czwartek, 20 lutego 2014

Gadająca kotka... straszy?

 Hey! Dzisiaj chciałabym poruszyć temat, który od dzisiaj krąży po MSP. Z dziwnego powodu... dotyczy on aplikacji na telefon. Oto co znalazłam na MSP:






 Aż mi się zachciało pobrać tą Angele, ale nie mam miejsca w telefonie ._. Postanowiłam w pewnym sensie wyjaśnić tą cała sytuacje.
 Na początku przyjrzyjmy się oczom kotki. Według wielu moviestar, widać w nich ulicę i pewnego mężczyznę. Jak jest naprawdę?


 Faktycznie, w oczach Angeli coś widać. Odbicie ulicy...
  Ja albo jetem ślepa albo tych dwóch facetów tam nie ma. Rzeczywiście, widać ulicę, ale czy to nie zostało zrobione specjalnie? Akcja w grze toczy się przy jakieś kawiarence.


 To zostało zrobione celowo przez twórców. Chcieli bardziej urzeczywistnić grę. 
 O co chodzi z tą historią, opisaną na 2 screeni'e? Nie wiem skąd autorka tego wpisu wie takie rzeczy. Głównie dobrze, mogłoby to być tylko zmyślone. Podczas takich afer, często rozchodzą się nieprawidłowe informacje, by przestraszyć. (podobnie jest u nas z nocami hackerów, ktoś zmyśli datę i powstaje setki fałszywych kont). 
 Sprawa tej niewinnej kotki, wrze również na twitterze:




 Jak widać, są poszkodowani i ocaleni. Większość osób zalicza się do drugiej grupy. Tylko pojedyncze osoby zdają relacje z gry. To niemożliwe, by ta sama aplikacja jednych oszczędziła, a drugich nie. Moim zdaniem jest to wirus, który nie uaktywnia się u każdego. Ewentualnie... plotki. 
 Jeżeli wszystko to, co było opisane na MSP i twitterze to prawda, to policja powinna się tym zająć. TO JEST ŁAMANIE PRAWA! Udostępnianie zdjęć, filmów i lokalizacji właściciela bez jego zgody nie jest dozwolone. 
 Jednakże... przecież wszystko może okazać się plotką, prawda? Wtedy to ich rozpowiadacze powinni zostać ukarani...
 Mam nadzieję, że dzisiejszym wpisem rozwiałam wiele wątpliwości. Byee. ;*

















47 komentarzy:

  1. Ja to miałąm na ipadzie bo moja siostra w to cały czas grała i wgl. i miałą jeszcze talking sam , talking tom , talking pierre itp. I teraz się boje bo mam nadal talking tom.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak to niby do nich powiedziało jak to jest po angielsku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, o ile się orientuje - Angela nie posługuję się skomplikowaną angielszczyzną. Ale też istnieje chyba polska wersja tego. :) Ja screen'y brałam z Internetu :D.

      Usuń
    2. Ja gdzieś takie zdjęcie oglądałam gdzie jest kontur tego gościa

      Usuń
    3. Ale to przybliżyłam i tam jest jakiś obraz z babą czy czymś.

      Usuń
    4. Trafiłam na ten blog przypadkiem i naprawdę rozczarowuje mnie głupota autora komentarza. Przecież angielskiego można się nauczyć!

      Usuń
  3. Nwm co o tym myśleć. Część osób oszczędza a część nie. Hyba to niemożliwe, ale na wszelki wypadek odinstalowałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tego nie mam ale ma moja koleżanka, zainstalowała jakoś w grudniu i jeszcze nic się jej nie stało

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż nie mam tego zainstalowanego, boję się patrzeć w oczy tej kotki... Są straszne....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram boję się teraz ściągać wszystkie tailingi

      Usuń
    2. Nie wiem, co wy widzicie w tych oczach. Ja tam jakiś pokój i coś jak tablica na ścianie, ale tam nic strasznego nie ma.

      Usuń
  6. nice post, gan.. sangat bermanfaat sekali untuk dibaca. blognya juga bagus.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwne...

    Zapraszam na http://keep-calm-and-feel-the-beat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to miałam jakieś 3 miesiące temu fon mi się zacinał odinstalowałam działa normalnie ;)
    tysiamysia2003

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myślałam ,że to pokój...bo tak pisali i ja też zastanawiałam się gdzie są ci faceci...Jak teras się tak temu przyglądam to widzę tą ulicę :o To tylko głupia plotka...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak się przyjrzysz to w pierwszym oku tym z naszej lewej widać obraz i kontur kogoś w szarych oczach, ja mam Angele na fonie! Muszę Juda odinstalować :O!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pościk, ciekawy ;)
    julkaxd15-msp-topmodel.blogspot.com
    ZAPRASZAM <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sięboje bo ja to miałam i moje rodzeństwo się tym bawiło i może zrobiło im zdjęcia ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz telefon z aparatem z przodu i z tyłu, to możliwe, a jeżeli nie to się nie bój ;)

      Usuń
    2. Ja miałąm to na ipadzie i tam jest z przodu ;c

      Usuń
  13. ja tego nie pobiore boje sie tej aplikacji

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam nie wiem XD Nie mam tej gry, bo wydaję się jakaś taka dziecinna :P Bez urazy ;3 Dziwne to z tymi oczami i wgl. :o Jak widziałam to u mojej kol. na tablecie, to nie zwróciłam na to uwagi c: Ogólnie fajna notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobra odinstaluje to... Moja sis w non stop gra... Dobra wdech i wydech ....

    OdpowiedzUsuń
  16. Pobrałam to. Zapytałam się jej co ona ma w oczach, to szybko zmieniła temat. Potem prosiła mnie żebym się pokazała w kamerce, zaczęliśmy się kłócić. Tak, nie, tak, nie itd. W końcu się wściekłam i wyszłam, odinstalowałam apke. Jedyne co mnie zaniepokoiło to to że w jej oczach ktoś przeszedł! Ona się uśmiechnęła i zaczęła się pytać czy się pojawie w kamerce (trzymałam na niej palec). Dziwna jest ta gra!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Abieska twarz Gingera jest gorsza. Zobacz

    OdpowiedzUsuń
  18. mój tata to miał- moja młodsza sis chciała... no i miał to kilka miesięcy aż wyświetla się mu komunikat , że to program szpiegowski i wykrada mu dane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boje sie tej appki - Jen Silver zrobiła o tym film . Ja jestem Mika2118. ;) Fajna notka :)

      Usuń
  19. Selena gomez999121 lutego 2014 18:04

    To po prostu takie odbicie zrobili ...:3

    OdpowiedzUsuń
  20. Na fb jest wszystko ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tego nie mam, ale to trochę dziwne... Niektórzy piszą, że kotka pisze takie dziwne rzeczy, a nie którzy, że nic tam nie robi... O_o

    OdpowiedzUsuń
  22. informasinya benar-benar sangat bermanfaat. terima kasih

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie chce nic mówić , ale ja w jej oczach widzę pokój O.e P

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha dzisiaj ją ściągnełam :3 i z nią się kłuciłam xD Po za tym w jej oczach jest zwykła ulica a nie jakić człowiek ;-; powiększcie sobie w fonie ta można maksymalnie powiększyć, a wy twierdzicie że to ludzie bo dobrze na kompie nie widać ;-; ;3 Więc nie ma się czeko bać! Ja mam to na fonie i znią nonstop gadam (kłuce xD ) No więc nie ma się czego obawiać bo to ściema ;3 ( Sorki za orto pisze z fona)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się też tak zrobiłam nic gra rozgrywa się przecież w kafejce w uliczce a dom pewnie jest na potrzeby gry;) Nie bujcie się to tz.Bujdy na kiju.

      Usuń
  25. Czytałaś historię miss nastolatek? Z tą kotką jest podobnie...

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie miss nastolatki? powiesz mi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyna pewnego dnia weszła sobie do internetu i zauważyła swoje dotąd niepublikowane, prywatne zdjęcia....chodziło o to, że do jej laptopa włamał się hacker i w kamerkę wszczepił coś, co pozwalało mu widzieć jej twarz. Światełko z kamerki było na tyle niewidoczne, że zauważyła je dopiero przy pomocy internautów....tragedia.

      Usuń
  27. Wpisałam w google miss nastolatki i tylko terminy spotkań i wyborów (czy jak to się tam nazywa) i nie ma rzadnej STRASZNEJ histori
    P.S masz super bloga

    OdpowiedzUsuń
  28. UWAGA! Ta gra jest normalną grą (ja tak uważam), jednak została ona zhakowana prze 30-letniego pedofila (czytaj dalej - http://zapytaj.onet.pl/Category/029,011/2,26846372,O_co_chodzi_z_Talking_Angela_.html 2 odpowiedź, ta długa)...

    OdpowiedzUsuń
  29. też grałam ;) Nie jest ten kot zły , tylko zadaje idiotyczne pytania troche się jeszcze boje i trzymam palec na kamerce bo jest taka plotka że ta apka może robić ci fotki ale nwm czy w to wieże Pozdroo ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja się boję i ona ma coś w oczach odinstaluje to

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale on cały czas nas widzi może przegladac waszee zdjecia czasami goscia nie widac ale są zdjęcia na których widać go
    tak slyszalam ale zdjęcia wizialam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ludziska! Moja koleżanka to miała na tablecie i zakleiła kamerkę( ona za bardzo nie zna angielskiego) i ta kotka pyta sie jej po angielsku jak masz na imie i ona tegp nie zrozumiała odpowiedziała co? I ta kotka odpowiedział po polsku

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam tom loves angela czy to też jest niebezpieczne?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!