środa, 29 maja 2013

Najpierw pomyśl...

 Hey! Wczoraj przeglądałam komentarze na blogu i zauważyłam coś takiego:



 Komentarz jest do wpisu "Znowu ona!", ale chodzi o wpis o tym jak dodawać kogoś kogo nie mamy w znaj. do filmów i artów. Naucz się pisać komentarze do odpowiednich postów. Żebyście nie zaczęli mnie hejtować przez tą SuperModelParis postanowiłam zrobić o tym komentarzu wpis i jakby to powiedzieć wszystko wyjaśnić.
 Ten trick do nikogo nie należy. Nikt go nie wymyślił. Każdy może o nim pisać, itp. Sama też go jakby to powiedzieć "nie wygadałam", bo NiebieskieSerce mi nie powiedział tego tricku, tylko znalazłam go w necie. To żadna filozofia wpisać sb coś takiego w google i znaleźć instrukcję!
 Mam dla Ciebie kilka rad: zanim coś napiszesz - pomyśl i dodawaj komentarze do odpowiednich postów -.-.
 To tyle w tym wpisie. Mam nadzieję, że wszystko Wam wyjaśniłam. Jeśli macie jakieś pytania jeszcze to piszcie w komach. Byee.. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!