sobota, 14 maja 2016

POMOCY!

POMOCY!

Witajcie.
Dzisiaj mam dla Was pewnie nie ważną sprawę, ale potrzebuję pomocy. Chodzi o sprawy blogowe. Ostatnio moja koleżanka odeszła z bloga, na którym jako jedyna miała admina. Usunęła się. Dała mi admina, lecz ja go nie mam. Blog siedzi, a ja nic nie mogę zrobić! Są jedynie opcje dotyczące postów i ustawienia. Zobaczcie, wszystko się dowiecie, tylko, że tu > klik <
Sprawa prezentuje się tak:


Tak... Wszystko przeczytacie - będziecie w temacie. Ja wraz z moją koleżanką ciągle szukamy, jak napisać do blogera, ale jak klikamy w opcje "pomoc" wyświetla nam się tysiące zakładek, aczkolwiek takiej, która odpowiada temu zdarzeniu NIE MA. Jeśli ktoś jest w temacie - prosimy o pomoc. Nie mammy skąd jej wziąć, także PROSZĘ WAS O POMOC. 

! Jeśli możesz pomóc, to poszukaj w internecie jak do nich napisać, popytaj znajomych, napisz do nas na forum pod nazwą "bloger". Napisz na MSP (Trixie 33, LoveYou8712) !

BARDZO CHCEMY KOMENTARZE POD TAMTYM POSTEM. JEŚLI MOŻESZ, WEJDŹ I NAPISZ, CO MOŻNA ZROBIĆ, ABY URATOWAĆ SYTUACJĘ. Z GÓRY DZIĘKUJĘ I PRZEPRASZAM ZA SPAM!

~Julq

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Bo... szukają pomocy? -.- Na abieska-wariatka-i-msp wchodzi dziennie mnóstwo osób i może będą wiedzieli jak to naprawić, nie pomyślałaś o tym?

      Usuń
    2. Ten bulwers 😂
      Wiesz, jak dla mnie za duża afera z tym, że Julq nie ma admina na jakims blogu i po prostu wszedzie o tym pisze.

      Usuń
  2. Ale gównoi, to Abieska, a nei jakieś gówno. Wiedziałam, że Julq jest do dupe, ale że aż tak ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jebau Cię pies.

      Usuń
    2. Zgadzam się z nią, ten blog to nie miejsce na reklamopodobne dziwactwa.

      Usuń
  3. Omg! Będę szukać i jak znajdę to pomogę Wam kochane!!! I nana chan - to nie gówno. Gówno to twoje "mundre" komentarze. Rafo mundry guść xD to idę szukać pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy wyniki konkursu na logo od Tori?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, teraz mam wszystko gotowe oprócz werdyktu.

      Usuń
    2. To kiedy pojawi się post?

      Usuń
    3. Nie macie nic do roboty? Wyniki będą w swoim czasie. Serio, to już się robi żałosne. Można poczekać, nic się nie stanie..

      Usuń
    4. Ale jak wyniki miały być w danym dniu, to powinny się wtedy pojawić.

      Usuń
    5. Właśnie.. Powinny być już tydzień temu.

      Usuń
    6. Proszę Was... Miałam dużo spraw i nie dałam rady. Mam już werdykt, więc ja już wiem i wyniki dodam jeszcze dziś bądź jutro!

      Usuń
    7. Ja przepraszam, że tak się narzucam, ale to tylko i wyłącznie z mojej ciekawości. Już cierpliwie zaczekam. ^^
      ~ Rochelle

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!