poniedziałek, 25 lutego 2013

 Hey! Dzisiaj wpis będzie krótki, bo niestety nie mam zbyt dużo czasu ;/. Wstawię zdjęcia, które robiłam razem z Martynisią w moje ferie kiedy przyjechałam do dziadków xd.



 To jest taki mini-bałwanek xd. Obok jest jego dziewczyna/narzeczona/żona xdd. Bałwanek nazywa się CZACHOSŁAW :D.



 Moje głupawe zdjęcie z Czachosławem xd. Słońce mnie raziło :P.



 A tu Martyna... Tylko trochę ją ucięło, bo czasem tak mam w aparacie w telefonie ;/. Przepraszam Cię Marti ;*.



 A tu znowu Martyna, bo przerobiłam z innego zdjęcia, bo ucięło mi narzeczoną naszego maczo Czachosława :D. Nazywa się Wacławka (Wacława) xd. Dlaczego tak? Bo na podwórku u Martyny razem z Emilii2016 ulepiłyśmy bałwana, którego nazwałyśmy Wacław, więc to jest Wacławka xdd.  Cudowna para co nie? xdd





 A tu się wpatruje w Czachosława xDD.
 Dobra to tyle na dzisiaj ♥. Muszę już kończyć <3. Byee.. ;*

Ps. Tęsknie już Martysiu ♥.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!