sobota, 29 grudnia 2012

Kolejna porcja rysunków :P.


 Hey! Po tytule już się możecie domyśleć, że dzisiaj wstawię kolejne rysunki stworzone przeze mnie i julą321. Może wam się to wydawać nudne, ale mi i Julce to się podoba, więc niestety... musicie jakoś to przeżyć xD. Koniec Świata was nie zabił, więc to chyba też nie :P. No to zaczynamy:



 Takie tam fajerwerki na Sylwestra :P Moje to takie czerwone, a reszta to Julki. Jej szczerze lepiej wyszły fajerwerki. ;D. Ja to nie do takich rzeczy C:.



 A tu taki Clown <33. Nasza wspólna robota ;33. Tylko szkoda, że nie dałyśmy mu jakiegoś zabawnego imienia :P.




 A tu taki elf.. ;33 Na początku jak go rysowałyśmy to jego głowa wyglądała jak jakieś UFO czy coś w tym stylu :P. Ale jak dorysowałyśmy inne rzeczy to zaczął lepiej wyglądać :D.





 I stół do bilarda. <3 To był pomysł julą321, bo niedawno grała w bilarda :P. Ja rysowałam bile i je numerowałam, trochę trudno było z połówkami, ale jakoś się udało :P. A Jula rysowała kijki... Te dwa pierwsze od lewej mi przypominają marchewki trochę, a ten kij pierwszy od lewej przypomina nam jakiś miecz, jakimi posługiwali się samuraje ;33.



 A tu taki pies xD. Chociaż miał być stół, ale wyszedł pies :P. Mi ten pies szczerze wygląda jak jakiś baran :P. Te uszy trochę wyglądają jak takie rogi na bok, takie same jakie maja barany :P... Taa... ale na początku zaczeło mi to przypominać krowę ;33.



 I nasz ostatni rysunek, czyli pierogi xDD. Wymyśliłyśmy razem nowe pierogi... Nazywają się "LOL pierogi", a kosztują 1 mln. Bardzo uczciwa cena, prawda C:.
 Dobra to koniec na dzisiaj wpisu o rysunkach, ale mam dla was parę informacji:
Dzisiaj robię Spis Znaj.! To już nie będzie taki sam Spis jak poprzednio, te osoby, które się nie podpiszą żegnają się z miejscem w moich znaj. Przepraszam, ale to już nie jest zabawna. Przez 5 dni na moim filmie jest tylko 11 w. :-(. To nie jest mila informacja, zwłaszcza wtedy kiedy brakuje mi 16 tys. do 11 lvl. i bardzo się starałam zrobić nowy film, zeby wam się podobał, itp. A tu tylko marne 11 w. Wiem, że dawno nie robiłam filmów, ale nie miałam  za bardzo pomysłu jak je zrobić. Znaczy... inaczej... mam pomysł tylko nwm. czy mi się uda, czy dobrze go wykonam... + jeszcze muszę zarobić kasę na tło, itp. Nie dość  że jeszcze nie mam zbytnio czasu, żeby robić filmy, bo prowadzę 3 blogi i jeszcze możliwe, że będę prowadzić 4 (XD) to jeszcze muszę zająć się teledyskiem i dodatkowym kupnem teł do niego.
 A do Tego wszystkiego potrzebuję sc... A wy jakoś niestety nie palicie się do Tego, żeby mi pomóc... Więc dzisiaj, tak wieczorem chyba zrobię Spis Znaj. Będzie on w filmie, ale możliwe,  że zrobię też dodatkowy w arcie..
 Dobra koniec Tego wszystkiego...;). Mam nadzieję, że nie obrazicie się na mnie za ren Spis Znaj., ale ja muszę go zrobić, bo mam Tego trochę dość, że nie pomagacie ;]. Dobra kończę na dzisiaj... Byee.. ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!