czwartek, 3 stycznia 2013

 Hey! Dzisiaj kolejna porcja rysunków :P. Ale nie tylko z Julką (julą321) dołączyła do nas też Ewelina2145.. Ale niestety Ewelina przyszła dopiero na koniec ;/. Ale dobra, już nie przedłużam, bo jeszcze muszę się pouczyć religii, bo będziemy opowiadać o czymś ._. Dobra to jazda!!:





 To bardziej dzieło Julki niż moje :D. Tak na powitanie narysowała xD. "Ciotka Julietta + Ciotka Abieska" :D.


 A to teraz bardziej moje dzieło :P. Julka powiedziała, że to nasz znak rozpoznawczy :D



 A tu znowu nasza Jula w akcji <3. Pozdrawiam Cię ;*.



 Pikachu <3 To był mój pomysł, ale razem z Julką go zrealizowałyśmy ;33.



 A tu już nasza Ewelinka się przyłączyła <3. Julce najlepiej wyszedł napis w 3D. Mi chyba najgorzej xDD.



 Logo McDonalda <3. I'm lovin' it ♥. xDD. Mój pomysł <3.
A teraz bonus <3. Zrobiłam ten rysunek z Eweliną po tym jak Jula wyszła :P



 Nagrobek Julki :-(. Oto nasz pierwszy nagrobek chat'u <3. "Śmierć Tragiczna" na moim blogu to "wyjście" w trakcie czegoś wspólnego, np. rysowania xD. A normalne  to jak ktoś dawno nie wchodził na chat c;. Jeśli Cię to uraziło to przepraszam Cię ;*. Nie chciałam Cie urazić :*.
 Mam nadzieję, ze rysunki się podobały :P. Dzisiaj niestety nie będzie wpisu na pixelkach, itd. Bo muszę się uczyć :C. Sorry... Dobra, kończę już... Byee.. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!