wtorek, 1 stycznia 2013

11 lvl. i Nowy Rok!

 Hey! Wczoraj wieczorem wbiłam 11 lvl. ♥♥♥. Kocham was <3. Już myślałam, że nie wbiję :P.



 Jutro może wstawię przeróbkę Tego <3. Taa.. ♥. A teraz Specjalne Podziękowania :*. Bardzo chciałabym podziękować perfumyxd, Modelce-Alex Russo, pazi101010,  BlueMonie, lolalola779, Vampires1 i wszystkim innym którzy pomagali ♥. Jesteście wspaniali <3.
 A teraz coś innego xDee... Jak spędziliście Sylwestra? Ja o 22:30 poszłam już puszczać fajerwerki, bo rodzice byli już zmęczeni i musieliśmy puszczać je wcześniej... ale i tak było wystrzałowo <3. Tata kupił tylko 4 fajerwerki, ale chyba dość drogie ;/. Były duże i kolorowe (no i głośne) xD. Przed 3 puszczonym fajerwerkiem sąsiedzi nam odpowiedzieli tym samym, czyli... puścili parę fajerwerków :D. Było super...  o 23:58 oglądałam z tatą końcówkę jakieś imprezy sylwestrowej w Wrocławie a potem oglądaliśmy fajerwerki <3. Szkoda, że nie mogłam puszczać fajerwerków o północy ^^.
 Krótko mówiąc wczorajszy dzień był normalnie zajefajny xDD. Piłam Picolo i oglądałam fajerwerki <3. A teraz inna, krótka informacja... możliwe, ze będę prowadzić 4 blog ♥. A z kim? A z Emilką <3. (Emilii2016). Muszę tylko jej założyć pocztę na gmail.com, stworzymy razem blog i będziemy razem pisać ♥. Tylko nie oceniajcie Emilki jak pisze, itp. Ma bardzo wolnego kompa i internet i jeszcze dopiero zaczyna przygodę z blogiem, ale sądzę, że po paru dniach będzie lepiej <3.
 Dobra kończę na dzisiaj mój wpis.. Byee.. ;*

1 komentarz:

Czekamy na Twoją opinię!