anioła " ( za ilość animacji i teł no wow ) poprostu wszystko przychodzi na łatwiznę :c szanuję ją, ale dla np. 11 lvl to lvl wbija ( na szybko ) to minimum tydzień :c ale się rozpisałam xd
    Haha xD ~~~~~~~ Rose xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie na 1 miejscu, nawet mnie nie wyprzedzi. Ona jest tu tylko chwilowo, potem odejdzie jak już skończy te głupie nagrania. I te 2000 tys. to nie dużo *^-^*

      ~Shymon

      Usuń
    2. A i lagi nie są przez to ile rzeczy się ma xDDD Mi tylko po zalogowaniu chwile laguje, a potem normalnie.

      ~Shymon

      Usuń
    3. No właśnie, to zależy bardziej od komputera, lvl'u, albo znajomych xD. Ja mam np. gówniany laptop i mam straszne lagi ;w;.

      Usuń
    4. A to sorry nie wiedziałam poprostu, ale i tak te narzekanie na lagi ... Żeby się ze znajomych usuwać . Przykre ;C

      Usuń
    5. A co do looku to super bardziej mi pasuje niebieski :d hah może kupie ;)

      Usuń
    6. A co do looku to super bardziej mi pasuje niebieski :d hah może kupie ;)

      Usuń
  8. Ładne komplety. Ja nie przepadam za nią, ja 19 poziom wbiłam w półtora miesiąca. A ona? W maju miała 15, a teraz 31.

    ~Tekna125

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymon ja ją niedługo zabije... X'D
      ~iue ta co czyta a nie komentuje :>

      Usuń
    2. To komentuj!

      ~Shymon

      Usuń
    3. Lel ja i tak z reszta czytam bloga przez tela a na laptopie bywam rzadko XDD
      ~iue

      Usuń
  9. Pewnie ta cała Ada będzie miała jutro 40 lvl ;')))
    A co do look'ów, na następny post z serii proponuję styl pastel goth lub dziewczęcy.
    `Marta ♡
    `kornelia123lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ona ma teraz 32 xDDD JESTEŚCIE JEBNIĘCI CZY ŚLEPI?! Ona nie wbija szybko lvl. Od ponad dwóch miesięcy z 15 ma 32, czyli nie tak dużo. A wszyscy jej fani obejrzeli jej te filmy i więcej nie robi.

      ~1szymon102

      Usuń
    2. O nie, zły podpis xDDD

      ~Shymon

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mozesz zrobic look "Pastelowy&Dziewczecy"? Jestem ciekawa jak to by wygladalo :)
    ~ safira987

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny look kurczaku :v Co do Ady to mnie wkurza. Ok, byłam #AS, ale przejrzałam na oczy xD
    Nagrała filmik i już wszystkie faneczki jej pomagają. Miała 15 lvl, teraz 32. Niedługo dogoni Kathey ;-;

    'KurczakZKFC
    'Julciacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kathey się tak łatwo nie da ;p.
      Wątpie, że ta Adusia srusia przejrzy na oczy.
      ~ Ta co pisze kilka odpowiedz pod postami.

      Usuń
    2. Mnie Ada nie wyprzedzi, bo niedługo zaczynam na poważnie wbijanie lvl xDDD

      ~Shymon

      Usuń
  13. Śliczny look, ach, te stare czasy, kiedy wszystko było takie tanie... Kiedyś looki były po 1800 sc, teraz tyle kosztuje sama sukienka. :v
    Co do Ady... BOŻE JAK ONA MNIE W!@#WIA. Dobra, ok, nie mam nic do tego, że ona sobie gra w to msp, niech sobie gra, ale... Boże, jak można ją w ogóle oglądać? Obejrzałam te jej filmiki o msp, jest strasznie sztuczna, te oh-ahy, że ona nie pamięta hasła... DZIEWCZYNO JAK MOGŁAŚ ZAPOMNIEĆ HASŁA JAK SAMA SIĘ PRZYZNAŁAŚ ŻE WCZEŚNIEJ WCHODZIŁAŚ NA TO KONTO ŻEBY JE SPRAWDZIĆ. >-< Poza tym te wybrzydzania, jak to mówią "darowanemu koniowi się w zęby nie zagląda", ja cieszę się z każdej niespodzianki, a nawet jeśli nie, to chyba nie chwalę się całemu wszechświatowi o tym... No ok.
    Poza tym, kto to Cordelliee?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem człowiekiem. Dokładnie to czytelniczka tego bloga. Zmieniłam nazwę. A co?

      Usuń
    2. To, że masz *prawie* identyczną nazwę co Cordelie? ;-;

      Usuń
    3. Cóż, nie kryję, że jestem przywiązana do tej nazwy no a Twoja wygląda dokładnie jak moja, nie licząc podwojenia dwóch liter.
      *nie chcę kłótni*

      Usuń
  14. Teraz będę zhejtowana! Jej, cieszmy się!
    No to tak... Wszyscy wiedzą, że o słynnej yt-berce grającej w tą grę jest wszędzie pełno. .. Ale ona również robi to dla nas.. Chcę pokazywać coś nowego! Jest przecież co raz więcej yt-berów hejtujących tą grę! Np. W co ja gram!!?? Itd...
    Ona próbuje pokazać tą grę z jak najlepszej srrony (a przynajmniej tak mi się wydaję ) przecież ona wydała pieniądze na tą różową grę. .. Chociaż jest to trochę nie poważne bo mogłaby wygrać w konkursie , ale okeyyy.... Ona robi to nie tylko dla siebie... Nie hejtujcie jej bo nie ma z czego... (teraz hejty na mnie! Jej!!!) To trochę niepoważne. .. Przecież każdy może grać w tą grę. . Nieprawda?

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. No właśnie xDDD NIE KAŻDY MOŻE GRAĆ W MSP.

      ~Shymon

      Usuń
    2. Właśnie. "MovieStarPlanet oferuje strony internetowe i aplikacje dla dzieci przede wszystkim w przedziale wiekowym od 8 do 15 lat."

      Usuń
    3. Serio o to ja moge grać xD

      Usuń
  16. Hmm..;-; Czytam te wszystkie komentarze i nwm jak zareagować XD Jestem #AS ale może też troche dlatego że chce coś z l.ż a i tak mi kratkuje i nwm czy do mnie dojdzie a więc to chyba nie ma sensu (-_-)ゞ゛

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!