poniedziałek, 20 czerwca 2016

Z życia Movie Star [2]





Dzisiaj postanowiłam napisać kolejną część ,,Z życia Movie Star". Z ostatniego postu wywnioskowałam, że pomysł bardzo Wam się spodobał, więc myślę, że mogę to kontynuować. Oczywiście będą też pojawiały się różnego typu inne posty, nie mające znacznika serii. 

Ostatnio prosiłam Was, abyście w komentarzach podawali swoje pomysły na sytuacje. Postaram się każdy wykorzystać. Najprawdopodobniej będę z nich korzystać po kolei. Jaka sytuacja będzie teraz zaprezentowana? Zaraz zobaczycie.




Sytuacja: Piżama Party


Look


Look składa się tylko i wyłącznie z trzech rzeczy: włosów, kombinezonu i klapek. Tych włosów użyłam już ostatnio, ale cóż, tak mi się spodobały, że znów je widzicie. Co do kombinezonu to niby jest on sportowy (wnioskuję z nazwy), lecz moim zdaniem w takim materiale można się udusić. Na siłownie przeważnie idzie się tak, aby być spoconym dopiero po wykonaniu wysiłku fizycznego. Hm, gdyby tak to ubrać, z pewnością poczulibyśmy się mokrzy poprzez samo dojście do sali. Tak więc ja zastosowałam go jako taką piżamę, choć mówiąc szczerze spać to ja też wolę w czymś cienkim. 
Klapki są zwykłe, białe, nierzucające się w oczy. Dodatków nie dawałam, nie ma się co stroić. 


❊ Włosy ,,On The Beach" - 600 sc

❊ Kombinezon ,,Work It!" - 700 sc

❊ Klapki ,,Softy Slippers" - 525 sc

= 1825



Makijaż





Wybaczcie za ten zapikselowany obrazek, ale w ,,Klinice piękna" nie można nic zdejmować z twarzy, a ja miałam okulary na mojej Movie Star, a że mi lagowało, to postanowiłam zrobić screen w sklepie z ubraniami i powiększyć. Brawo ja. Taka pomysłowa i w ogóle. Hehe. 
Normalnie nie idzie się spać z makijażem, ale to w końcu impreza, także wypada jednak jakoś wyglądać. 


Animacje 





Uznajmy, że to piżama party tylko dla dziewcząt. W związku z tym urządza się różnego typu "zabawy". Koleżanka u której jest ma dużo kosmetyków, lakierów i cudów niewidów, więc popisują się swoimi umiejętnościami.





Można powiedzieć, że to taka druga część tej pierwszej animacji, gdyż najpierw Ms starannie przypiłowała sobie paznokcie, a teraz nakłada różnokolorowe lakiery.
Tak naprawdę to nie ma nic szczególnego do opisywania.




Nie wiem po co to tu dałam. To bardziej pasuje do czegoś w stylu urodzin. 
Animacja polega na tym, że lalka pochyla się, a następnie skacze, wyrzucając confetti z rąk. 


Przedmioty 




No, pizza musiała się tu znaleźć. To przecież standardowy posiłek w towarzystwie. Prócz tego mamy tu jeszcze rozpakowaną czekoladę, chipsy (?), jakieś lizaki i cukierki w misce, oraz dziwny, zielony napój, na który bym się pewnie nie skusiła.




Muzyka musi być #aco.

Kolor głośników strasznie mi się podoba. Uwielbiam taki seledyn, miętowy, czy jak Wy wolicie, Taki odcień posiadam właściwie tylko na jednej ze swoich bluzek, bo chyba średnio do mnie pasuje, ale marzy mi się taki pokój, w którym miałabym tego koloru dodatki, a reszta byłaby biała, razem ze ścianami.




Kula disco zawsze spoko. 
Nie ma co o niej opowiadać. Jest to po prostu czysta dekoracja. Przeważnie wiszą one na sufitach, ale tu mamy taką wersję podłogową, haha. 


Tło



Nie mogłabym znaleźć nic bardziej odpowiedniego. Postanowiłam wybrać takie tło tylko z tego względu, że prócz łóżka mamy tu ogromną kanapę oraz sporą przestrzeń pomiędzy nimi. Jest dużo miejsca, gdzie mogliby spać znajomi. Pokój jest utrzymany w takim stylu, em, wypadło mi z głowy. Ale dobrze pamiętam z jakiego motywu był.





The End

Do zobaczenia






/ L A A R I E

28 komentarzy:

  1. Świetny post, miło się czytało :)
    Może w następnej części wyjazd na działkę u dziadków? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł.

      Ale raczej nie wykorzystam go w następnej części, bo poprzednim razem było jeszcze kilka innych propozycje, a chciałabym wszystkie wykorzystać ;)

      Usuń
  2. Super post! A co do pomysłów to może, przetrwanie w jungli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te moje poczucie humoru 😃😃

      Usuń
    2. Dzięki, że wykorzystałaś mój pomysł :D
      Pozdrawiam.



      ~Milena111250 ❤

      Usuń
  3. Jak zwykle Świetny i dopracowany post! 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie piszesz 😜 Powiem szczerze, mi się te włosy niezbyt podobają, ale wiadomo ile ludzi, tyle gustów. (⬅hehe głupia próbuje być mądra)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się średnio podobają te refleksy, ale same w sobie ułożenie włosów jest świetne. Czasami graficy tworzą włosy, które pod względem wykonania wyglądają inaczej od reszty.

      Usuń
  5. Świetny post.. Bla bla bla.. A może być 1 dzień w szkole ? Mi sie wydaje spk. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio ktoś podawał zakończenie, więc niedługo to wykorzystam, a rozpoczęcie to zrobię raczej, gdy będą się kończyć wakacje.

      Usuń
    2. Będzie wtedy tak tematycznie.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie jestem adminką na tzm. Nie mam pojęcia.

      Usuń
    2. Tori, nie wyrabiała z blogami.
      Torciarz.blogspot.com
      Ta-z-msp.blogspot.com
      Abieska-Wariatka-i-msp.blogspot.com
      Cztery-Panny-z-jednej-wanny.blogspot.com

      Okej, dużo tego, ale nie musiała aż usuwać.

      Usuń
    3. Tori, nie wyrabiała z blogami.
      Torciarz.blogspot.com
      Ta-z-msp.blogspot.com
      Abieska-Wariatka-i-msp.blogspot.com
      Cztery-Panny-z-jednej-wanny.blogspot.com

      Okej, dużo tego, ale nie musiała aż usuwać.

      Usuń
    4. Tak, nie musiała usuwać :'( Chciałam wejść, a tam pisze że blog usunięty. Przykro :(




      ~Milena111250

      Usuń
    5. Na blogu torciarz.blogspot.com nic nie ma, więc po co liczysz ten blog do jej obowiązków?

      Usuń
    6. No to po co go zakładała? Chyba jej obowiązek, jak go ma, więc?

      Usuń
    7. Do tego, kto go usunal:
      Prosze o przywrocenie. Wiem, nie tetni on zyciem, jednak staram sie jak moge, zeby chociaz raz na trzy dni pojawialy sie posty. Mam nadzieje, ze to przeczytasz.
      Dziekuje

      Usuń
  8. Bardzo fajny post ;) Czekam na następne.
    Pomysł na temat to może wycieczka do lasu ?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!