poniedziałek, 14 stycznia 2013

Statystyki bloga ^,^

 Hey! Sorry, że wpis piszę tak późno, ale mama mi nie dała wejść ;D. Dzisiaj muszę się śpieszyć z wpisem, bo muszę odrobić lekcje i się pouczyć na jutrzejszy próbny sprawdzian szóstoklasisty *-*. Mam farta, bo tak ogólnie to inni pisali dzisiaj xD. Dobra, może i nie mam czasu, ale to nie będzie oznaczało, że wpis będzie nudny jak wczorajszy na tablecie ^^... Dzisiaj przedstawię wam część statystyk na moim blogu i chciałabym wam je przedstawić zanim wbijemy 10 k. wyświetleń ;D. Brakuje 2 k. xD. Dobra to może zaczniemy, postaram się jak najdokładniej wam wszystko przedstawić :).




 Zacznijmy od wyświetleń. Najwięcej wyświetleń było 8 stycznia w ciągu tygodnia ;3. Noo... nawet sporo, ale szczerze myślałam, ze będzie więcej xd. Przedstawiłam wam na razie tylko zakres odwiedzin bloga z tego tygodnia, ale jeśli chodzi o miesiąc, itd. to jest więcej xd. Nie chcę mi się już tego przedstawiać >.<



 A teraz odbiorcy. xD. Na górze jest podane z ilu państw ludzie czytają mój blog. <3. Czyli najwięcej z Polski, potem ze Stanów, Wielkiej Brytanii... itp. Po prawej mamy z jakiej przeglądarki najwięcej ludzi czyta mój blog. Jest pewna zmiana, bo parę tygodni temu patrzyłam i najwięcej ludzi korzystała z Chrome, a teraz z Firefox O.o. xD. Niżej mamy z czego ludzie korzystają, żeby czytać moje wypociny na blogu xd. Oczywiście najwięcej osób korzysta z tradycyjnego Windowsa <3. Mniej już z Androidu, a najmniej z Windows'a NT 6.1 ;x. Nie jestem pewna co to jest xd
 Dobra to tyle na dzisiaj ;3. Podałam wam wszystkie według mnie najważniejsze statystyki xd. Oczywiście jest też coś takiego jak statystyki, który post miał najwięcej wyświetleń, ale to moim zdaniem nie jest takie ważne, bo to tylko liczy ile osób korzystało z OSOBNEGO wyświetlenia posta, a nie ze strony głównej ;/ Dobra, to już kończę. Mam dużo spraw na głowie ;*. Byeee. <3 


1 komentarz:

Czekamy na Twoją opinię!