środa, 26 grudnia 2012

Szlabanik ^^

 Hey! Sorry, że wczoraj nie było wpisu, ale miałam szlaban i mogłam wejść dopiero wieczorem ;_;. A tak ogólnie to nawet dzisiaj nie mogę długo być na kompie ._. Noooo... ale lepsze to nic nic :P. Przed chwilą jadłam obiad, miałam groszek, czy jak to się nazywa ._. Nie lubię go xDee. Musiałam zjeść 10 kawałków, albo mama by mi nie pozwoliła wejść na kompa i napisać notek na blogi ;_;. Ale się udało :P.
 Przedwczoraj zrobiłam nowy film :P. Robiłam go chyba godzinę, bo co chwila musiałam gdzieś iść :D. No, ale film ma 6 wejść.... ;_;. Trochę mało, ale to pewnie dlatego, że dawno nie robiłam filmów ^^. Heh... ;D
 Dobra, to na tyle moje ludki ♥.♥. Wiem, ze wpis jest krótki, ale szczerze nie mam pomysłu co dalej napisać :D. Jutro będzie lepiej. ;* To Byee.. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!