piątek, 1 lutego 2013

I znowu wpis o wszytkim ;3

 Hey! Dzisiaj zrobię kolejny wpis o wszystkim *O*. A dlaczego? Heh... bo mam dużo do opisania, itp. ;D.
 Po pierwsze chciałabym podziękować pewnej osobie, która życzyła mi i mojej drużynie powodzenia w zawodach i, żebyśmy je wygrali ;). Jeszcze raz bardzo dziękuje C:.
 Hah..,a po drugie chciałabym zareklamować bloga mojej koleżanki perfumy xd, na MSP :P. Jej blog nazywa się friends-smile-happy.blogspot.com. Zapraszam do zerknięcia cl. Blog prowadzą chyba 4 osoby, ale z Tego co mi mówiła perfumyxd to jeszcze parę osób chyba będzie go prowadziło ;D. Blog ma już chyba, ok. 300 wyś.,a a powstał on przedwczoraj ;D. Ja osobiście życzę perfumyxd sukcesów na blogu, dużo wyświetleń, itp. i oczywiście zachęcam was do czytania postów =).
 Kolejna sprawa to bluzka za 1 sc.?!



 Taa... ta sprawa z tą bluzką bardzo (znowu) wstrząsnęło MSP, bo przypominam, że już był jeden przypadek, że bluzka była za 4 sc. zamiast za 400 ;/. Ale tym razem wystawienie bluzki za 1 sc. nie jest przypadkiem c;. Wszystko jest zrobione specjalnie... a skąd to wiem? A stąd!



 Rozumiecie? Jest jakiś Dzień Bezpiecznego Internetu 5 lutego i MSP chcę uczcić ten dzień i na MSP dodali specjalny T-Shirt i konkurs ;3. Fajnie? Ale obniżenie ceny tego t-shirtu to moim zdaniem trochę zły pomysł...  Koleżanka perfumyxd ma już chyba 5-6 stron tych bluzek i sobie jeszcze wbija Awards .__. Dobra, nieważne.. To oni ustalili :P.
 Iii... kolejna sprawa to... Szekspir i Da Vinci xd. gadałam z Invidą przez Skype (Znaczy pisałyśmy) i ona zrobiła dla mnie rysunek w painci'e...No i nazwałam ją Da Vinci'm xd.  A ja siebie nazwałam Szekspirem, bo przerobiłam wierszyk z reklamy na taki, żeby pasował do Invidy <3. I teraz Invida chcę, żebym tez coś narysowała :P. A ja nie umiem rysować ;3. Noo... to postanowiłam, ze narysuje jakiś portret czy coś w tym stylu *-*. No i.. wczoraj dopiero narysowałam oczy, nos, usta, twarz i włosy *.*. Jak ja się załamałam przy ustach xd. myślałam, że mi nie wyjdą, bo nie maiłam na nie pomysłu, ale w końcu zaczęłam się wzorować na ustach głównej postaci na okładce czasopisma MSP *-*. Noo... nawet mi coś wyszło :P. Tylko jeszcze wszystko przede mną ;D. Jeszcze nie skończyłam tego rysunku ;c.
 Dobra to tyle na dzisiaj moi wariaci *-*. Jeszcze raz dziękuje wam za 10 tyś. wyświetleń i mam nadzieję, ze będzie ich więcej ;). Byee.. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!