czwartek, 24 stycznia 2013

:(

 Hey! Sorka, ze wczoraj nie było wpisu, ale miałam akurat ważniejsze sprawy na głowie jak nauka, bo jutro mam dwie klasówki :|. I chcę się dobrze nauczyć ;3.
 Dobra, ale teraz smutna sprawa, bo moja przyjaciółka na MSP straciła konto :'(. Ktoś jej się włamał ;c. Nwm. kto, ale wiem, ze kiedy była na MSP nagle coś ją wywaliło, a potem nie mogła się znowu zalogować :C. Dodatkowo w jej opisie pojawił się pewny link:



 O.O. Weszłam w tej link i oczywiście jak się spodziewałam zobaczyłam metody na hacki na MSP O.o.. Taa... tylko wszystkie polegają na podaniu hasła do konta, albo zmienieniu e-mail'a. . Pff.. -,-. A potem ludzie się dziwią, że nie otrzymali sc, tylko stracili konta ._. Dobra nieważne. Kotka wczoraj napisała do modów i jeśli się uda to dzisiaj powinni przesłać odpowiedź z hasłem do konta, itp. =). Trzymam kciuki, żeby szybko odzyskała to konto :).
 Dobra, kończę na dzisiaj wpis ;D. Zaraz musze się znowu uczyć ♥. Byee... ;*

3 komentarze:

  1. Podasz pw ? Chcialbym pogadac o grach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiem kto jej się włamał tylko tutaj nie będę ujawniać.I od razu informuje że ta osoba nie ma konta raczej na MSP tylko na YT.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też tak okłamali odzyskałam konto

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!