poniedziałek, 21 stycznia 2013

Próba napisania wpisu na informatyce ^-^.

 Hey! Dzisiaj próbowałam napisać wpis na informatyce ^^. Ale jak widać nie udało się ;/. Poza tym tam jest straszny wolny internet :|. Blogspot mi się niedokładnie wczytał i było wszystko za duże i pokręcone. + nie dało się też przesuwać w dól ;/. Do tego avatar zajmował pawie połowę ekranu ;/. Napisy były jakieś dziwne podwójne itp. :|. A nawet jeśli by mi się już udało wejść do tej strony gdzie można pisać wpisy to i tak bym chyba nie zdążyła ;/. Żal ;>. A już myślałam, że mi się uda xdd.
 Dobra, a teraz coś innego... Nwm... coś mi się stało ze Skype i ludzie nie mogą mnie znaleźć, a ja nie mogę zapraszać do kontaktów ;c. Chciałam zaprosić moją koleżankę z MSP na Skype, ale ona nie mogła mnie znaleźć, a jak ja ją już chciałam dodać to nic -,-". Masakra! jak ktoś wie o co chodzi to bardzo proszę, żeby mnie poinformować =). Dziękuje C:.
 Dobra, kończę na dzisiaj wpis C:. Wiem, że nudny, itp. Ale jutro mam klasówę z angola, w piątek w rosyjskiego, a w pon. z historii, a w sob. przyjeżdża do mnie chrzestny z żoną i córką ;_;. Dobra, więc byee.. ;*

2 komentarze:

  1. Racja u mnie to samo.Nie mogłam cie w ogóle znaleść.Może dlatego że mój kompu. jest już stary/Dobrze że może już nie długo będę miec nowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystam ze skype długo i nic się nie działo. Radzę przeinstalować Skype ( Odinstaluj i zainstaluj [znajomi nie usuną Ci się])

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!