wtorek, 15 stycznia 2013

Reklama ._.

 Hey koffani <3. Sorka, że dopiero teraz pisze wpis, ale dopiero teraz mama mi pozwoliła wejść na kompa C:. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie ♥.
 Dzisiaj zareklamuję blog mojej koleżanki z reala i mojego kuzyna na MSP :D. Noo... to może zaczniemy od bloga <3.
 Blog nazywa się abieskie-kwiatki.blogspot.com. Autorka tego bloga zna mnie w realu ♥. Zazwyczaj pisze krótkie wpisy, ale jej się nie dziwię jak nie ma jakiegoś konkretnego tematu, np. o "MSP", albo o czymś innym ;/. W każdym razie wpisy są dość niezłe ;). Chociaż jakby były trochę dłuższe to by moim zdaniem więcej osiągnęła ;]. Serdecznie zapraszam do czytania ;].
 A teraz pozwólcie, ze zareklamuje mojego kolegę na MSP :D. Nazywa się miki1124, a to jego profil:




  Ma 2 lvl. <3. Bardzo by chciał wbić 3. ♥. Wciągnął się w robienie filmów, ma już 1, a o ile wiem 2 jest już w produkcji :D. Bardzo fajnie się z nim rozmawia C:. O ile wiem ocenia MSP pozytywnie i bardzo lubi grać w "Ubierz się", bo prawie zawsze wygrywa, tylko wkurzają go oszuści ;c. No wiecie, np. "Ten kto da grafa na Tego zagłosuje", itp.. ;/.
 Krótko mówiąc bardzo proszę o wchodzenie na bloga mojej przyjaciółki i pomaganie Mikiemu w wbiciu 3 lvl. :). Dziękuje za uwagę, ja już kończę. Pa.. ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!