wtorek, 24 września 2013

Sunny girl

 Hey! Post specjalnie dedykowany dla Torri <3.
 Dzisiaj opisze Wam mój nowy strój na MSP. Postaram się go jak najbardziej profesjonalnie przedstawić :).
 To może zacznijmy od zaprezentowania:



  Komplet idealnie na czas letni (Pasuje do jasnych teł MSP). Strój jednocześnie przypomina osę XD. Kolory i paski się zgadzają XD. Długo się zastanawiałam nad wyborem naszyjnika. bez niego czułabym taki niedosyt. Na początku szukałam wisiorka w kształcie serca, ale zrezygnowałam z poszukiwań kiedy znalazłam tą oto zacna wisienkę ;*. Na początku myślałam, że to zły pomysł, by ją dodawać, ale się myliłam. Mimo, że ten zacny owocek jest czarny to nadal dodaję słonecznego wyglądu :).
 Niestety nie pokaże Wam tego stroju w innych barwach, ponieważ nie mam czasu na szukaniu elementów ;). Mam nadzieję, że mi to wybaczycie C;. Jakieś fajne kolory możecie sami znaleźć :). Chyba nie jesteście jakimiś debilami, prawda? :D.
 Dobra, to tyle na dzisiaj. Byee. ;*.

P.s Wchodzę se na FS, a tu takie coś:

(Kliknij na obrazek, aby powiększyć).
 Serio? ._. Bez komentarza -_-. Kurde, MSP! Opanujcie się! Czy to tak trudno przystać na jedną rzecz?!




3 komentarze:

  1. Też weszłam na FS i wyskoczyło dokładnie to samo! -.-
    I nie mogę się zalogować.
    Próbowałam kilka razy :/

    Strój bardzo fajny. Świetny naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha, jaka ja jestem nieogarnięta :/ Nie zauważyłam, że pisze iż strona jest zablokowana:)

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!