wtorek, 22 stycznia 2013

Karaokeparty i bolące gardło :(.

 Hey! Wczoraj zrobiłam sobie wieczorem śpiewacki z Julą (julą321) <3. Byłyśmy na karaokeparty.com i śpiewałyśmy różne piosenki ;c. Nwm. jak moje gardło to wytrzymało, bo mnie bolało ;c. I teraz nadal mnie boli :C.  Dobra, ale nieważne xd. Mam mało czasu, żeby napisać wpis, więc już nie zwlekam tylko dodaję screeny <3.





  Zacznijmy od tego screenu <3. Stworzyłam z Julcią prywatną bitwę i tam razem śpiewałyśmy xD. Nie pamiętam tylko jaka to była dokładnie piosenka, a sprawdzać mi się też nie chcę, bo mi się screeny pomieszały xD.



  A teraz publiczna bitwa! Julka była 3 ♥. A ja o dziwo 1 xdd.



 A tu znowu prywatna bitwa :P. No..noo... chyba to była jedna z moich gorszych piosenek ;3. Ale nie pamiętam D:. Za to Julce dobie poszło <3.



 I kolejna piosenka. xdd. O ile mnie pamięć nie myli to tu śpiewałyśmy "Titanium - David Guetta feat. Sia"




 A tu natomiast śpiewałyśmy chyba "Selena Gomez - Naturally". ;). I znowu Julce szło znakomicie C:.





  A tu śpiewałyśmy "Baby - Justin Bieber". Nei wiem co mnie poniosło, żeby wybrać tą piosenkę  chciałam tylko wkurzyć Julkę xdd. Niestety tylko Jula się wcześnie wylogowała ;/.




  Grr..! Znowu nie pamiętam xd. I znowu Jula się wcześnie wylogowała :|.
 Dobra, więcej chyba screenów nie ma xd. Bo wiem, że jeszcze śpiewałyśmy parę piosenek, ale nie zrobiłam screenów :|. Dobra, mam nadzieję, że wpis się podobał. ;]. Ja już muszę kończyć, bo lecę na obiad. Byee... ;*














1 komentarz:

  1. Super blog oraz zarąbisty nagłówek ;) !
    Zapraszam do siebie ! :3 http://moje-poczatki-z-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!