niedziela, 23 grudnia 2012

Moje dwa (trzy) oblicza *-*

 Hey! Sorry, że ten wpis pisze tak późno, ale byłam na małych (dużych) zakupach ♥. Dzisiejszy wpis, będzie o moich dwóch, a właściwie trzech obliczach.
 Zacznijmy od obliczach "fikcyjnych", czyli moje 2 oblicza w sieci *-*. Moje 1 oblicze jest normalne, zachowuje się normalnie, czulę, miło (czasem wrednie i ponuro). To normalna ja. A moje 2 oblicze to ukochana Ciotka Abieska <33. ciotka, która mówi, że kupi wam lalki Barbie, a tak na prawdę nie kupi :D. Najczęściej używam mojego 2 oblicza jak chce kogoś rozbawić >.<. Te 2 oblicza się bardzo różnią od siebie. Każde ma inny styl i inną reakcję ;D. Przedstawię to jakoś tak:



 Źródło: http://emo-moda-na-msp.blogspot.com/
 Teraz przedstawię jakby zareagowały moje 2 oblicza na to:

 Normalne oblicze: Nie obrażam się. Fajny blog =)
 Ciotka Abieska: Dziękuje *o*. Też Cię Koffam <3. Kupię Ci lalkę Barbie na Święta ♥.

 Hehe ;3. Różnica jest co nie? A teraz może coś o moim "realnym" obliczu. Moje realne oblicze składa się głównie z nieśmiałości ;33. Trudno uwierzyć, że Ciotka Abieska jest nieśmiała, co nie? xDD. Nooo... zazwyczaj moje główne oblicze (czyli to 3) jest odpychane przez innych, itp. Nikt nie liczy się z moim zdaniem, itp... Taa... czasem jest ciężko, ale da się żyć. xD
 Dobra, koniec o moich obliczach ;_;. Informacja parafialna: koniecznie szukam chłopaka do tego durnego teledysku, bo inaczej go nie będzie!! Może kogoś mi polecicie, albo coś innego? No proszę!! ^^. Bardzo chciałabym już robić ten teledysk...
 Ykhym... dobra :D. Koniec żalenia się <33. Ciotka musi pisać notki na inne blogi ;33. Byee.. ;*

1 komentarz:

  1. Dziękuje za uzycie mojego cytatu :)
    Ja mam tylko dwa oblicza:smiechowe i (tak jak ty) nieśmiałe...
    A i niestety nie znam chłopaka do twojego teledysku który by sie nadawał bo w znaj. mam same dziewczyny xD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!