czwartek, 23 czerwca 2016

Loga [3] + Miss Filly






Na początek chciałabym przekazać pewną informację. Stwierdziłam, że nie ma sensu za każdym razem opisywać dane logo, bo to nudne. Zamiast tego, we wstępach będę pokazywała loga, a resztę notki będzie stanowił taki dodatek. Myślę, że w nim będę omawiała hackerów, gdyż wiem, że to Was najbardziej interesuje. Pewnie o większości już czytaliście, ale postaram się zebrać jak najwięcej informacji, i może dowiecie się czegoś nowego na ich temat. To co, zaczynamy?






Logo dla Beziunia456





Logo dla Mishiyo






Logo dla Misiucha<3





Logo dla aklemaa123







Miss Filly


Jest to podobna bardzo groźna hackerka, która włamuje się na konta. Krążą plotki, że wówczas instaluje groźnego wirusa. Ostatnio zresztą znów stało się o niej głośno.
Część osób tłumaczy jej nick jako ,,Panna Filly", oraz uważa, że ,,Filly" to może być jej nazwisko, co moim zdaniem jest totalną głupotą. W końcu spróbowałam użyć nędznego tłumacza google. Po wpisaniu jej nazwy otrzymałam ,,Panna klaczka", a po wpisaniu samego ,,Filly" - ,,Dzierlatka". 

Jak wygląda spotkanie z nią?
Na YouTube znalazłam pewien filmik. Nie wiem czy wierzyć w to, co on przedstawia, no ale sami zobaczcie:



Tak, najpierw prowadzi krótką konwersacje, a następnie puszcza tzw. ,,Whistle". Dam Wam teraz namiary na samą muzykę:




Kiedy ,,Whistle" się kończy, następuje wylogowanie z konta. Śmieszne jest to, że nic nie robi z kontem, prócz tego, że w naszym statusie  może pojawić się napis: ,,...roses are red, violets are blue... WATCH OUT I'LL GET YOU! -hacked by miss filly-". Głównie chodzi jej o zaatakowanie naszego komputera. 





The End





/ L A A R I E


41 komentarzy:

  1. ♥ Bardzo fajny post i śliczne loga! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za śliczne logo 👌💖. Wszystkie są piękne :). Ja już słyszałam o Miss Filly i to dziwna hackerka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne loga. Mogłabym prosić o jedno? ;)
    Nick ; syang nyang
    Zapraszam serdecznie na kawiarenka-msp.blogspot.com c:
    Sory za reklamę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi zrobiłas by logo ? Nick missmisek błagam ja nie umiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi zrobiłas by logo ? Nick missmisek błagam ja nie umiem

    OdpowiedzUsuń
  6. sauron.blogspot.com! MIŁEJ ZABAWY I CZYTANIA! MSP Z INNEJ PERSPEKTYWY!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey, pamiętasz że mi (Lili msp 7) miałaś zrobić logo? Przepraszam że się pytam ale ciekawi mnie to. I mam jedną prośbę. Czy zajrzysz na mojego bloga?
    mspoczamijednorozca.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspominałam, że będę robiła po cztery ;)

      Tak więc w jednym z postów jest lista, gdzie podana jest kolejność.

      Usuń
    2. Dziękuję nie wiedziałam. :)

      Usuń
  8. Hey, pamiętasz że mi (Lili msp 7) miałaś zrobić logo? Przepraszam że się pytam ale ciekawi mnie to. I mam jedną prośbę. Czy zajrzysz na mojego bloga?
    mspoczamijednorozca.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki za loho jest piękne!


    -Aklema

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie. Na jakim programie robisz loga? Są naprawde śliczne ^^
    Jakbyś mogła zrobilabys mi logo?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję z śliczne logo ;)
    Filly to pies mojej kuzynki xD

    OdpowiedzUsuń
  12. dość krótki post, a o tej Filly to mało się dowiedziałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sensu pisać niewiadomo jak długich postów, z mega rozbudowanymi opisami, bo większość osób i tak tego nie czyta. A o Filly nic więcej nie ma, więc miałam wymyślać jakies plotki? Robiłam pewną ankietę i wyciągnęłam pewne wnioski. Poza tym musiałam też chwilę posiedzieć na logami.

      Usuń
    2. Twoje opisy na blogu też nie powalają długością, więc nie rozumiem po co wymagasz czegoś od kogoś, zamiast zacząć od siebie.

      Usuń
    3. Nauczyłam się pisać z przyjemnością, a nie tak jak kiedyś - pisałam, bo stało się to rutyną. Siedzialam na tymi wszystkimi opisami jak popieprzona (no sory za wyrażenie), a potem i tak wychodziło na to, że przez te mało konkretne opisy mało kto czytał.

      Usuń
    4. Ja też wolę krótkie, długich nie czytam nie chce mi się pisać ;x

      Usuń
    5. No właśnie. Przyjemność jest ważniejsza.

      Usuń
  13. Świetny post! Zgłaszałam się już jakiś czas temu.
    Nick: Mirabelka 23
    ~Kelsey
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Zgłaszałam się już jakiś czas temu.
    Nick: Mirabelka 23
    ~Kelsey
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka ;33 Kocham ten blog ♥♥♥ Zrobiłabyś mi logo nawiązujące do lata? Login na MSP: MartinaLalaCool
    Pozdrroooo

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobisz mi logo z jakimś czytałem po angielsku Nick na msp $MADEMO$

    OdpowiedzUsuń
  17. A zapomniałam bym chce żeby tło było jakieś takiej wiesz imprezka /(~•~)/ i żeby był strój co mam na sobie tylko go dopracuje zapusze w looks nazwa będzie imprezka XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobisz mi logo? maja martyna zuza 2

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrobisz mi logo? maja martyna zuza 2

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za logo :* Na pewno go użyję. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!