poniedziałek, 31 grudnia 2012

Żal mi siebie + konto na YT?! :O

 Hey! Sorry, że wczoraj nie było wpisu (znowu), ale znowu miałam taki jakby "szlaban" ^^. Niestety xDD.
 A teraz przedstawię wam moje głupie myślenie ;_;. W piątek myślałam, ze jest czwartek, a w sobotę myślałam, że jest piątek. I taka Bunny_Kou otwierała w piątek serwer o 18 i ja w sobotę sobie patrzę rano, dodaje sobie już ten serwer do listy, a w opisie serwera: "Otwarcie Kicałka Power" czy coś w tym stylu i jeszcze było napisane, ze jest 200/200 graczy ._. Kiedy się o tym dowiedziałam byłam wściekła, ale jednocześnie śmiałam się z samej siebie xDD. Haha! Zgaduję, że teraz się ze mnie śmiejecie C:. xDD
 A teraz inna informacja... Chyba będę miała kanał na YT!! xDD. OMG!! Będę nagrywać xDD. Oczywiście na tym kanale też będą moje teledyski z MSP :P. Ale tak na ogół to będę nagrywać MineCrafta :P. Tak, wiem... dziwne... Ale wczoraj mnie to dopadło i szybko się Tego nie pozbędę. xDD. Mam nawet pomysł na pierwszą serię c;. Oczywiście na początku będę nagrywała jakimś durnym programikiem, a potem dopiero jakimś frapsem czy coś w tym stylu :P. I oczywiście jeszcze mikrofon... hmmm...  Coś wykombinuję xD.
 A teraz kolejna ważna informacja:



 Widzicie?! xDD Brakuje mi ok. 5 tys. do 11 lvl. C:. Wbijemy dzisiaj? Wbijemy do 24? xDD. No proszę... ♥♥♥. Jeśli dzisiaj wbiję 11 lvl. będę najszczęśliwszą osobą na MSP chyba :D. :P. Proszę... ♥.
 Dobra, kończę na dzisiaj już mój wpis. ;33. Idę pisać wpisy na inne blogi :P.

6 komentarzy:

  1. Wszystkie twoje wpisy przeczytałam i na tym jedynym nwm dlaczego zrobiło mi sie nie dobrze i się zżygałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz super.. 10 lvl i już prawie 11. Ja mam dopiero 7 :'c Pomożecie?? Jestem lol xD... fest

    OdpowiedzUsuń
  3. Właściwie gdzie masz okienko z obserwatorami?? Bo chce się dodać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A co ja mam powiedzieć mam dopiero 3 lvl :[

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak będzie się nazywać lub nazywa się Twój kanał na YT?

    OdpowiedzUsuń
  6. To gratuluję już prawie 11 lvl :)
    Ja mam 22 i tak mi się ciężko wbija :/
    Marika <3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!