sobota, 19 stycznia 2013

Miałam dzisiaj świadomy sen *.*

 Hey! Yes, yes, yes! ^,^/ Dzisiaj miałam w pełni kontrolowany, świadomy sen >.<. Yeah! Jak ja nawet nie chciałam go dzisiaj mieć, tylko sobie wmawiałam coś takiego "Będę pamiętać swój sen", ale co chwila przekręcałam to i mówiłam "Będę pamiętać, że śnie" . Może to dlatego? xdd. Dobra... szczegół. :D
 Pewnie chcecie teraz wiedzieć co mi się śniło, tak? :D Dobra to zaczynam opowiadać C:. Ogólnie to w tym śnie robiłam głupoty... okropne głupoty :D. Nie zastanawiałam się co robić xdd. Dobra... zacznijmy od tego, że chciałam sobie polatać na motocyklu *u*. xdd. Wariactwo, co nie? Walnęłam w drogowskaz xdd. I go rozwaliłam :D. Fajne uczucie jak się tak łbem walnie w drogowskaz i nic go nie boli xD. Potem byłam nwm. dlaczego w skate parku xdd. Nie wiem dlaczego xd. Nie miałam pomysłu co zrobić :D. No i oczywiście cały czas spadałam z rampy xd. Też fajne uczucie ;*. Potem byłam przed swoim domem i miałam 2 psy *o*. xdd. Co mnie napadło? xdd. Dobra, a potem leciałam samochodem... alco raczej na samochodzie C:. I zanim samochód robił pętle to miałam fałszywe przebudzenie .__.
 Co to jest fałszywe przebudzenie? To coś takiego, że po prostu w śnie możemy się przebudzić, nie wiedząc czy to nadal sen :P. Czasem takie przebudzenie może trwać cały dzień nim się zorientujemy xd. Na szczęście ja się prawie od razu zorientowałam :D. Ale najpierw poszłam do taty, który siedział o 6 w salonie przed laptopem i się pochwaliłam, że miałam świadomy sen ;D. Uwierzył, ale potem ten PRAWDZIWY TATA nie chciał uwierzyć :D. xdd.
 Dobra, to tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, ze wpis się podobał C:. Pisałam go bardzo szybko i w podekscytowaniu xdd. O 12 mam choinkę szkolną <3. Więc może nie być mnie do 18 ;/. Albo w ogóle potem nie wejdę D:. Dobra, kończę miśki. Byee... ;*

1 komentarz:

  1. Bd. śmieszny twój sen.Mojej koleżance snią sie ciągle pieski na obrazkach.A moja najka Zuza poweidziała ze jesli komus się snią psy to ta osoba potrzebuje pieszczoty i przytulenia sie do kogoś?!

    Samba xd

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!