piątek, 4 stycznia 2013

WEEKEND ♥

 Hey! Mam już weekend kochani ♥.♥. Długo oczekiwany weekend <3. (Przynajmniej prze zemnie). xDD. Za mało się leniłam podczas Świąt ♥. xD I teraz muszę nadrabiać w weekend xD.
 Dobra koniec Tego wszystkiego opowiem wam co się działo dzisiaj i wczoraj. xD. Wczoraj nie było tak zabawnie, głownie opowiem wam co się działo na kole teatralnym ;D. Podzieliliśmy się na grupy 3-osobowe i ja byłam z taką Wiktorią i moją kochaną Natalką ♥. Mieliśmy przedstawienia na walentynki xD. Natalka była Biedronką, ja byłam żukiem, a Wika była narratorem :P. Wyznawałam miłość biedronce c;. :D. A biedronka Tego nie zauważała i wieczorem pobrała się z muchomorem :P. Haha! Na koniec kołka wszyscy ćwiczyliśmy nasz aparat mowy >.<. Mówiliśmy wszyscy: "W czasie suszy szosa sucha". I oczywiście nikomu się to nie udało :P. Potem mówiliśmy szybko "Ząb - zupa zębowa, dąb - zupa dębowa" i niektórzy powiedzieli zamiast "zupa dębowa" - "d*pa dębowa". Haha! Jak się wszyscy z tego śmieliśmy ;d. Oczywiście ja powiedziałam wszystko dobrze c;. Wika i Natalka też xD.
 Dobra, a teraz wracamy do dzisiejszego dnia C:. Pożyczyłam długopis koledze z klasy, a on pod koniec lekcji zgubił sprężynkę od niego ._. Czemu on zawsze musi rozkręcać długopisy? >.<. Dobra, nieważne, ważne, że znalazł tą sprężynkę i oddał mi długopis >_<.
 A teraz coś innego: Wczoraj założyłam Emi blog i będę z nią go prowadzić. Blog nazywa się wariatki-na-msp.blogspot.com, ale na razie jeszcze nie ma wpisów ;/. Dzisiaj może coś napiszę, ale Emilka to nwm. Emilce napisałam dane do konta i bloga na skype, więc nie powinna mieć problemów.
 Dobra kończę na dzisiaj mój wpis... Mam nadzieję, że się podoba ;*. Byee.. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!