środa, 16 stycznia 2013

Rysowanie w grupie xD.

 Hey! Wczoraj rysowałam z koleżankami i kolegami na blogu xd. A dokładniej z Julką (julą321), anonimem i eweliną2145 i eweliną2156. Znaczy to był tylko jeden rysunek, bo na więcej nie mieliśmy czasu, bo anonim nie współpracował ^^. Dobra, ale najpierw pokaże wam rysunek, a potem zacznę wszystko opisywać:



 Ogólnie rysunek miał być dla wokalisty Gangnam Style xD. Nie wiem dlaczego ;D. Taki mieliśmy pomysł xDD. Na początku musiałam zjeść kolację, więc sobie poszłam.... i wtedy zaczęła się praca nad moim grobem, ale na szczęście przyszłam w samą porę xD. Potem zaczęła się praca nad grobem anonima, ale on równie szybko się znowu pojawił xd. Potem wpadliśmy na pomysł narysowania grobu dla wokalisty PSY, ale oczywiście anonim też chciał być na rysunku, więc ciągle jak podpisywaliśmy grób on musiał dołożyć swoje 3 gorsze i zamieścić na grobie lub obok swój wielki, zajmujący prawie całą kartkę, różowy podpis xd. + cały czas mówił na sb "Jestę anonimAtaChrystusę" czy coś w tym stylu i jeszcze do tego mówił, że zmartwychwstał ._.. Dałam mu bana na 1 h. za to, ale potem go odblokowałam xD. Na szczęście potem zaczął współpracować i skończyliśmy nasz rysunek ;/. Niestety chyba w trakcie robienia rysunku eweliny poszły i tylko pomagały nam narysować wcześniejsze rysunki, a ten skończyłam robić z anonimem i Julką.  
Później sobie graliśmy w gry na chacie C: Było super <3. Na dodatek jeszcze szpanowaliśmy tablicą znaków xd.
 Dobra, to tyle na dzisiaj <3. Musze się pouczyć na piątek do pisemnego powtórzenia z przyrody na ocenę ._. . Byeee. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!