środa, 12 sierpnia 2015

Wielka Ankieta Msp #1 + Ocena losowych ubrań #1

Helołson!


Ta, Mydło, Nestelle, Herbatka, Człowiek słegu, Płatki.
Witam!
Niee. Witam to takie nie moje.
Dzisiaj zostałam siłą wyciągnięta z domu na film " Dzwoneczek i bestia z Nibylandii"
(No sorry, nie moje coś nie wiem jak to się pisze xd ) Dobrze, grunt, że dostałam pepsi, które
wypiłam jeszcze przed rozpoczęciem filmu. Odespałam sobie godzinkę na sali kinowej, a potem
film się skończył więc mogę to zaliczyć do udanego zadania. Po 15 jadę nad morze i jak zwykle
w drodze będę słuchała piosenki " Say Something" . Tak... Potem niestety,ale jadę po nowe okulary...
(Mooże wrzucę zdjęcie). Jakoś muszę się ogarnąć i napisać posta ;D

Zawsze na początku posta zanudzam ludzi na śmierć, a dzisiaj postaram się być normalna.
No żart, tak się nie da.

Tak, znowu podziękowania. ZNOWU.

Chciałabym naprawdę podziękować za te miłe, ciepłe komentarze. Jak się je czyta to aż się chce pisać następne posty, bo wiesz, że ktoś się nimi interesuje, czyta je i je... Lubi (?).
Przypominam (Jak zawsze, pff)

Każdy komentarz= Wielka, wielgachna motywacja ♥
Co do podziękowania ciesze się , że poszło mi z nim tak szybko. 
Teraz tak po prostu przejdę do Sedna posta, czyli mojej kolejnej autorskiej  serii pt. " Wielka Ankieta Msp " .
Tytuł oryginalny miał brzmieć " Ankieta uliczna" , ale nie...

 O co chodzi?

Ankieta Msp jest podobna do wywiadów, które przeprowadzają redaktorki na blogach.
Zasady tej serii są bardzo proste ; Idę na chat, losuję po 1 osobie z danego roomu i przeprowadzam 
ankietę na temat Msp, blogów i wg. Pytania są 3, wystarczy jednozdaniowa odpowiedź. 
Pytania zadaje w wiadomościach - na początku zadawane jest standardowe pytanie :
"Czy chcesz wziąć udział w 3-  pytaniowej ankiecie i czy zgadzasz się, by twoja odpowiedź
wraz z loginem były na blogu ? ". Jeśli osoba ta się zgodzi, zaczynam przeprowadzać ankietę.
Jest to krótko mówiąc ; Krótszy wywiad ze sporą liczbą osób.
 ^ 
 | 

Tu znajdują się skrócone "zasady" tej serii. Jest to proste, więc już zacznę.
Dane roomu i nazwa będą wpisywane w ten sposób :


ROOM: ....
Osoba:  ....

Więc zaczynajmy !
( Hyhyhy zrobię speszyl logo promujące ankietę xd)

Tak, to jest logo promujące całą very speszyl serię.

Jeśli seria ci się spodoba możesz umieścić to logo na swoim blogu czy coś tam.
Taka promołszyn serii. Takiego czegoś na blogach nie widziałam, więc dlatego jest logo.

Chciałabym tylko wspomnieć , że prawdopodobnie jutro pojawi się druga część "Sceny z filmu".
Szykuję pewną scenę... ale nic nie powiem , utrzymam was w niepewności.

Dobra, koniec gadania, zaczynamy serię !

Dzisiejsze pytania to:

- Jaką opcję chciałabyś dodać do funkcji Msp?
- Co sądzisz o moderatorach i rzeczach, które zrobili?
-  Chciałabyś, by Msp dodało kolejną, nowszą wersję gry?

ROOM 1. : Retro Centrum Handlowe
Wylosowana osoba : becca beadz
.
J= Ja 
O= osoba wylosowana.


J: Witaj. Czy chcesz wziąć udział w 3-pytaniowej ankiecie z bloga Abieski i czy zgadzasz się,
na upublicznienie twoje nicku?
O: Ok xd
J: Dobrze, dziękuję (#) Pytanie 1. Jaką opcję chciałabyś dodać do funkcji Msp?
O: Żeby unikaty wróciły ;3
J: Ok, teraz pytanie 2. Co sądzisz o moderatorach i rzeczach, które zrobili?
O: Sądzę,  że ich praca jest ciężka i to szanuję, ale obrazili Msp zmieniając je.
J: Teraz czas na pytanie ostatnie : Chciałabyś by Msp dodało nową, lepszą wersję gry?
O: To zależy, fajnie by było gdyby najpierw przedstawili swój pomysł.
J: Dziękuję za wzięcie udziału w ankiecie. Pozdrawiam.
O: :)


ROOM 2. : Motyl Kawiarnia
Osoba :  Slodka dziewczyna 135





J: Hej, czy chciałabyś wziąć udział w 3- pytaniowej ankiecie z bloga Abieski i czy zgadzasz się
na opublikowanie twojego nicku?
O: Mogę.
J: Okej, Dziękuję. Pytanie 1. Jaką funkcję dodałabyś do obecnego Msp?
O : Chyba taką, że widać czy osoba jest obecna, gdy wchodzisz w jej profil.
J : Dobrze, teraz pytanie 2. Co sądzisz o moderatorach i rzeczach, które zrobili?
O: Są dobre.
J : Okej, teraz pytanie ostatnie. Czy chciałabyś, by Msp  dodało nową wersję gry?
O: Nie, ta wersja jest dobra.
 J: Dziękuję za udział :)

ROOM 3. Tokio Centrum Handlowe.
Osoba: tosia 62
J : Hej, czy chciałabyś wziąć udział w 3-pytaniowej ankiecie z bloga Abieski i czy zgadzasz się
na upublicznienie twojego nicku?
O : Oki.
J : Pytanie 1. Jaką funkcję dodałabyś do msp? 
O : Hymmm.... No nie wiem. Na pewno chciałabym , by można było przyjmować znaj bez ograniczeń.
J : Dobrze, pytanie 2. Co sądzisz o moderatorach i rzeczach , które zrobili ? 
O: No rzeczy są dobre. A moderatorów nie znam.
J: Okeej, pytanie ostatnie : Czy chciałabyś, by MSP dodało nową wersję gry?
O: No nie wiem, raczej nie.
J : Okej, dziękuję za odpowiedzi :)
O: Nie ma sprawy :)




Jak na teraz to koniec części pierwszej ankiety, część druga.. Planuję ją na ten tydzień, ale serio nic nie obiecuję, bo wszystko może się zmienić.  Jeśli macie jakąś serię, którą chcecie, bym prowadziła - NAPISZ W KOMENTARZU ;) Myślę, że ta ankieta przypadnie wam do gustu, bo inne będą dłuższe i być może, że będą pojawiały się dość często. Teraz przejdę do drugiej części posta :

        
       OCENA LOSOWYCH 
UBRAŃ #1

Co to jest, o co chodzi?

Seria jest bardzo prosta, ponieważ polega na ocenie losowych ubrań : Ceny, Jakości, całości. Łącznie jedna rzecz może zdobyć 30 pkt.
Nie jestem pewna, czy była gdzieś taka seria, ale mniejsza z tym. Wybieram 3 (dzisiaj 2) rzeczy i je oceniam.  Seria ta będzie się pojawiała 2 razy w tygodniu.

To taki skrót (Jak zwykle) wszystkich "Zasad" Nowej serii.
Zawsze was zanudzam, więc już zacznę .

BLUZKA #1- Sassy Slik 

  Jeej, moja ulubiona bluzka! Kocham jej fason i... Jest ładna :)

Cena : 450 sc. Krótka, ładna bluzka z bardzo ładnym fasonem. Za fason dałabym 350 sc, a za ogółem wszystko ; 400 sc. Jest bardzo ładna, mam kilka w swojej szafie, ale dla niektórych może być niestety za droga. 50 sc niby różnicy nie robi, ale na serio mogłoby być taniej
Ocena: 9/10
Wygląd (Jakość) : Jak już mówiłam bluzka jest według mnie prześliczna. (Też mówiłam, ale ok) Kocham jej fason♥ Jest świetny, dopasowany, whow. Niektóre krótkie bluzki nie prezentują się zbyt
ładnie, więc ta jest boska ♥
Ocena : 10/10
  Całość-  Całość jest dopracowana, ale przyczepię się do ceny (Muahahahhaha). 
Nawet te 50 sc niżej i już jest super. Na ogół bardzo mi się podoba.
10/10
 BLUZKA ZDOBYŁA 28/30 pkt.

Włosy #1- Simply Sleek. 
   I znowu jedne z moich ulubionych. Eff co tu powiedzieć? Rozpuszczone włosy po warkoczu?
Nie wiem, więc przejdę do oceny.

Cena: Znowu się mogę przyczepić (Muahahahhahaha) do ceny. Zauważyliście, że włosy na ogół
są drogie? Nie wiem, widziałam bardzo mało włosów za np. 400 sc. Głównie jest to 500/600.
Tu cena jest stanowczo za wysoka. Według mnie powinno to być minimum 100 sc niżej.
Nie są to włosy z jakimiś dodatkami, więc za drogo.
Ocena : 8 / 10
Wygląd (Jakość) : Bardzo mi się podobają. Ich ułożenie... Cóż, nie widziałam jeszcze takich na MSP więc są "Unikalne". Są to z jednej strony rozpuszczone włosy, a z drugiej- opadające na ramię, 
chociaż i tak tego nie widać. Jednym słowem- bardzo mi się podobają.
Ocena : 10 / 10
Całość: Całość prezentuje się ładnie, cena prezentuje się blee. Co do samych włosów
dałabym ocenę  10/10, ale nie- cena musiała się przyczepić. One są śliczne, więc musi być chociaż taka troszkę wyższa punktacja :
Ocena: 9/10

WŁOSY ZDOBYŁY 27/30 pkt.

Na dzisiaj to koniec posta, mam nadzieję, że te nowe serie przypadną wam do gustu. 

KOMENTARZ=WIELKA MOTYWACJA DO PISANIA♥
Chcesz, bym prowadziła jakąś serię? Napisz!
    
 Chyba muszę kończyć, bo zaczynam nieźle przynudzać.
Bayo!

Ps. Zrobić komuś logo? xd Jak coś: Nick, tło, kolory czcionki, rodzaje.. I zaproś na konto Kiwiqqu x3 Konto Pomocnicze ;)






  ~Nestelle♥
~Kiwi 

30 komentarzy:

  1. Obydwie serie są super! Piszesz bardzo fajne, długie posty. Śliczne logo, poprosiła bym dla siebie ale muszę się jeszcze zastanowić nad kolorami, stylem itp.

    -korczaczka
    Eh, muszę w końcu zmienić nazwę na tym koncie, ale nie mogę się za to zabrać xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo fajne posty I w sumie to dobrze że wybrano Cię na redaktorkę :D A z tym wywiadem to fajny pomysł tylko zastanawia mnie to czy od kogoś tego pomysłu nie ściągnełaś ..... Pozdrawiam ~ gabryska59 ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em, a mogę wiedzieć od kogo? Bo ściągnęłam w takim razie nie wiedzać,że ściągam xd

      Usuń
    2. Nigdzie tego typu serii nie widziałem.

      ~1szymon102

      Usuń
  3. Kreatywny i długi post, oby tak dalej xDDD *SZYMON MOTYWUJE NESTELLE*

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu co ty taki poważny? xddddd Głupawki się pozbyłeś? Udaru mózgu:? xdd

      Usuń
    2. Ja jestem zawsze poważny, moja droga.

      Usuń
    3. Napisałaś najwięcej postów z nowych redaktorów xDDD Pisz codziennie *^-^*

      Usuń
    4. No z nowych to tak xd A codziennie... (Prawie) To ja pisze xdd Ta, bardzo zawsze poważny xdd

      Usuń
    5. *Iks de podbija światy*

      Usuń
  4. Fajny post :D Ogólnie ciekawy pomysł i chyba to najlepsza seria na blogu. Super! :)
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym złożyć zmówienie na logo.. ale jest mały problem.. Chciałabym logo z nightmare bonnie'm z fnaf'a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię loga ze wszystkimi i wszystkim więc spoko /Nest

      Usuń
    2. A ma być twój login czy coś.. ? xd

      Usuń
  6. Tym postem zostałaś moją ulubioną blogerka na tym blogu. Kocham te włosy niestety nie mam... cena jest zabójcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj nick kupię ci je. Ooo... I dziękuję :* /Nest

      Usuń
    2. Co wy tak z tymi cenami? Teraz jest bardzo wiele sposobów na zarabianie i w jeden dzień nawet sto tysięcy można xDDD

      ~Shymon

      Usuń
    3. No wiemy, wiemy, ale nie każdemu się to udaje xd

      Usuń
  7. Mogę złożyć zamówienie na logo? Może być losowa czcionka? mate9666

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chciala zeby dalo sie przesylac SC i Fame XDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje posty :D Bardzo je ciekawie piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!