środa, 27 lutego 2013

Jestem dziewczyną, która ogląda mecze C;

 Hey! Wczoraj oglądałam mecz FCBarcelona - Real Madryt. 3:1... Barcelono?! Czemu przegrałaś ;(. xDD. Taa... jestem dziewczyną, która lubi Barcelone. Nie podniecać się ^^. Kurde, ale 3:1.. przesada ;c. No, ale dla mnie i tak Barcelona jest najlepsza i nie zmienię zdania przez jakąś przegraną z "żelusiami". Mój kuzyn mnie zaraził tymi "żelusiami" xd.
 Barca jest wielka i nic tego nie zmieni ♥.


 A skoro już mowa o meczach to powiem, ze nie kibicuje tylko głownie Barcelonie. Kibicuje również Borussii Dortmund. I nie -,-. Nie tylko dla tego, że grają tam niektórzy Polscy piłkarze -,-. Ogólnie im kibicuje. Lubię ich oglądać i teraz staram się nie przegapić ani ich jednego meczu <3.



 A mój kuzyn uczy mnie bronić na bramce <3. Yeah! xdd. Uwielbiam nożną ♥.
 Dobra, koniec wpisu na dzisiaj <3. Byee... ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!