poniedziałek, 24 grudnia 2012

Hi ho ho! :D

 Ho ho ho! Wesołych Świąt ♥/ Ciotka Abieska was wita w ten wspaniały dzień :P. Jak się czujecie? Ja niedawno wstałam :P. Chyba godzinę temu ;33. Haha ;D. A dzisiaj planuje zrobić film, pt.: Świąteczna przygoda rodziny Smith'ów. Mam wspaniały pomysł ♥♥♥. Czuję, że będzie genialny xDD. Mam 444 sc. a muszę mieć 500 na tło. :P Jeszcze troszeczkę <3. Muszę zrobić dzisiaj ten film, albo nie nazywam się Karolina xDD. Dobra, dosyć tych bezsensownych głupotek, mam dla was pewny obrazek:


 Rysunek Św. Mikołaja zrobiony przeze mnie i julą321. <3. Obrazek był robiony na pixelkach, na chacie. Na początku wyglądał on jak jakiś pajac :D. Heh... ale po dorysowaniu brzucha zaczął przypominać bardziej Mikołaja :P.
 Dobra kończę mój dzisiejszy wpis: Życzę Wam wszystkim Wesołych Świąt, zdrowia, szczęścia, pomyślności, spełnienia marzeń i wspaniałych prezentów pod choinką <3. Byee.. ;*

1 komentarz:

Czekamy na Twoją opinię!