piątek, 18 stycznia 2013

Wpis o wszystkim *-*

 Hey! Sorry, że wczoraj nie było wpisu, ale musiałam się uczyć ;c. Ale oczywiście to wszystko na marne, bo nie mieliśmy żadnej klasówki z przyrody i pani nie pytała mnie z pacierza .__. No, ale dobra już ;>. Dzisiejszy wpis będzie miał dużo tematów... No wiecie, nie będę pisać o jednym konkretnym temacie tylko o kilku. No to co? Może zaczniemy? >.<
 Zaczniemy od mojej kochanej julą321, która niedawno stała się moją Ciotką-Bliźniaczka C:.



 Aaaa! <3. najgorsze jest to, że planowałam niedługo zmienić twarz na MSP... Ale Julka mi powiedziała, że zmarnowała dużo kasy na swoją przemianę, więc dla niej jeszcze zostawię mój stary wygląd C:. Julka aktualnie zbiera teraz na strój, który mam teraz na MSP:



 <3. Dobra to może teraz druga sprawa? ;). Karaokeparty.com xDD. Taa... już wcześniej zrobiłam wpis o tym, ale nie zaszkodzi zrobić drugi xD. Dobra .__. Zacznijmy od Tego, że pokaże wam pewien screen. >.<



 Buahahahaha!! Pierwsza ♥. XDD. Musiałam skłamać rocznik xD. Szkoda, że nie pamiętam jaka to piosenka ;c. Wczoraj ją śpiewałam xd.. Nawet nieźle mi poszło. xD. Żeby tylko nie było ;c. Nie przechwalam się >.<.
 Zazwyczaj w tak zwanych "bitwach" na kp jestem na miejscu od 4 do 1. Znaczy zdarzają się czasem niższe pozycję jak, np. śpiewam jakąś nową piosenkę i jest ona jakaś nie w moim stylu >.<. Ale mówi się trudno.
 Miałam też pewnie problemy z avatarem i mi go trochę ucięło, ale teraz pokaże wam jak powinien oryginalnie wyglądać:



 Fajny? xD. Znalazłam w necie c;.  Mój login na karaokeparty to Karaii, więc śmiało możecie zapraszać <3.
 Dobra, kończę na dzisiaj c;. Byee.. ;*

1 komentarz:

Czekamy na Twoją opinię!