czwartek, 27 grudnia 2012

 Hey! Dzisiaj niestety mam lekkie ograniczenie kompa, więc nie będę mogła znowu zbyt długo siedzieć :(. Szkoda... ale dzisiaj zrobię specjalny wpis <3. Bo dzisiaj wstawię moje i julą321 rysunki, które powstały z nudy na chacie pixelek <3. No to już nie zwlekam tylko wstawiam rysunki: xDee




 Pierwszy rysunek to taki jakby misiek <33. Niestety wcześniej zapomniałyśmy się podpisać, więc w paincie napisałam ♥. Taki tam śmieszny misiek nam wyszedł <3. Dobra to teraz kolejny rysunek:



 Bałwanek ♥.♥. Znowu musiałam nas podpisać :P. Ta czcionka jest ładna tylko, że "ą" wyszło normalne ;/. Szkoda ;<. Ale bałwanek fajny, prawda? Jula (julą321) powiedziała, że wygląda on jak bałwan z Tabalugi... Nwm. chyba z czymś mi się to kojarzy... Kiedyś jak byłam mała oglądałam taka bajkę gdzie był jakiś mały smok zielony i były takie bałwany, może o to chodzi? :D. Nwm. mi się z tym kojarzą xD.
 No, mam nadzieję, ze takiego rysowania będzie więcej i, że nauczymy się z Julą wreszcie rysować xD. Ode mnie to już lepiej kura rysuje :P.Dobra to na tyle miśki. <3 Byee.. ;*

BONUS:




 Mój nowy avek na karoakeparty.com <3. Fajny? xD
Ps. Dzisiaj może zmienię wygląd bloga ;3.

1 komentarz:

Czekamy na Twoją opinię!