wtorek, 29 stycznia 2013

Noc hackerów >___>

 Hey! Przeżyliście Noc Hackerów? ^^. Tsaa... ja zostałam w jednym kawałku ;3. OMG! Co za bzdura! Boicie się wszyscy byle czego! Przeżyłam już normalnie chyba 2-3 noce hackerów i  z każdej wyszłam cało! Rozumiem, że możecie się trochę bać. Ja też się trochę kiedyś bałam, ale uświadomiłam sobie, że bacie się czegoś takiego nie ochroni nas ;c. Trzeba zawsze zachowywać zimną krew C:. Wiem, że na MSP są prawdziwi hackerzy, ale nie należy się bać. Ci sprytni złodzieje kont to najgorsza rzecz na MSP, ale nie można panikować. Nasz Polski Zespół MSP już raz sobie poradził z hackerami  i większość z nas wyszła z tych wszystkich ich nocy cało!
 Wczoraj wieczorem zrobiłam specjalny Art na uspokojenie ;3. Dużo osób on zainteresował C: W tym arcie próbowałam was uspokoić, bo prawie wszyscy moi znaj. przebierali się za 0 lvl. i panikowali! Bardzo panikowaliście! Chyba jeszcze bardziej niż przedwczoraj! Bo pragnę zauważyć, że noc hackerów była też "planowana" na 27.01.2013 .__. Masakra! D:
 Jeśli chodzi o bronienie się przed hackerami, jak np. przebieranie się za 0 lvl. i zmienianie statusu... to sądzę, ze nikomu to nie pomoże..  Nie dość, że z milion osób może się z nas śmiać, że jesteśmy jakimiś dzieciuchami to nawet jeśli ktoś będzie chciał ukraść wam konto to może łatwo sprawdzić waszą garderobę i jeśli wasze konto się jakiemuś hackerowi upodoba to może w parę minut się włamać! Jedynym naszym "ratunkiem" moim zdaniem jest zachować zimną krew i wierzyć w nasz niesamowity Zespół MSP, który czuwa nad nami ;).
 Dobra, kończę na dzisiaj wpis. Może mi trochę nie wyszedł, ale nie lubię pisać takich tematów >__<. Byee.. ;*

Ps. Wiem, ze wczoraj wbiliśmy już 10 tyś. wyświetleń, ale jakiś specjalny wpis zrobię jutro lub pojutrze =). 

5 komentarzy:

Czekamy na Twoją opinię!