piątek, 28 grudnia 2012

1 obserwator O.o

 Hey! Mój blog ma 1 obserwatora ;*. Muahaha <3. Zaczepiście :**. A teraz wstawię ładne screeny xDD:



 :D. Ciekawe kto jest tym obserwatorem... :s. xDD


 julą321! Moja kochana Julka <3. *_*. Mój skarb.. :P xD. Dobra koniec tego dobrego :P. xD. Bo jak zwykle zaczyna mi odwalać C:
 Dobra... niedługo zmienię wygląd bloga na taki bardziej noworoczny ;D. Taa.. w nagłówku będzie wielki napis 2013, itp. xD. Zmienię kursor, chat, muzyczkę jakąś nową dodam i git malina xD. Dodam również parę nowych opcji <3. I blog będzie wyglądał zajedwabiście, jeśli mogę tak to ująć :P.
 Dobra, na koniec chcę polecić blogu Julki <3. kochamy-mode-i-msp.blogspot.com i nowosci-na-msp.blogspot.com. :P A na koniec teraz piosenka dla Juli i moich naj. xD.



 Odwaliło mi x_x. Dobra kończę wpis na dzisiaj, pa <3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!