czwartek, 31 stycznia 2013

1O tyś. wyświetleń ;*

 Hey! Yeah! Mamy 10 tyś. wyświetleń bloga! Cieszycie się? Bo ja bardzo *.*. Myślałam nad jakimś specialem z tej okazji... ale jeszcze myślę :P. Jeśli chcecie to możecie przesyłać propozycję w komentarzach ;3. Bardzo by mnie to ucieszyło ♥.
 A teraz mega wiadomość <3. Niedawno założyłam sobie Ask.fm <3. To jest taka strona gdzie można zadawać pytania innym, itp. *.*. Link do mojego profilu: ask.fm/Abieska. Pytajcie śmiało, przecież nie gryzę... jeszcze xD. Taa... mała głupota z mojej strony ;D.
 Dobra co by tu jeszcze opowiadać... w szkole nic ciekawego, tylko zmiana planu na drugi semestr :P. A w pon. jadę na zawody do koszykówki *.*. Jej! Moje pierwsze zawody ;D. Nigdy nie byłam z klasą na zawodach :(. Nawet rok temu nie byłam, jak były zawody w ręczną ;/. Noo... ale mówi się trudno, ważne, że teraz jadę ;D. Spróbuję niczego nie schrzanić C:. xd
 Dobra... to tyle na dzisiaj :P. Nie mam pomysłu na wpis i jeszcze obiecałam pomóc koleżance z MSP w levelu ^,^. Byee.. ;*

1 komentarz:

Czekamy na Twoją opinię!