czwartek, 22 sierpnia 2013

Aktualizacja?

 Hey! Dzisiaj znalazłam na forum pewien ciekawy temat:


 Autor jakoś bardzo się nie rozpisał. Post zawierał tylko pytanie co dodaję nowa aktualizacja. Pewnie nie raz wyskoczył Wam na MSP komunikat dotyczący aktualizacji. Musieliście się wylogować. Ale nie o tym teraz rozmawiamy. Teraz pokaże Wam co napisali niektórzy użytkownicy (zrobiłam screeny tylko ciekawym wypowiedzią)



 Jak napisała Gosiacz200 aktualizacja my być dziś, ale podobno już była O_O. Czyżby modowie przez przypadek włączyli ten komunikat? Nie wiem, ale jak nam tu wyjaśniła Gosiacz wszystkie zmiany najpierw pojawią się na duńskim MSP. Trzeba "czatować" na zmiany.
 Ale znowu pojawia się na forum "testowe MSP", czy na serio modowie coś takiego dodadzą?
 Dziewczyna na końcu (nie widać nicku) powiedziała, że nie może otwierać profili, czy ona jedyna? Mi się wszystko otwiera. Czy to profil mój czy kogoś innego. Na pierwszy rzut oka pomyślałam, że modowie ulepszają profile, dlatego nic nie działa, ale myliłam się. Ta dziewczyna miała tylko lagi ;/. Teraz ostatni screen z tego tematu:


 Znowu wpisy Gosiacz200. Napisała, że na duńskim MSP nic nowego nie ma. Nic się nie zmieniło. A o co chodzi z tym adresem? Bo ja nie wiem. Ślepa jestem czy co? xD.  
 Najciekawszy jest ostatni wpis. 30 lvl.? Boonstersy? Ja się cieszę tylko z boonstersów! Aż 30 lvl.? Jakbym nie miała prawie 20 lvl. to, by mi się odechciało grać. Ale mam dla Was nowinę. Przeglądałam ostatnio inne blogi o MSP i zauważyłam, że do pewnej dziewczyny napisał moderator i podzielił się z nią nowościami:


 Chociaż tyle dobrego z tymi levelami. ,_, NOW SYSTEM FAME! ♥. Dodadzą jeszcze 5 leveli pewnie, ale szybciej będzie się je wbijało. Może teraz nam przeskoczy o parę leveli poziom? Fajnie by było gdyby nie trzeba było mieć 60 milionów  fame na 25, tylko na 30 lvl. Super, by było, ale pewnie tak nie zrobią.
 Na forum jeszcze możecie znaleźć ogrom wpisów na temat lipnej, a może prawdziwej aktualizacji. Kiedy dowiemy się więcej o tej aktualizacji? Zapewnię na forum od modów. 
 To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że mój wpis okazał się przydatny ♥. Byeee.. ;*


2 komentarze:

Czekamy na Twoją opinię!