środa, 22 czerwca 2016

Przeróbki




Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam kilka przeróbek, jakie udało mi się zrobić. Powiem szczerze, że nie mam pojęcia czy to dobry pomysł, gdyż nie wyszły zbyt epicko. Ale skoro chwilę nad nimi siedziałam, to szkoda, żeby materiały się zmarnowały. Jeszcze na początek podkreślę, że to nie jest mój pierwszy raz, jeśli chodzi o takie sprawy. Już kiedyś bawiłam się w takie coś, jednak robiłam to po pierwsze za pomocą innego programu, jakim jest znany wszystkim Gimp, a po drugie skupiałam się wówczas głównie na twarzy.




Przed





Po






Tsa, ten wianek. Z niewiadomych powodów na początku byłam w miarę zadowolona z pracy, ale potem zdałam sobie sprawę z tego, jak to beznadziejnie wygląda. Wkurza mnie to, że dodając filtr na obrazek, nie pojawia się on na elementach, które wcześniej dodaliśmy. Mogłam w sumie pozmieniać nieco odcienie kwiatów, tak aby oglądający miał wrażenie, iż efekt pokrył każde miejsce, no ale jak zwykle muszę wpadać na genialne pomysły, kiedy sytuacja jest zamknięta. Cała ja.


Przed







Po




Tutaj jestem już praktycznie w pełni zadowolona. Teoretycznie mogłabym większości dokonać w "Klinice Piękna" na MovieStarPlanet, ale jak się robi coś samemu, to bardziej się to docenia. Szczególnego uroku dodały tu policzki, które dają wrażenie muśniętych różem. Kolor ust jest prześliczny. Uwielbiam taki odcień "zgaszonego" różu. Wybaczcie, że się powtórzam z tym "różem", lecz w obu wypadkach użycie tego słowa było konieczne. Co do kolczyków - tak, są one również zrobione przeze mnie. Po prostu dałam na ucho biały kształt.



Przed





Po





Ostatnim "dziełem" jest bluzka. Przed przerobieniem była zwykła, ładna i nic więcej. Teraz nabrała pewnego wyrazu. Muszę przyznać, że całkiem dobrze mi to wyszło. Raczej nie kupiłabym takiej w sklepie, bo kojarzy mi się z taką, z tandetnego, chińskiego sklepu, ale cóż. Dobra, może głupio to zabrzmiało. Teraz większość rzeczy w sklepach ma metki z napisem "Made In China", ale mam wrażenie, że istnieje coś takiego jak całkiem porządna odzież z takim dopiskiem. Zawsze w danym kraju są firmy robiące coś na odwal, lecz spotykamy się też z takimi. które dobrze wykonują swoją prace.





The End





/ L A A R I E

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Jestem tylko ciekawa czy w minutę przeczytałaś xd
      Wybacz, ale jestem na to wyczulona.

      Usuń
    2. Tak zawsze najpierw czytam, potem dodaję komentarz.

      Usuń
  2. Supi dupi post :D Co do przeróbek... Bluzka mi się podoba, lecz tak jak napisałaś #Mejd In Czaina :D Reszta jest spoko 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na MS bym ją założyła, ale rl nie bardzo ;p

      Usuń
    2. Na MS dużo rzeczy dobrze wygląda, ale i tak bym jej pewnie nie założyła .-. Nie mój styl...

      Usuń
  3. Supi post :p Najbardziej mi się podoba 2 ms, śliczna!


    ~Milena111250

    OdpowiedzUsuń
  4. Made in China, trzy dni i nima
    ~Sweet#ja
    ~Cou

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzy najczesciej spotykane slowa wystepujace kolo siebie?

    Made in China

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!