poniedziałek, 17 grudnia 2012

Ludzie w MineCraft mnie zaskakują O_o

 Hey! Sorry, że wczoraj nie było wpisu, ale miałam tonę nauki. Dzisiaj odpowiadałam z histy i pisałam test z przyrody... Ale informatyka mnie ominęła :P Ale dzisiaj nie o tym. Chodzi o to, że ludzie w MineCraft mnie zaskakują. Nwm. czy to chodzi o to, że jestem dziewczyną czy o to, że myślą, że jestem początkującym gracze, a może są tak na prawdę mili? W każdym razie muszę stwierdzić, że napotykam się na ludzi w MineCraft (na serwerach), którzy muszę stwierzić są milsi niż cała moja klasa razem wzięta! Ale oczywiście są też wyjątki, jednego wczoraj spotkałam ;33.
 Była to dziewczyna na serwerze BuraczkaCebulaczka. Było już ok. po 22. Cały czas spamowała napisem "spać". Grr... i cały czas przeklinała i pisała błędy ort. choć wmawiała nam, że ma 14 lat. -,-. Może i tak, a może i nie, ale i tak była za przeproszeniem "głupia jak but". Miała łuk i jakieś inne drogocenne itemy. zaprowadziłam ją do takiego miejsca gdzie jest lawa. No wiecie... mechanizmy różne, które sprawiają, że się osuwa podłoga, a pod nią jest lawa. Mo, więc zaprowadziłam ją tam, ta dziewczyna coś wyczuwała, więc trochę mi zajęło, by ją namówić, że dwie wpadniemy (miałam tylko mięso, więc nic nie straciłam). Noo... chciałam wpisać "spawn", żeby nie zginąć, ale mi się nie udało ;/. Oczywiście Jaga (bo taki miała nic w MC) nie przeżyła i zaczęła przeklinać, itp. Nawet próbowała mnie bić, ale to i tak nic nie dało, bo nie można bić na serwerze Buraczka. Tak, wiem zachowałam się wrednie, ale zasłużyła. Przed tym wszystkim przezywała mnie i mojego kolegę od n00bów, wariatów i debili -,-. Więc zasłużyła.
 Ale dosyć już o tych wyjątkach ;). Czas na te miłe osóbki <33. Ostatnio dużo gram na serwerze Sheo. Zakochałam się w Spleefie <33. (Sorry jak źle napisałam xDD). Grałam ostatnio z jakimś kolesiem, chyba kupił sobie VIP na tym serwerze, czy coś. I nie, on nie wywyższał. On ze mną wygrał, ale... przeprosił. Nawet nwm. za co! Nie miałam lagów i wgrał ze mną uczciwie! Nie rozumiem ;D. W każdym razie on był bardzo miły ♥. Jeszcze znam wiele takich typów w MineCrafcie. Wszyscy mnie po prostu zadziwiają <33.
 Dobra, kończę na dzisiaj mój wpis. Zapraszam na nowy wpis na moim drugim blogu pixelowa-moda.blogspot.com. Poruszę temat popularności na MSP. ;). Byee.. ;*

1 komentarz:

  1. Ja jak byłam na The Walls to jakiś gościu ciągle przynosił mi diamenty, żelazo itp. a jak ja mu coś dawałam to mi to oddawał O.o Miły człowiek XD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!